Ik zat op de barrierweg op school.quote:Op maandag 19 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van gemaakt en op m'n facebook gezet als bewijs.
COOL. Ik woon er niet hoor. Geen zin om mijn straat op FOK! te zetten.
welke economie?quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Doneren.. ik stop mijn geld liever in onze economie
me 2, maar als ik zou mogen kiezen zou ik liever carlo hebben als gast. irene is helemaal niets imoquote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vroeger waren Carlo en Irene trouwens mijn helden he, maar tegenwoordig vind ik ze dom en irritant.
Barrier of Mensfoort waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen nog steeds niet hoe mijn wijk nou heet.
kleine wereld, FOK!.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat op de barrierweg op school.
Mensfort toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:00 schreef themole het volgende:
[..]
Barrier of Mensfoort waarschijnlijk.
Mensfoort is mijn apotheek. Welke ligt in het noorden van de Barrierweg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:00 schreef themole het volgende:
[..]
Barrier of Mensfoort waarschijnlijk.
Er zitten alleen wel 2 basisscholen aan de barrierweg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is een dominee in een rolstoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is een dominee in een rolstoel?Ik moet lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is een dominee in een rolstoel?flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Check google maps.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mensfoort is mijn apotheek. Welke ligt in het noorden van de Barrierweg?
Wat is een dominee in een rolstoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ver boven mijn verwachting. Ik dacht; Coen en Timur = kinderuurtje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef Groninger. het volgende:
lekkere muziek dit, die timur doet het goed!
naar wie wel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
franz ferdinand is trouwens niet vernoemd naar die vent die in Bosnië is neergeschoten.
lol het zijn toch de mensen die aanvragenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef Groninger. het volgende:
lekkere muziek dit, die timur doet het goed!
Dat blondje linksquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:05 schreef Sanddr het volgende:
[ http://img3.imageshack.us/img3/6940/scr1324335922.jpg (copy/paste deze link) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |