Wil je dat mensen geld gaan terugvragenquote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
kunnen ze volgend jaar niet Roosmarijn, Klaas en Annemieke in het huis zetten?
Graag.quote:
Het was gewoon de meest kutte gast ooitquote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alleen het stiekem rook moment en dan gesnapt worden moment was leuk
quote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
kunnen ze volgend jaar niet Roosmarijn, Klaas en Annemieke in het huis zetten?
quote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de helium Domien van vanmorgen wel tof
quote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
ok maar wat moet ik mij voorstellen bij toffe momenten?
en dat uit mijn hoofdquote:
Ze hebben zoveel kutgasten gehad, die helemaal niets brachten.quote:Op maandag 19 december 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was gewoon de meest kutte gast ooit
eikel is het, lekker oprotten met z'n zogenaamde Amsterdamse 'rap'. Omhooggevallen eikel.quote:
of een Fok! glazen huis. dat je dan bij een bekende Fok!ker 10 euro kunt doneren en ie plaatst dan jouw post!quote:Op maandag 19 december 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar gewoon 3 luisteraars mee het huis in
Ik mag hem welquote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
eikel is het, lekker oprotten met z'n zogenaamde Amsterdamse 'rap'. Omhooggevallen eikel.
Wat verrassend.quote:Op maandag 19 december 2011 22:59 schreef Evertjan het volgende:
omg
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijk_gevraagd__.html
dat opperde ze vorig jaar ook alquote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of een Fok! glazen huis. dat je dan bij een bekende Fok!ker 10 euro kunt doneren en ie plaatst dan jouw post!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |