Klinkt vet maar snap niet wat je bedoeld :pquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen zoldermaar wel een souterrain, een inpandig balkon en een keuken op hoogte
Partysquadquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
wie zijn dit? timur weet het zelfs niet eens
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen zoldermaar wel een souterrain, een inpandig balkon en een keuken op hoogte
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]Please explain de term keuken op hoogte!!
Ekdom heeft ook al eens midden in de nacht een cognacje gedaanquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
wie zijn dit? timur weet het zelfs niet eens
Het mag wel. Maar het wordt afgeraden als je niet eet.quote:
Maar zijn flesje werd wel ingenomen! :pquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ekdom heeft ook al eens midden in de nacht een cognacje gedaan
Daar heeft K's Choice een liedje overquote:
Kom maar halenquote:
Ze hebben er destijds sowieso van opquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Maar zijn flesje werd wel ingenomen! :p
Volgens mij nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag het nog maar eens, is Coen al wakker?
Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Guanabana het volgende:
dan wil ik ookquote:
nee joh laat timur maar lekker doorgaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:43 schreef Guanabana het volgende:
nja, heel vaag om uit te leggen. maar mijn kamer is 3.5m hoog. achterin zit een klein trapje van 3 tredne naar beneden naar toilet, badkamer en washok. en een trapje van 6-7 treden naar een verhoging op anderhalve meter met de keuken en een balustrade die je met een beetje fantasie als balkon kunt beschouwenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:42 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Klinkt vet maar snap niet wat je bedoeld :p
Krijg je wel epische radio vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Beter wordt Coen direct vanuit zijn bed naar de microfoon gesleurdNiks langzaam wakker worden, radio maken zal je!
datquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
nee joh laat timur maar lekker doorgaan
Die gaat er meteen afquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef Groninger. het volgende:
WAUW! EEN KOPTELEFOON MET EEN PARTYSQUAD STICKER1!!!1111
quote:
quote:
Koud douchen tijdens een plaatje zegmaar..quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Beter wordt Coen direct vanuit zijn bed naar de microfoon gesleurdNiks langzaam wakker worden, radio maken zal je!
Kokosbrood meetquote:
Dat ja, November Rain of Paradise By The Dashboard Light ertussendoor gooien zodat je wat langer kan douchenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Koud douchen tijdens een plaatje zegmaar..
Dat zou je ook pas anderhalf jaar geleden komen halenquote:
Dat klinkt wel mooi opzich...quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, heel vaag om uit te leggen. maar mijn kamer is 3.5m hoog. achterin zit een klein trapje van 3 tredne naar beneden naar toilet, badkamer en washok. en een trapje van 6-7 treden naar een verhoging op anderhalve meter met de keuken en een balustrade die je met een beetje fantasie als balkon kunt beschouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |