Alsof je dat ooit gepresteerd hebtquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks zinnigs in de TT te zetten idd.
Ik post in de regel gewoon on-topic hoor. Als er genoeg nieuws is ben ik er als de kippen bij om dat te melden of me in de discussie te mengen op serieuze wijze.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
sinds die kapiteintje en helpmefok hier posten is het hier net een open inrichting![]()
met als kanttekening dat laatstgenoemde af en toe wel oprecht grappig is
Nee, maar die hele discussie over die groene haas heeft hij hier (mede) op gang gebracht met dat groene konijn van 'm. En aangezien jij naar aanleiding van een reactie van mij op die groene haas kwam vond ik het wel relevant ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
Heeft Happel het nou weer gedaan joh?
Als je zo'n geweldige 1ste helft speelt kan het na de rust alleen maar minder worden..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
Kan iemand Ruben Schaken trouwens vertellen dat blowen in de rust niet is toegestaan.
Volgens mij hadden wij een discussie, Happel hier weer bij betrekken slaat nergens op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar die hele discussie over die groene haas heeft hij hier (mede) op gang gebracht met dat groene konijn van 'm. En aangezien jij naar aanleiding van een reactie van mij op die groene haas kwam vond ik het wel relevant ja.
Kun je voor de rest nog ingaan op de rest van m'n post of is dat teveel gevraagd?
En Cabral dat het voor de wedstrijd ook niet mag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:24 schreef Caland het volgende:
Kan iemand Ruben Schaken trouwens vertellen dat blowen in de rust niet is toegestaan.
Wat was die weer slecht hequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
En Cabral dat het voor de wedstrijd ook niet mag.
Maar dit was wel heel ernstig. Je had serieus beter met 10 man kunnen spelen de tweede helft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef eight het volgende:
[..]
Als je zo'n geweldige 1ste helft speelt kan het na de rust alleen maar minder worden..
Cabral was al HELEMAAL niet te zien...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dit was wel heel ernstig. Je had serieus beter met 10 man kunnen spelen de tweede helft.
Inderdaad. Speelde teveel in de discipline, zoals zoveel dat graag van hem willen zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cabral was al HELEMAAL niet te zien...
Whatever gast, alles wat ik zeg trek je toch uit z'n verband en lees je niet in de context waarin ik het plaats. Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij een discussie, Happel hier weer bij betrekken slaat nergens op.
Valt me serieus tegen van je.
discussie gesloten
Sowieso man. Vanmiddag al m'n tuinstoel neergezet op de Coolsingel.quote:
Het taktische keurslijf van Koeman hangt als een molensteen om die arme jongen z'n nek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Speelde teveel in de discipline, zoals zoveel dat graag van hem willen zien
Zo hoort het!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso man. Vanmiddag al m'n tuinstoel neergezet op de Coolsingel.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Speelde teveel in de discipline, zoals zoveel dat graag van hem willen zien
Ik heb met plakband een vierkante meter afgebakend, jeweet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso man. Vanmiddag al m'n tuinstoel neergezet op de Coolsingel.
Mi Gaddoquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Whatever gast, alles wat ik zeg trek je toch uit z'n verband en lees je niet in de context waarin ik het plaats. Niet mijn probleem.
nee, maar ik ben best serieus. Verdedigde constant mee, trok telkens 1 of 2 man met zich mee. Was meer in teambelang aan het denken dan andere wedstrijden imo. Z'n acties kwamen alleen niet altijd uit de verf, maar itt die andere buitenspeler bracht hij daarmee het team niet in gevaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het taktische keurslijf van Koeman hangt als een molensteen om die arme jongen z'n nek.
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, maar ik ben best serieus. Verdedigde constant mee, trok telkens 1 of 2 man met zich mee. Was meer in teambelang aan het denken dan andere wedstrijden imo. Z'n acties kwamen alleen niet altijd uit de verf, maar itt die andere buitenspeler bracht hij daarmee het team niet in gevaar.
'vrijwel niet' zul je bedoelenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, maar ik ben best serieus. Verdedigde constant mee, trok telkens 1 of 2 man met zich mee. Was meer in teambelang aan het denken dan andere wedstrijden imo. Z'n acties kwamen alleen niet altijd uit de verf, maar itt die andere buitenspeler bracht hij daarmee het team niet in gevaar.
Nu doe je het dus weerquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een provocerende post! Blosjes op m'n kaken.
Schaken had eerder gewisseld moeten worden, maargoed gezien z'n eerste helft had geen enkele trainer hem er direct na 45 minuten uitgehaald natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
helemaal niet eigenlijkquote:
2e helft voor hij gewisseld werd kwam hij sporadisch los van de cornervlagquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:35 schreef Paul-89 het volgende:
Is Tiendalli uberhaupt wel over de middenlijn geweest ?
Niet één ......, maar.......quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2e helft voor hij gewisseld werd kwam hij sporadisch los van de cornervlag
die jongen speelde duidelijk een thuiswedstrijd
Hij was toch wel een paar keer gevaarlijk nog. Jammer van dat schot vanaf rechts in de tweede helft, meestal zijn die wel op doel bij hem.quote:
Ik moet iedere keer weer lachen om die Tiendalli in de Kuip, heeft hij eigenlijk wel eens een goede pass gegeven in de Kuip ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2e helft voor hij gewisseld werd kwam hij sporadisch los van de cornervlag
die jongen speelde duidelijk een thuiswedstrijd
Veroverde de bal net voor onze eigen 16 waarna we konden counteren en Guidetti 2-0 binnenschoot.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was toch wel een paar keer gevaarlijk nog. Jammer van dat schot vanaf rechts in de tweede helft, meestal zijn die wel op doel bij hem.
Alhoewel Schaken wel goed speelde was zijn rendement weer eens 0, toch zonde dat die man een complete waas voor z'n ogen krijgt wanneer hij op <20 mtr van het doel komt met de bal aan zijn voet.
Tiendalli is mr. Insecure himself. Daar kunnen ze een bataljon psychologen op afsturen, maar dat wordt mentaal nooit wat met die jongen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer weer lachen om die Tiendalli in de Kuip, heeft hij eigenlijk wel eens een goede pass gegeven in de Kuip ?
Als die dit nog 2x doet zit hij in het Nederlands elftal en moet Robben zich ernstig zorgen gaan maken..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken had eerder gewisseld moeten worden, maargoed gezien z'n eerste helft had geen enkele trainer hem er direct na 45 minuten uitgehaald natuurlijk.
En verloor de bal op amateuristische wijze waarna De Jong de 3-2 erin kon schieten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Veroverde de bal net voor onze eigen 16 waarna we konden counteren en Guidetti 2-0 binnenschoot.
Klopt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
En verloor de bal op amateuristische wijze waarna De Jong de 3-2 erin kon schieten.
Schaken speelde 'supertalent' Rosales com-pleet kapot in de eerste helft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was toch wel een paar keer gevaarlijk nog. Jammer van dat schot vanaf rechts in de tweede helft, meestal zijn die wel op doel bij hem.
Alhoewel Schaken wel goed speelde was zijn rendement weer eens 0, toch zonde dat die man een complete waas voor z'n ogen krijgt wanneer hij op <20 mtr van het doel komt met de bal aan zijn voet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |