So rest assured I have the key to every opening To every wishing well that's deep enough to dream I want to show you just how fascinating kissing is When earth collides with all the space between
So rest assured I have the key to every opening To every wishing well that's deep enough to dream I want to show you just how fascinating kissing is When earth collides with all the space between
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :') EllaN:Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd. Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
Maar geef mezelf wel banned. Kunnen jullie weer verder gaan Over breinaalden en brei werkjes Over koetjes en kalfjes daag IK wens iederee goede feesten En een zeer goed 2012. Als alles uit contekst trekken Deze mode grill is Ajuu En tot in sint jutemus. En moderator ze hebben gelijk. Alle slimme mensen zijn vervelend Dus ik ga maar elders. scheelt 12 x 5 threads,
Our character is what we do when we think that nobody is looking ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Having to live with idiots is the price one pays for being clever