quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is dus ook de vraag met Britt.
Plein in Eindhoven is groter hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik vond Eindhoven vorig jaar echt wel goed. Leuk plein, iets wat Leiden nu niet heeft op zo'n grote vlakte.
Ja maar het is 80%+ op een doordeweekse dag, elke dag koud en wss nat.. dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:35 schreef Krambo het volgende:
Wat een gezeur weer over de sfeer, het is maandagavond, koud en nat. Komt allemaal wel goed hoor, het is elk jaar hetzelfde gezeik de eerste dag(-en)
Volgens het rooster welquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ben benieuwd maar die komt dus woensdag?
In het algemeen was er CONTINU geklaag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik vond Eindhoven vorig jaar echt wel goed. Leuk plein, iets wat Leiden nu niet heeft op zo'n grote vlakte.
Zo groot is de Markt niet hoor :d de backstage zat niet voor niets in een hotelquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Plein in Eindhoven is groter hoor
Maar is gewoon een veel leukere stad
Donderdag, vrijdag en zaterdag gaat vast wel tof worden hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Buitendam het volgende:
Brabanders gaan gewoon eerder en sneller los. Geef die Leidenaren even de tijd, komt wel los.
Precies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Donderdag, vrijdag en zaterdag gaat vast wel tof worden hoor
Zou tof zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat ie ook ff binnengaat!twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:29:37#sr11 effe kijken nog . Met ene ouzo en een pommeau (appeldrankie) en een biertje. donderdag ga ik effe kijke in leije reageer retweet
hahaha .. hou op ..quote:
Ken de Markt wel hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo groot is de Markt niet hoor :d de backstage zat niet voor niets in een hotel
quote:
twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:35:14@3rdrocknl joh dat zegt helemaal nakka. reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 00:36:29@FredSiebelink ga er dan heen als grote goeroe met motivatiespeech. hebben @coen3fm @gerardekdom en @Timur3FM dan wel nodig! reageer retweet
Nou, niet op Stratum hoor. Ben ik altijd de enige die aan het dansen is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Buitendam het volgende:
Brabanders gaan gewoon eerder en sneller los. Geef die Leidenaren even de tijd, komt wel los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |