In theorie cosmetisch, maar je hebt niet altijd keuze voor items, het zijn gewoon drop.squote:As well as bringing the existing game servers back online, from 11PM CST onwards we'll be bringing up a large number of new servers, spread across all three of our server locations (US West Coast, US East Coast and Europe). As always, every server is open and available to anyone playing - just select your preferred location (US / Europe) from the tab at the bottom of the server select screen.
Even with these additional servers we are expecting queues on the most popular servers, and these queues are likely to persist for a while yet. We are monitoring them closely and raising population caps where necessary, however this is a careful process that is ongoing. Our servers do not have unlimited populations and we want every server to have a healthy population during and after launch.
Ik heb 2 dagen voordat de early acces begon hem pas besteld. En tot nu toe bevalt het welquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:25 schreef GlenSpey het volgende:
Vandaag is dé release![]()
Ben ik nou echt de enige die dit spel totaal nog niet gespeeld heeft? Niet in de beta en niet in de early access?
Ik heb ook echt helemaal geen research gedaan, dus het is grotendeels nog een verassing voor melekker, een MMO waar ik vanaf het begin weer alles uit mag zoeken. Vindt dat eigelijk toffer dan wanneer ik alles al weet en zo snel mogelijk naar de cap wil racen.
Dat blijf je toch houden, ik snap er de fun niet vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:36 schreef Morthill het volgende:
sowieso, mensen die naar de cap racenik heb nu bijna 35 uur gespeeld de afgelopen week en echt niet voor de cap.
Dat doe ik eigenlijk de hele tijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:42 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ben nu lvl 22 en heb echt maar 21k credits ofzomijn biochem en bioanalysis zitten wel rond de 180 maar eigenlijk moet ik even stoppen met mijn crew steeds op nutteloze missies sturen anders heb ik straks geen geld voor een mount
Ja ik was toen straks met lvl 12 de laagste in de pvp battle. 16 kills en 5 x doodquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:04 schreef Pixell het volgende:
Ik heb bijna niks uitgeven, behalve alle crewskills op lvl 80 ong. en zat op 75k!
Nu lvl 25 en me mount gehaald
Net nog ff gepvpd, was een lvl 46 trooper in ons teamoh en de hoogste op de server van wat ik kon vinden was 49, dus nog geen 50s!
Niet kansloos, maar het scheelt wel natuurlijk. Ik vind het ook een mooi systeem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:18 schreef Pixell het volgende:
Het systeem dat ze hebben is niet verkeerd dat je stats procentueel omhooggaan om een ieder gelijk te maken, echter heeft een hoger lvl altijd meer cooldowns en abilities, waardoor je als low lvl kansloos bent!
Mss niet compleet kansloos, maar wel zwaar in het nadeel, vooral in 1v1 situaties.. Qua talents zijn ze ook nog in het voordeel!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:32 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Niet kansloos, maar het scheelt wel natuurlijk. Ik vind het ook een mooi systeem.
Nu al quesquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:13 schreef leeell het volgende:
en ik ben begonnen
positie 100 in de queue, dat is te verwaarlozen
overgrote deel is queue vrij, maar de server van FOK! dan weer nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nu al ques
De tering
Zal ik nu vast in de que gaan staan , als ik vanavond na werken thuis kom en heb gegeten , zal die que hopelijk minder zijn
Velena, Azara, Vich, Malgore of Junoquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef leeell het volgende:
wie moet ik nu whisperen voor een invite richting the crimson order,
hoe heten de leaders/recruiters ingame?
alle 5 bestaan niet zegt iequote:Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Velena, Azara, Vich, Malgore of Juno
of ze zijn gewoon niet onlinequote:Op dinsdag 20 december 2011 10:03 schreef leeell het volgende:
[..]
alle 5 bestaan niet zegt ie
volgens mij gaat er wat mis
nope, niks, als friend probeer ik jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:07 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
of ze zijn gewoon niet onlineof probeer je ze toe te voegen als friend?
En probeer mij eens: Molocho
Had ik gisterenavond.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:38 schreef Rahl het volgende:
Volgens mij hebben ze zojuist de pop-cap omhoog gegooid. Stond 140 in de queue en ik was er ineens in.
In ieder geval van Kai-kan dan, zojuist.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:53 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Had ik gisterenavond.
Stond iets van 600ste en toen ineens 11de. En heel snel daarna was ik binnen.
et tu, brute?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:36 schreef Morthill het volgende:
wat de hel, ook echt 340 man in de rij overdaghebben die lui geen werk of zo
Mijn docent heeft voedselvergiftiging dus ik had wat extra tijdquote:
Werkt nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn docent heeft voedselvergiftiging dus ik had wat extra tijd
[spammode]Oh en voor iedereen die het interesseert, wat ik verwacht niemand is, later vandaag komt mijn eerste review van de game online. Nee, de game krijgt geen 10. [/spammode]
Er staat dan ook 'later vandaag'quote:
Ja, moet ik eerst post aandachtig gaan lezen en daarna je reviewquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er staat dan ook 'later vandaag'Heb hem gisteravond geschreven, wilde zoveel mogelijk gespeeld hebben voor die tijd. Dus mijn collega-ER moet het nog doorlezen.
Verwacht dat het rond 17.00 te lezen is.
Ik zal vanmiddag eens gaan lezen! Maar geen 10!?!?!?!?!? Schande!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er staat dan ook 'later vandaag'Heb hem gisteravond geschreven, wilde zoveel mogelijk gespeeld hebben voor die tijd. Dus mijn collega-ER moet het nog doorlezen.
Verwacht dat het rond 17.00 te lezen is.
JA, ik mag namelijk nog geen cijfer geven van de baasquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag eens gaan lezen! Maar geen 10!?!?!?!?!? Schande!
Haha dan ben je nog wel ff bezigquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
JA, ik mag namelijk nog geen cijfer geven van de baaspas in januari als ik de game "volledig" heb doorgewerkt.
Ja, ik ga tot lvl 50 proberen te komen en wat te raiden. Ben nu 25 en halverwege naar 26, dus ligt redelijk op schemaquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha dan ben je nog wel ff bezig!
Hey Mort, wil je mij effe je cijfer PM-enquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
JA, ik mag namelijk nog geen cijfer geven van de baaspas in januari als ik de game "volledig" heb doorgewerkt.
True, Duits of Fransquote:
Ja, ik ga zo studeren en dan een bespreking met mijn begeleiderquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef RickoKun het volgende:
Dan ga je ondertussen toch wat anders doen?
The wait is niet over voor deze coño. Dynabyte had em natuurlijk nog niet. Nouja, ik ben het wel gewend dat ik nooit een game op tijd binnen krijg
jammer man, spel is echt kkvet, de pvp is echt ontzettend goed gedaanquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef RickoKun het volgende:
Dan ga je ondertussen toch wat anders doen?
The wait is niet over voor deze coño. Dynabyte had em natuurlijk nog niet. Nouja, ik ben het wel gewend dat ik nooit een game op tijd binnen krijg
Tegenwoordig zit bij bijna geen enkel spel nog zo'n manual. Papierbesparing oké, maar ik vind het persoonlijk een groot gemis. Er gaat niets boven zo'n zacht boekje van vers knisperend plastic met een overheerlijke net-uit-de-drukkerij-geur.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:19 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Net de fysieke game gekocht nieteens een manual ofzo pauperbende. Ik las die wow manual altijd als ik moest schijten
oude easteregg is oudquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Wtf easter egg ontdektin de imperial fleet kan je naar een schip de zios shadow. Daarin is een museum waar een soort van walker staat. Als je daarin komt, kan je de wapens activeren en schiet je door een deur heen, waarmee je in een gang komt die niet op de kaart staat
Daardoor kan je een exhibit met kristalen looten, tof dit
Ligt ook een drakenschedel in de gang.
Ben volgens mij de eerste die dit ontdekt
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Oh wel al ontdekt? Ik kon er niks over vinden
Tip : Elk officieel MMO-forum is een strontgat vol gezeik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:33 schreef Cara het volgende:
mijn god dat main swtor forum is echt een strontgat van de hoogste order, wat een gezeik
De zeiker die zeikt op zeikerdsquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:33 schreef Cara het volgende:
mijn god dat main swtor forum is echt een strontgat van de hoogste order, wat een gezeik
natuurlijk zijn er queues, er is in geen jaren zo'n grote release geweest als dit
mensen die hun subscription cancellen vanwege een queue bij een mmolaunch![]()
![]()
wat een triestheid
Wat is je naam dan, Leeell of Spirit bestaat niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:31 schreef leeell het volgende:
niemand die even kan vragen of iemand in de crimson order me even kan inviten?
bemoei je dr niet meequote:
Ik dacht ook al wtfquote:
Bitches slopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:12 schreef Lightning_NL het volgende:
SW:TOR staat nu te installeren bij mijIemand tips voor de beginner?
Je moet altijd een account met betaal-gegevens aanmaken, daarna kun je je 30 dagen opmaken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef Hoogheid het volgende:
Huh, ik heb de standard edition en 30 dagen speeltijd, maar ik kan niet spelen? Ik moet mij opgeven voor een automatische incasso of een gametime code invoeren..
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:20 schreef Hoogheid het volgende:
Ok, vreemd. Maar ik neem aan dat als ik dat wil, ik die extra maand niet hoef te betalen en het gewoon bij 30 dagen hou?
Alsof 70 mb zo erg isquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Geen idee waar je het over hebt.
ARGH. Na die 180mb patch download+install, komt er doodleuk nog een patch, bijna 70mb.
Hij komt uit de winkelquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Ga dan gewoon naar de winkel? Patches gedownload en geinstalleerd, zit nu nog te kutten met m'n subscription.
Het gaat allemaal niet zo makkelijk. Best jammer...
geregeld, Vasero nuquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Wat is je naam dan, Leeell of Spirit bestaat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |