Die foto's te zien, kan die niet eens zijn douche schoonhouden, laat staan onderhoudenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Mannen die een zwanehals niet verwijderd krijgen linksom of rechtsom
dit wordt dan ook een meerjarentopicquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
De boel rond die zwanehals zal wel helemaal verkalkt zijn... pfff zittie muurvast natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit wordt dan ook een meerjarentopic
post ff pics van de dames in kwestie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Gisteravond laat begon TS te posten, er waren wel drie of méér dames hier bezig hem tips te geven![]()
TS, mogen we een update mien jong?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
post ff pics van de dames in kwestie.
Of toch maar een loodgieter gebeldquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:32 schreef trovey het volgende:
TS is inmiddels verzopen in het plasje gootsteenontstopper in de wasbak..
Zie ik hem best voor aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef deadly_kiss het volgende:
nee hij heeft de schoonmaakazijn erin gegoten en ligt nu bewusteloos op de grond door een chemische reactie omdat er nog gootsteenontstopper in het putje zat
TS is al bezig met z'n krantenwijkje om de loodgieter te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of toch maar een loodgieter gebeld
Geloof er niets van aangezien het kopen van een emmer al te prijzig was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of toch maar een loodgieter gebeld
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Geloof er niets van aangezien het kopen van een emmer al te prijzig was.![]()
weer een leerles rijker enzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Trog het volgende:
Ik heb nog wat meer geplopt, en alles loopt gewoon goed door nu. Vanwege de vorm van de wasbak sluit de plopper niet goed af waardoor het minder effectief werkt, maar het is dus gelukt.
Nu kan ik de afwas eindelijk weer doen.
Ik heb trouwens nog steeds geen emmer.
Is wel handig hoor zo'n emmer voor als je een griepje hebt en je moet kotsen,quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Trog het volgende:
Ik heb nog wat meer geplopt, en alles loopt gewoon goed door nu. Vanwege de vorm van de wasbak sluit de plopper niet goed af waardoor het minder effectief werkt, maar het is dus gelukt.
Het is een kleine kamer van 12 vierkante meter met nog een badkamertje erbij, ik denk dat ik sneller bij de WC kom dan dat ik een emmer kan pakken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is wel handig hoor zo'n emmer voor als je een griepje hebt en je moet kotsen,
als je dan toch moet kotsen en je hebt nog steeds geen emmer zou ik het in de plee
doen, als je dat haalt dan, anders ken je gaan dweilen, maar misschien heb je ook
geen dweil, da;s dan wel weer lastig![]()
In ieder geval voor deze keer is het dus gelukt, dus daarmee kunnen je in ieder geval
feliciteren![]()
[ afbeelding ]
Klasse, gelukt dus. Wel vaker ontstoppen hoor, want als je ook nog afwast in de wastafel is dat geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Trog het volgende:
Nu kan ik de afwas eindelijk weer doen.
dus al die grappen over vrouwen en de keuken zijn onterecht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef Dientje12 het volgende:
Dus
TS (man) is geholpen door vrouwen?
Maar dit is soort van loodgieters werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
Doe die etensresten dan voortaan in de WC of afvalbak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef Trog het volgende:
[..]
Het is een kleine kamer van 12 vierkante meter met nog een badkamertje erbij, ik denk dat ik sneller bij de WC kom dan dat ik een emmer kan pakken.
Ik heb trouwens wel een dweil.
hgquote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef deadly_kiss het volgende:
ja das logisch.. die AH ontstopper is veel dunner dus dat zakt niet naar de bodem toe.
je moet echt die dikke hebben van bijv. Muscle.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |