Jawel.quote:Op maandag 19 december 2011 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar gáát het helemaal niet om! wtf man!
Dat verklaart veelquote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg ook op mijn flikker als ik niet vriendelijk en enthousiast ben tegen de klanten, ik heb een redelijk veeleisende werkgever.
Ik zat hem helemaal niet af te kraken.quote:Op maandag 19 december 2011 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar ga alsjeblieft niet afkraken dat iemand anders niet weet wat hij met zijn leven moet als je eigen situatie totaal niet beter is.
Van mij mag het ook wel een jaartje overgeslagen wordenquote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef Royco1 het volgende:
Van mij mag kerst gewoon uitgesteld worden hoor
Jij zegt dat hij wat nuttigs moet gaan doen met zn leven. Maar je doet zelf ook niks. Dus wie ben jij dan om het te zeggen? Ok, je mag het best zeggen.. maar dan doe ik alleen maar 'quote:Op maandag 19 december 2011 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar gáát het helemaal niet om! wtf man!
Ik geef geen commentaar op je leven maar op je manier van reageren. En met mijn manier van reageren is volgens mij niet zoveel mis dus ik mag dat van mezelf wel zeggen.quote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zat hem helemaal niet af te kraken.
En bovendien, als jij jouw leventje niet op orde hebt, wat zit je dan commentaar te geven op de mijne? Jouw gedachtengang, en die klopt voor geen meter hier
Dan doe je dat maar lekker, zal mij een zorg zijnquote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij wat nuttigs moet gaan doen met zn leven. Maar je doet zelf ook niks. Dus wie ben jij dan om het te zeggen? Ok, je mag het best zeggen.. maar dan doe ik alleen maar ''
Ik heb er niet zo veel meequote:Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe dat zo ??? Mijn facebook word ik een beetje gek van mopperende berichten over kerst
Je snapt gewoon niet wat ik bedoelquote:Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar lekker, zal mij een zorg zijn
Ik had wel idealen maar het bleek anders te zijn dan dat ik het me had voorgesteld. Ik heb een hbo diploma maar dat is iets wat ik totaal niet wil ben ik achtergekomen (en ik ben nu 20). Zonde van de 3 jaar die ik daaraan heb besteed al heb ik wel heel erg veel geleerd tijdens die studie. Ik heb dus wel iets bereikt op dat gebied. Nu weet ik het gewoon niet en het interesseert me geen ene moer meer. En ik neem nu de conclusie dat ik ontslag neem bij dat achterlijke baantje en dat ik de hele dag ga lapswansen.quote:Op maandag 19 december 2011 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan wordt je ook nog vader binnenkort?
Gaat lekker zo, je leventje. Heb je dan geen idee wat je straks zou willen gaan worden? Had je vroeger nooit idealen en zo?
Met mijn manier van reageren is niet zo veel mis dus ik mag dat van mezelf wel zeggenquote:Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef geen commentaar op je leven maar op je manier van reageren. En met mijn manier van reageren is volgens mij niet zoveel mis dus ik mag dat van mezelf wel zeggen.
Ik ben niet dol op mijn baan, het is best wel kutwerk. Maar het moet nu eenmaal en ik kan het geld goed gebruiken. Dus klaar ben ik er niet mee hoorquote:Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou je bent nu niet echt enthousiast, je bent er even klaar mee.
Ga je vast voorbereiden op het vaderschapquote:Op maandag 19 december 2011 23:39 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik had wel idealen maar het bleek anders te zijn dan dat ik het me had voorgesteld. Ik heb een hbo diploma maar dat is iets wat ik totaal niet wil ben ik achtergekomen (en ik ben nu 20). Zonde van de 3 jaar die ik daaraan heb besteed al heb ik wel heel erg veel geleerd tijdens die studie. Ik heb dus wel iets bereikt op dat gebied. Nu weet ik het gewoon niet en het interesseert me geen ene moer meer. En ik neem nu de conclusie dat ik ontslag neem bij dat achterlijke baantje en dat ik de hele dag ga lapswansen.
Zou 't niet gewoon kunnen dat je depressief bent of zo?quote:Op maandag 19 december 2011 23:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik had wel idealen maar het bleek anders te zijn dan dat ik het me had voorgesteld. Ik heb een hbo diploma maar dat is iets wat ik totaal niet wil ben ik achtergekomen (en ik ben nu 20). Zonde van de 3 jaar die ik daaraan heb besteed al heb ik wel heel erg veel geleerd tijdens die studie. Ik heb dus wel iets bereikt op dat gebied. Nu weet ik het gewoon niet en het interesseert me geen ene moer meer. En ik neem nu de conclusie dat ik ontslag neem bij dat achterlijke baantje en dat ik de hele dag ga lapswansen.
Kijk eens objectief naar je reacties en vraag jezelf af of dat echt waar is.quote:Op maandag 19 december 2011 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met mijn manier van reageren is niet zo veel mis dus ik mag dat van mezelf wel zeggen
Ga jij je alvast voorbereiden op de aftakelingen. Bijna 40.quote:Op maandag 19 december 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga je vast voorbereiden op het vaderschap
Ik ben het er niet mee eens dat iemand die zelf niets nuttigs doet en dus het dus niet beter doet dan de ander, niet het inzicht zou kunnen hebben dat de ander iets nuttigs zou moeten doen met zijn leven, integendeel, hij/zij is juist ervaringsdeskundige op zeker niveauquote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij wat nuttigs moet gaan doen met zn leven. Maar je doet zelf ook niks. Dus wie ben jij dan om het te zeggen? Ok, je mag het best zeggen.. maar dan doe ik alleen maar ''
Mwah, daar mag je nog eens een keer over nadenken.quote:Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met mijn manier van reageren is volgens mij niet zoveel mis
Misschien wel wat, maar minder dan met de zijne.quote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, daar mag je nog eens een keer over nadenken.
Ik ben agressief en proactief en sommigen hier denken dat ik een man benquote:
Ik zou zeggen, doe jij dat maar lekker. Soit zelf heeft op een normale manier antwoord gegeven op een normale vraag.quote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk eens objectief naar je reacties en vraag jezelf af of dat echt waar is.
Mijn stiefoom heeft vorig jaar voor kerst zelfmoord gepleegd, dus wij gaan naar mijn stiefoma toe met de hele familie. Want die wilde kerst eigenlijk niet meer vieren. En de andere dag gewoon met het gezin cadeautjes uitpakken. Vrienden komen de dagen daarna wel.quote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind het wel wat hebben , en ook van een paar vrienden gevraagd of ik met kerst wil afspreken in de kroeg en dat doe ik wel want die ene jongen heeft zijn pa verloren dit jaar dus zal even moeilijke tijd voor hem zijn.
Waarom voel je je zo snel aangevallen?quote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe jij dat maar lekker. Soit zelf heeft op een normale manier antwoord gegeven op een normale vraag.
Na de weirde reactie van jou ergens op eerder deze avond ga ik hier even niet op inquote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat iemand die zelf niets nuttigs doet en dus het dus niet beter doet dan de ander, niet het inzicht zou kunnen hebben dat de ander iets nuttigs zou moeten doen met zijn leven, integendeel, hij/zij is juist ervaringsdeskundige op zeker niveau
Ik probeer juist zo lang mogelijk fit te blijven en te investeren in de toekomst. Dat laatste zou je ook eens moeten proberenquote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef -Nouvelles het volgende:
Ga jij je alvast voorbereiden op de aftakelingen. Bijna 40.
Ik voel me helemaal niet aangevallen, ik voel me besodemieterd omdat jij je ineens aangevallen voelde...om letterlijk he-le-maal niks.quote:Op maandag 19 december 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom voel je je zo snel aangevallen?
Ik volg je echt niet hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet aangevallen, ik voel me besodemieterd omdat jij je ineens aangevallen voelde...om letterlijk he-le-maal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |