Echt? Hoi ook trouwensquote:Op maandag 19 december 2011 23:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zijn er die 24/7 open zijn geloof ik.
Idd bij Minerva.quote:Op maandag 19 december 2011 23:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Die is door heel Leiden uitgewoond in d'r studententijd.
Ja, ga jezelf vol vreten en bank hangen of zo.quote:Op maandag 19 december 2011 23:32 schreef Guanabana het volgende:
Al die mensen die naar de sportschool gaan! Ga wat doen met je leven
quote:Op maandag 19 december 2011 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja, ga jezelf vol vreten en bank hangen of zo.
Ik ook al, 3x zelfs.quote:Op maandag 19 december 2011 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik al eens live gezien, telt dat ook?
Hoe dat?quote:Op maandag 19 december 2011 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik jou ook! Beetje wauske ben jij![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Was de tussenstand meer dan volgend jaar?
[..]
Hoe dat?
Gezien wat je allemaal typte en je zelf en activiteiten beschreefquote:
Ik twijfel over een mango die ik nu toch maar ga pakken.quote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik twijfel.. mini worstenbroodjes + laat slapen.. of op tijd slapen, maar het wordt toch 2 uur.. dus dus.
Denk het niet, heb genoeg gehoord waar hetzelfde bedrag voor is gegeven als ikquote:Op maandag 19 december 2011 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar blijven ze nou met Prodigy .. heb je zo weinig betaald?
mini worstjes!quote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik twijfel.. mini worstenbroodjes + laat slapen.. of op tijd slapen, maar het wordt toch 2 uur.. dus dus.
hee daar stond nog wat achter, maar weet niet meer wat. Waus zijn is chill. Hehe.quote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien wat je allemaal typte en je zelf en activiteiten beschreefniet negatief hoor
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik twijfel over een mango die ik nu toch maar ga pakken.En ik wilde zometeen naar bed gaan en toen was ik ineens unbanned.
Er stond nog wauske is positief hoorquote:Op maandag 19 december 2011 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
hee daar stond nog wat achter, maar weet niet meer wat. Waus zijn is chill. Hehe.
quote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er stond nog wauske is positief hoormaar ik dacht als je er al op reageert met hoezo, dan weet weet je dat wel en het was sowieso dubbel.
Je vergeet Fok!kenquote:Op maandag 19 december 2011 23:36 schreef Groninger. het volgende:
[..]
mini worstjes!
ik vind dit genieten, tv kijken, vreten, drinken, roken, that's live
Ja.. neie accountquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |