quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:16 schreef ChatGirl het volgende:
Alvast voor zometeen, om in de stemming te komen
Ik klink erger als ik net wakker gebeld wordt hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:17 schreef Groninger. het volgende:
Wat een saaie stem heeft dat mens waar ze mee belden
quote:
Help me ff, Rinus is die mentally challenged gast toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het zou wel episch zijn als Rinus er echt komt
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:16 schreef ChatGirl het volgende:
Alvast voor zometeen, om in de stemming te komen
Jep.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Help me ff, Rinus is die mentally challenged gast toch?
Gerucht op Facebookquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Waar komt het gerucht eigenlijk vandaan dat Rinus komt? Is dat puur een gerucht of nog ergens op gebaseerd?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mentally Challe... I LOVE CHOCOLATE MILK HAA HAAAAA!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er was een foto van een bekend persoon die langskomt.. en die persoon leek wel wat op Rinus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Waar komt het gerucht eigenlijk vandaan dat Rinus komt? Is dat puur een gerucht of nog ergens op gebaseerd?
zelfde bron die zei dat er7up zat in die groene flesjesquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 02:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon een act? Of zijn Adje en Sinterklaas ook echt
Geweldig album is hetquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:19 schreef Groninger. het volgende:
Soundhound weer ff laten scannen, lekker nummer! Meteen album downloaden!
Goed gevoel hèquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:20 schreef naatje_1 het volgende:
De tering, ik werd wakker gebliept en was toen in de illusie dat het al ochtend was, gelukkig bedacht ik me op tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |