Ik vind jullie stadion juist een van de mooiere van Nederland.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:06 schreef de_boswachter het volgende:
Die buitenkant van het stadion blijft toch een lelijk gedrocht he
Ik vind het juist wel wat hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:06 schreef de_boswachter het volgende:
Die buitenkant van het stadion blijft toch een lelijk gedrocht he
100x beter als die spuuglelijke arenaquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel wat hebben
inderdaad, de locatiequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:12 schreef Caland het volgende:
na de Kuip wel het mooiste stadion ja, vooral ook vanwege de locatie.
Al ben ik nog niet in die vernieuwde Schalke-arena geweest.
Typisch Engels is het nu ook weer niet, maar het komt wel in de buurt ja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef Buitendam het volgende:
Dat typisch Engelse. Midden in de stad tussen de huizen, daar mogen ze nooit nooit nooit meer weggaan.
Niet?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Typisch Engels is het nu ook weer niet, maar het komt wel in de buurt ja.
Als er iets typerend is voor Engeland zijn het wel de stadions letterlijk IN een woonwijk. Omringd door huizen. Alleen het Philips Stadion heeft dat op eenzelfde manier in Nederland.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Typisch Engels is het nu ook weer niet, maar het komt wel in de buurt ja.
Ja ik weet wat je bedoelt, maar in Engeland staat dat stadion echt IN de straat bij de mensen. Maargoed, het is evengoed zeer vergelijkbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er iets typerend is voor Engeland zijn het wel de stadions letterlijk IN een woonwijk. Omringd door huizen. Alleen het Philips Stadion heeft dat op eenzelfde manier in Nederland.
De gehele Zuid-zijde van het Philips Stadion staat letterlijk in Strijp. Daar zit een klein weggetje tussen, maar dan beginnen toch echt de huizen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt, maar in Engeland staat dat stadion echt IN de straat bij de mensen. Maargoed, het is evengoed zeer vergelijkbaar natuurlijk.
en tegenwoordig staat west ook naast de huizenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:10 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
De gehele Oost en Zuidzijde staat volledig tussen de Strijpse huizen. Zit net zoals jouw voorbeeld van het Engels stadion slechts een weggetje tussen.
Appartementjes he? Maar da's nu nog een behoorlijke bouwput.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en tegenwoordig staat west ook naast de huizen
woningen danquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Appartementjes he? Maar da's nu nog een behoorlijke bouwput.
Goed, ik snap wat je bedoelt maar helemaal hetzelfde is het natuurlijk niet met zo'n brede weg ertussen aan de ene kant en een spoorlijn aan de andere kant en aan de kant ertussen de weg richting de stad/station.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:10 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
De gehele Oost en Zuidzijde staat volledig tussen de Strijpse huizen. Zit net zoals jouw voorbeeld van het Engels stadion slechts een weggetje tussen.
Nee, ik neem het ook niet als kritiek. Maar dat stadion staat aan zowel de Westzijde als de Oost en Zuidzijde echt tegen de huizen aan. Daar zit een klein 2-baans 50 km/u weggetje tussen en dan beginnen de voortuinen. Ik weet niet of je wel eens een rondje om het stadion hebt gedaan, maar het komt als een paddestoel uit de grond geschoten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed, ik snap wat je bedoelt maar helemaal hetzelfde is het natuurlijk niet met zo'n brede weg ertussen aan de ene kant en een spoorlijn aan de andere kant en aan de kant ertussen de weg richting de stad/station.
Het is ook geen kritiek wat dat betreft.
Dat gaat niet normaal snel. Enorme kelder en peperdure appartementen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
woningen dan
maar ik vind dat ze al behoorlijk opgeschoten zijn
jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat gaat niet normaal snel. Enorme kelder en peperdure appartementen.
heet dankzij die stomme gaskachelsquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:20 schreef Caland het volgende:
Het is alleen wel altijd stervensheet in dat stadion. En de muziek staat veel te hard, maar dat is bij meer stadions het geval. Alsof men de supporters niet wilt horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |