Ik denk niet emo.gif. Ik zou daar gewoon gek van worden.quote:Op maandag 19 december 2011 22:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Toen mijn neef en nicht zo'n hanger an hun moedrs as wilden dacht ik '' maar nu wil ik het ineens wel.. En weet je, als we de as verstrooid hebben kan ik er nooit meer op terugkomen, dus zelfs al draag ik 'm nooit, ik ga het toch doen..
Ik vond er echt niks engs aan moet ik zeggen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou zoiets dus echt niet moeten he
Ook niet een urn in huis ofzo
Of mensen die thuis opgebaard zijn. Ik zou knettergek worden
.
Snap wel dat dat een plek is waar je niet graag alleen bent...quote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet emo.gif. Ik zou daar gewoon gek van worden.
Maar ik heb nog steeds issues met mama's slaapkamer, daar is papa overleden.
Ik haat het om daar alleen te zijn
Uiteraardquote:Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef Mss het volgende:
Ik vond dat ik er wel 'tetten' in moest zetten. Omdat ik het ben endezo
Goeden tip!quote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een recept geprikt en dat ga ik ook maken
Broccolisoep met zalmsnippers!
En dan krijgt mijn moeilijke broertjes er gewoon spekkies in
Ah gadverdammequote:Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vond er echt niks engs aan moet ik zeggen.
Wij hebben zelfs Chinees zitten eten terwijl mijn vader 3 meter er vanaf opgebaard lag![]()
Achteraf bedachten we pas dat mensen het wellicht wat vreemd vonden![]()
Hehehhee
Klinkt vies, sorryquote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ik zou dat niet kunnen! Ik heb nu ook zoiets als ze vragen wat er met mijn hond moet gebeuren als ze overleden is, zo snel mogelijk cremeren en uitstrooien oid. Een vriendin van mijn moeder heeft helemaal een ceremonie gehouden enzo. Daar ben ik niet zo van. Maar wellicht is het heel anders als je midden in zo'n situatie zit.quote:Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vond er echt niks engs aan moet ik zeggen.
Wij hebben zelfs Chinees zitten eten terwijl mijn vader 3 meter er vanaf opgebaard lag![]()
Achteraf bedachten we pas dat mensen het wellicht wat vreemd vonden![]()
Hehehhee
Klinkt lekker! Met spekkies dan, want zalm isquote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
BOAHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kan ik me best wel voorstellenquote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet emo.gif. Ik zou daar gewoon gek van worden.
Maar ik heb nog steeds issues met mama's slaapkamer, daar is papa overleden.
Ik haat het om daar alleen te zijn
Mijn vader heeft voor euthanasie gekozen en was echt een droogkloot, dus het paste wel. We waren er ook allemaal bij enzo.quote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah gadverdamme
Blegh ik kan daar echt niet tegen
quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Met spekkies dan, want zalm is
quote:
Je weet wat er met die dieren gebeurt als je ze bij de dierenarts laat cremeren he?quote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik zou dat niet kunnen! Ik heb nu ook zoiets als ze vragen wat er met mijn hond moet gebeuren als ze overleden is, zo snel mogelijk cremeren en uitstrooien oid. Een vriendin van mijn moeder heeft helemaal een ceremonie gehouden enzo. Daar ben ik niet zo van. Maar wellicht is het heel anders als je midden in zo'n situatie zit.
Mja dat is maybe wel anders aangezien jij hem 'gemaakt' hebt.quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat kan ik me best wel voorstellenGabriël is nooit bij ons geweest, wij hebben hem één nachtje bij ons gehad en toen logeerden we bij 'hem'. In het ziekenhuis.. Ik denk dat ik gewoon zoek naar iets tastbaars van hem, het is zo ongrijpbaar dat hij al weg is voor hij er was, zeg maar.. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik mis hem zo, ik zou hem graag nog bij me dragen.
Verkocht aan de chinees?quote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Je weet wat er met die dieren gebeurt als je ze bij de dierenarts laat cremeren he?
Jupquote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn vader heeft voor euthanasie gekozen en was echt een droogkloot, dus het paste wel. We waren er ook allemaal bij enzo.
Is jouw pa plots overleden?
Nee ik bedoel niet daar achterlaten, maar onafhankelijk met de verzekering.quote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Je weet wat er met die dieren gebeurt als je ze bij de dierenarts laat cremeren he?
Bij onze huisdieren (konijnen, duiven, hamsters enzo) deden we altijd een mini ceremonie en dan een optocht naar de vuilcontainer in de straatquote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik zou dat niet kunnen! Ik heb nu ook zoiets als ze vragen wat er met mijn hond moet gebeuren als ze overleden is, zo snel mogelijk cremeren en uitstrooien oid. Een vriendin van mijn moeder heeft helemaal een ceremonie gehouden enzo. Daar ben ik niet zo van. Maar wellicht is het heel anders als je midden in zo'n situatie zit.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat kan ik me best wel voorstellenGabriël is nooit bij ons geweest, wij hebben hem één nachtje bij ons gehad en toen logeerden we bij 'hem' in het ziekenhuis.. Ik denk dat ik gewoon zoek naar iets tastbaars van hem, het is zo ongrijpbaar dat hij al weg is voor hij er was, zeg maar.. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik mis hem zo, ik zou hem graag nog bij me dragen.
Ik blijf dan echt niet in dat huis hoor, iehlquote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik zou het ook niet willen hoor als mijn moeder zou worden opgebaard thuismag lekker bij het crematorium.
M'n opa lag wel thuis, dat vond ik maar wat vreemd. Als ik dan op de plek sta waar ie lag opgebaard dan krijg ik het altijd ijskoud...
Dat is ook mooi, hij is ook veel te kort bij jullie geweest.quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat kan ik me best wel voorstellenGabriël is nooit bij ons geweest, wij hebben hem één nachtje bij ons gehad en toen logeerden we bij 'hem' in het ziekenhuis.. Ik denk dat ik gewoon zoek naar iets tastbaars van hem, het is zo ongrijpbaar dat hij al weg is voor hij er was, zeg maar.. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik mis hem zo, ik zou hem graag nog bij me dragen.
Mwehehe, alle beestjes gingen in de kliko vroeger maar mijn ratjes zijn wel begravenquote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij onze huisdieren (konijnen, duiven, hamsters enzo) deden we altijd een mini ceremonie en dan een optocht naar de vuilcontainer in de straat![]()
Whehehhehee Met mijn pa in zijn zakenjas met lange flappen
Jah, of I haz demquote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dat is maybe wel anders aangezien jij hem 'gemaakt' hebt.
Ik vind het wel een heel mooi idee hoor, ik word er zelf alleen gek van dat ik as van een dood iemand aan mn arm zou hebben zegmaar.
Issues, i haz them
Ja maar omdat zo'n hond toch 12 jaar (and counting) bij je is geweest willen we wel iets doen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij onze huisdieren (konijnen, duiven, hamsters enzo) deden we altijd een mini ceremonie en dan een optocht naar de vuilcontainer in de straat![]()
Whehehhehee Met mijn pa in zijn zakenjas met lange flappen
Ja, dat maakt wel alle verschil denk ikquote:
Dat is normaal lijkt me, Dat zijn geen issues.quote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, of I haz dem![]()
Ik weet ook niet waar het ineens vandaan komt, maar ik wil hem gewoon niet kwijt, ofzo. Nu hij niet levend in ons gezin mag zijn, dan maar zo. Ofzo
dus
Naja ik weet niet wat ik zou doen. Ik heb het er af en toe met m'n moeder over van over haar begrafenis enzo. Vind ik toch wel belangrijk om te weten, je weet maar nooit...quote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik blijf dan echt niet in dat huis hoor, iehl
Carnavalsschoenenquote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
What the hell... Wat is deze?? WHY??????![]()
[ afbeelding ]
Dan ben je 'voorbereid' endezo, voor zover dat kanquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat maakt wel alle verschil denk ik
Dan zou het bij mij wellicht ook wel anders zijn, sterker nog, weet het wel zeker dat het dan anders zou zijn.
Die kunnen best cool zijn onder een zwarteoutfitquote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
What the hell... Wat is deze?? WHY??????![]()
[ afbeelding ]
quote:
*jank*quote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is ook mooi, hij is ook veel te kort bij jullie geweest.
Bij je dragen is een mooi idee toch?
Spees, hoor ik daar een heeeeele kleine beginnende rammel????quote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is normaal lijkt me, Dat zijn geen issues.
Het is niet niks om een kindje te verliezen
Hoe erg ik kinderen ook niet zo leuk vind
quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die kunnen best cool zijn onder een zwarteoutfit
Nee maar mensen verliezen is niet leuk en je kinderen al helemaal niet lijkt me. Je 'hoort' je kinderen niet te overleven toch?quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Spees, hoor ik daar een heeeeele kleine beginnende rammel????
quote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is normaal lijkt me, Dat zijn geen issues.
Het is niet niks om een kindje te verliezen
Hoe erg ik kinderen ook niet zo leuk vind
quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
*jank*
Jah, is ook, ik wil dat gewoon ineens, ofzo. En nu moet ik weer heel hard huilen, had ik na mijn breakdown van gisteren nog niet gedaandaarstraks ook mijn positiekleding weer naar zolder gebracht, was ook heel leuk ja
Ja zoiets. klinkt best luguberquote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ben je 'voorbereid' endezo, voor zover dat kan
Als ik er aan denk raak ik al over de zeikquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja ik weet niet wat ik zou doen. Ik heb het er af en toe met m'n moeder over van over haar begrafenis enzo. Vind ik toch wel belangrijk om te weten, je weet maar nooit...
Is echt een kutproces waar je door heen moetquote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
*jank*
Jah, is ook, ik wil dat gewoon ineens, ofzo. En nu moet ik weer heel hard huilen, had ik na mijn breakdown van gisteren nog niet gedaandaarstraks ook mijn positiekleding weer naar zolder gebracht, was ook heel leuk ja
Zo suf ineens ja, ik wilde ze ook echt niet meer zien, meteen in een doos gestampt en de onder een rekje geschoptquote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat lijkt me ook heel moeilijk, dat zijn echt van die dingen waar je van te voren niet bij stilstaat, maar wel pijn doen.
Is normaal, muppetjequote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
*jank*
Daarom praat ik er niet over. Ignorance is blissquote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Ja zoiets. klinkt best luguberm'n maag draait nu al rondjes bij het idee dat ze een keer doodgaat ofzo
quote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is echt een kutproces waar je door heen moet
Ik snap heel goed dat je iets van hem bij je wil dragen
Tuurlijk, dat is zeker zo. Is gewoon tegennatuurlijk enzo.quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar mensen verliezen is niet leuk en je kinderen al helemaal niet lijkt me. Je 'hoort' je kinderen niet te overleven toch?
Dat sowieso!quote:Op maandag 19 december 2011 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze moeten kindacteurs trouwens wel verbieden.... niveau is om te huilen
Goeden antirammel argument van mijquote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is zeker zo. Is gewoon tegennatuurlijk enzo.
Ja ik praat er liever wel over, dan weet ik ook tenminste wat ik moet doen enzo. Heb nu van dichtbij meegemaakt bij een goede vriendin qua gedoe van begrafenis van haar vader, die wist niks zegmaar, ook qua verzkeringen en alles... En ik weet dat wel, en dat vind ik toch een fijn idee.quote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarom praat ik er niet over. Ignorance is bliss
quote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik haat het echt.. Maarja, alcohol verzacht, dus ik ga nog maar even een cocktail inschenken denk ik
Proost, ik pak nog een biertje!quote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik haat het echt.. Maarja, alcohol verzacht, dus ik ga nog maar even een cocktail inschenken denk ik
Jamaar home alonequote:Op maandag 19 december 2011 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze moeten kindacteurs trouwens wel verbieden.... niveau is om te huilen
quote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is normaal, muppetje
Gewoon eruit laten gaan die tranen, hoort er allemaal bij![]()
Alles weer tot rust laten komen en dan weer verder gaan kijken, rustig aan, die dagen gaan echt weer komen, het is alleen kut dat je altijd die periode ervoor door moet.
Jullie zijn echtechtecht superliefquote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef Diconnected het volgende:
Inca ik vind dat je zo ontzettend sterk benten het is ook helemaal niet gek of raar dat je af en toe flink moet janken, je zit een rouwproces meis.
Ik heb een oudere broer en zus, die zoeken het maar lekker uit danquote:Op maandag 19 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik praat er liever wel over, dan weet ik ook tenminste wat ik moet doen enzo. Heb nu van dichtbij meegemaakt bij een goede vriendin qua gedoe van begrafenis van haar vader, die wist niks zegmaar, ook qua verzkeringen en alles... En ik weet dat wel, en dat vind ik toch een fijn idee.
Damn, wat een mongool inderdaad....quote:Op maandag 19 december 2011 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden antirammel argument van mij
Nu moet ik denken aan mijn 'opa' ja opawat een mongol was dat. Die we nooit zagen en zat te janken op de begrafenis dat hij dood had moeten zijn en niet mijn pa.
Ja had dat dan gedaan ker0l, die vent was meer voor vreemden dan familie. Hij kende onze namen niet eens
Daarom juistquote:
Dattusquote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Trixje, hier gewoon echt álles van je af beppen wat je maar wil!!!
Beter dan in je eentje blijven zitten er mee. En we snappen het misschien wel niet helemaal, maar misschien is het toch fijn, ofzo.
En sinds de begrafenis heeft de rest van de familie een tante ook nooit meer gezien omdat ze een wazie uitspraak had gedaan oid. Vraag me niet wat, ik was 7. Maar dat moet een goeien begrafenis zijn geweestquote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn, wat een mongool inderdaad....
Wij zien het echt niet als zeiken hoor. En misschien is het juist ook voor jou nu fijn om te horen dat het echt wel begrijpelijk is hoe jij je voelt.quote:Op maandag 19 december 2011 22:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn echtechtecht superlief![]()
Ik voel me niet sterk, ik ben totaal lamgeslagen en nu zit ik het hier ook weer van me af te zeiken![]()
Maar wel lief en fijn dat ik het er gewoon ff over kan hebben, ik heb niet zoveel anders in mijn hoofd op het moment.. Mijn hersencellen lijken voor het overige compleet afgestorven te zijn, ik vergeet echt álles..
Gezeik er omheen, just what you need a times like those.....quote:Op maandag 19 december 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En sinds de begrafenis heeft de rest van de familie een tante ook nooit meer gezien omdat ze een wazie uitspraak had gedaan oid. Vraag me niet wat, ik was 7. Maar dat moet een goeien begrafenis zijn geweest.
Ik zeg het je, kinderenquote:Op maandag 19 december 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en kleine meisjes in enge films moeten ze ook verbieden. Die zijn áltijd creepy op de een of andere manier
Jaaaaaaaaaaa!!!!!!quote:Op maandag 19 december 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dattus
en lekker elkaar platzoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vervelend zeg dat soort dingen op een begrafenis.quote:Op maandag 19 december 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En sinds de begrafenis heeft de rest van de familie een tante ook nooit meer gezien omdat ze een wazie uitspraak had gedaan oid. Vraag me niet wat, ik was 7. Maar dat moet een goeien begrafenis zijn geweest.
Ik vind die jongetjes juist altijd de creepsquote:Op maandag 19 december 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en kleine meisjes in enge films moeten ze ook verbieden. Die zijn áltijd creepy op de een of andere manier
1,2 Freddy comes for youuu. 3,4 better lock you door..quote:
Fuuuuuquote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
1,2 Freddy comes for youuu. 3,4 better lock you door..Als
dat vroeger ging zingen kon ik niet meer slapen
quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik probeer mijn vent over te halen om een bounty voor me te halen.... maar hij zit verdiept in ET....
Ze zijn nu op hun fietsjes over bergjes zand aan het crossen om ET te redden
Is héel fijn, gewoon ff kwijtkunnen dat ik me zwaar kut voel is al heel heel fijnquote:Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Trixje, hier gewoon echt álles van je af beppen wat je maar wil!!!
Beter dan in je eentje blijven zitten er mee. En we snappen het misschien wel niet helemaal, maar misschien is het toch fijn, ofzo.
Waar moet ie die vandaan halen dan? Benzinepomp ofzo?quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik probeer mijn vent over te halen om een bounty voor me te halen.... maar hij zit verdiept in ET....
Ze zijn nu op hun fietsjes over bergjes zand aan het crossen om ET te redden
Goedzo! En ook gewoon blijven doen hierquote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is héel fijn, gewoon ff kwijtkunnen dat ik me zwaar kut voel is al heel heel fijnik durf het er niet altijd goed uit te laten, dus fijn om hier ff te kunnen
quote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goedzo! En ook gewoon blijven doen hier
quote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef Mss het volgende:
SHJN-Cluedo. Het was Dico in de webshop met een OPI!
quote:Op maandag 19 december 2011 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wij zien het echt niet als zeiken hoor. En misschien is het juist ook voor jou nu fijn om te horen dat het echt wel begrijpelijk is hoe jij je voelt.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:52 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oh lieve Inca... Ik zit hier met prikkende tranen achter m'n ogen door het tattoo-idee en de kraal. Wat een prachtige manier om jullie Gabriël toch voor altijd bij jullie te hebben.
En als ik iets voor je kan betekenen geef je maar een gil. Ik kom zo naar het westland gecrosst!
Je gaat wel helemaal platgeknuffeld worden denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Had ik al gezegd dat ik een volgende meet écht niet wil missen?
Lolquote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef Mss het volgende:
Kom ik niet omheen, heb weinig anders te melden, whehequote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goedzo! En ook gewoon blijven doen hier
Bij ons was de avond met kijken naar het lichaam (afscheid nemen noemen ze dat geloof ik?) wel humor.quote:Op maandag 19 december 2011 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het was wel een drama begrafenis uit films loller. Met stortende regen en huilende menson
quote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Je gaat wel helemaal platgeknuffeld worden denk ik.
Neeheeeee het was een Zoyaaaaaquote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef Mss het volgende:
Keuken.... maar ik ben luiquote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar moet ie die vandaan halen dan? Benzinepomp ofzo?
quote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Had ik al gezegd dat ik een volgende meet écht niet wil missen?
Mwehehquote:Op maandag 19 december 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij ons was de avond met kijken naar het lichaam (afscheid nemen noemen ze dat geloof ik?) wel humor.
Mijn vaders lip zat scheef, dus wij vragen of hij dat kon veranderen, want het klopte zo niet, was net een Jaap-aap hoofd![]()
Dus wij dachten dat die man dat even zou doen met het gordijn dicht. Pakt hij zo de lip van mijn pa en kneedt die even in een andere vorm![]()
Wij echt van WTF!![]()
![]()
![]()
"zo goed?" vroeg hij
En wij weer van.... uhhhh, nou, nog niet helemaal
"kneed kneed" "zo dan?"
En wij: uhmmmm, ja, bijna....
Echt keihard gelachen daarna![]()
Wat een idioot gedoe.
Was voor ons toen wel heel duidelijk dat het mijn pa niet meer was maar alleen een soort bonk weefsel/klei![]()
En gek genoeg hielp ons dat wel, sowieso brak het 't ijs even daar
Niet!!! Het was Mss bij de groothandel met een buffervijl!quote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef Mss het volgende:
Dan kenne we carpoolen!quote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik ook niet! Ook al is hij helemaal in Eindhoven, IK KOM!
Shhhhhhhhhhht!quote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet!!! Het was Mss bij de groothandel met een buffervijl!
quote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NEE! Lindy in de drogist met een bokkepootje! (zo heten die toch?)quote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
BBQ-kip in de asbestbuis met haar nepnagelsquote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik d8 Grover van Sesamstraatquote:
Oh, danke, goeden tipquote:Op maandag 19 december 2011 22:58 schreef Lindytje het volgende:
Ik was zo een keer naar de sneak geweest in de bioscoop... En toen dacht ik: 'dat zal nooit heel eng zijn, een sneak, dat moet voor iedereen wel een beetje geschikt zijn'
En toen kwam El Orphanato... over een weeshuis waar kindjes verdwenen en met enge kindjes en spoken enzo
Ik heb de halve film maar gezien, de rest van de tijd zat mijn hand voor mijn ogen
Wat deed ze dan?quote:Op maandag 19 december 2011 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn tante deed ook aan van die paranormale shit
Andere tante dan die niemand ooit meer gezien heeft![]()
Draak telquote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik d8 Grover van Sesamstraatik denk al wat heeft die voor geschut?
Wheheheh naughty girlquote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit ik met een mental image van Grover die zijn ballen in de lucht gooit en er mee vuurtquote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2011 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Draak tel
Graaf tel, grapjon![]()
Met een bokkepootje tochquote:Op maandag 19 december 2011 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
NEE! Lindy in de drogist met een bokkepootje! (zo heten die toch?)
Jij ook bedanktquote:Op maandag 19 december 2011 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit ik met een mental image van Grover die zijn ballen in de lucht gooit en er mee vuurt
Iets met hand 'voelen' met een foto ofzo. Weet niet goed meer. Ze drong t niet op hoor, maar als ik erover nadenk is het wel creepy.quote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat deed ze dan?
En scheepte ze jullie daar ook mee op?
(Dat moet je namelijk nooit doen vind ik, wazo's moeten het lekker voor zich houden, zeker met kids in de buurt)
Bwhahahhahha!quote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Het was Space in de telefoonwinkel met aarbeiennagellakremover!!
die zijn kei gevaarlijk jongequote:Op maandag 19 december 2011 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Met een bokkepootje toch![]()
(ja, zo heten ze!)
Gewoon lekker laten gaan dat soort freaks.quote:Op maandag 19 december 2011 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iets met hand 'voelen' met een foto ofzo. Weet niet goed meer. Ze drong t niet op hoor, maar als ik erover nadenk is het wel creepy.
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Kennen jullie Revange of the Killer Tomatoes?
Ook zo een klassieker, zulks een goeien film!
Loooolquote:Op maandag 19 december 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten gaan dat soort freaks.
Ga dat lekker in je uppie thuis doen in het donker bij een kaarsenvlammetje ofzo
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:04 schreef Diconnected het volgende:
Mijn moeder ziet trouwens ook geesten enzo. En haar moeder ook, die wist gewoon precies het moment toen opa overleed, dat ie dood was enzo, terwijl zij thuis was en hij in het ziekenhuis. Maar moeders en oma zijn heel sensitief met dat soort dingen enzo.
Dat was heul niet bij de Smullers!quote:Op maandag 19 december 2011 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet het al!
Het was Lin, bij de smullers met een getekende giraf!
Maar jij hebt toch ook wel eens wat meegemaakt? Met je vader of opa?quote:Op maandag 19 december 2011 23:04 schreef Diconnected het volgende:
Mijn moeder ziet trouwens ook geesten enzo. En haar moeder ook, die wist gewoon precies het moment toen opa overleed, dat ie dood was enzo, terwijl zij thuis was en hij in het ziekenhuis. Maar moeders en oma zijn heel sensitief met dat soort dingen enzo.
quote:Op maandag 19 december 2011 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In blerick gebruiken ze die bij overvallen, EINz
Ik lollerdequote:Op maandag 19 december 2011 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet het al!
Het was Lin, bij de smullers met een getekende giraf!
Geen enkele? Wel een dubbele?quote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef Joysa het volgende:
[..]Niet meer normaal die overvallen hier
Vandaag geen enkele geloof ik
Waar dan?!quote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat was heul niet bij de Smullers!
Ik lollerdequote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef Incantrix het volgende:
En nu kan ik alleen nog maar aan Harry the Hatchet denken die mensen doodslaat met dildo's
Dat soort dingen heb ik ook, maar ja, vind het niet eng ofzo.quote:Op maandag 19 december 2011 23:04 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef Incantrix het volgende:
En nu kan ik alleen nog maar aan Harry the Hatchet denken die mensen doodslaat met dildo's
Die ken ik niet, wie's dat?????quote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef Incantrix het volgende:
Mweh engquote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik ook, maar ja, vind het niet eng ofzo.
Enige zekerheid die je hebt in je leven is dat je dood gaat, je weet alleen niet wanneer en hoe enzo.
Maar goed, leuke mensen blijven gewoon "bij me" en ongezellige mensen moeten optieften, it's as simple as that
Ja met m'n vader. Die komt af en toe langs als ik in bed lig.quote:Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook wel eens wat meegemaakt? Met je vader of opa?
Kaassoufflee in de Smullers, Giraffe in het leslokaalquote:
Tarzannn *slap*quote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Mss het volgende:
Zo'n dildo met van die metalen kralen erin. Kun je hendig iemand mee de hersens inslaan!
Welterusten!quote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik taai af!
Ik val ineens bijna in slaap... dus ik ga tegenaan kruipen... Hopelijk heeft ze mijn plek opgewarmd en kan ze nu zelf op haar eigen koude plek gaan liggen
Tot morgen!!![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Mss het volgende:
Zo'n dildo met van die metalen kralen erin. Kun je hendig iemand mee de hersens inslaan!
Wut wat zie je danquote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja met m'n vader. Die komt af en toe langs als ik in bed lig.Vooral toen ik in de VS was, ik sliep in zijn oude bed enzo.
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik taai af!
Ik val ineens bijna in slaap... dus ik ga tegenaan kruipen... Hopelijk heeft ze mijn plek opgewarmd en kan ze nu zelf op haar eigen koude plek gaan liggen
Tot morgen!!![]()
Ja maar dat is de hendige 'twist'quote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kaassoufflee in de Smullers, Giraffe in het leslokaal
Nee man, en anders roep je gewoon "EINZZZZZ!!!111!!!!" en dan doen ze of mee lolleren of ze snappen het niet en gaan opbokkenquote:
Lijkt me toch een beetje creepy. Ook wel fijn.quote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja met m'n vader. Die komt af en toe langs als ik in bed lig.Vooral toen ik in de VS was, ik sliep in zijn oude bed enzo.
Lol wazoquote:Op maandag 19 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee man, en anders roep je gewoon "EINZZZZZ!!!111!!!!" en dan doen ze of mee lolleren of ze snappen het niet en gaan opbokken![]()
Double win!
Nee geintje, ik heb nergens last van en het is niet eng. Ik ben ook geen wazo hoor, wees gerust
Did you do your homework young lady????quote:Op maandag 19 december 2011 23:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Uit Lock Stockquote:
Daar heeft u zekers gelijk in!quote:Op maandag 19 december 2011 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dat is de hendige 'twist'moet wel spannend blijven he.
Wees maar niet bang voor Freddy Krueger, ik heb al gezegd dat ie niet bij Spees mag komen spokenquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut wat zie je dan
Ik kan vannacht niet slapen endezo nu
Sweet dreams lieverdquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik taai af!
Tot morgen!!![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wees maar niet bang voor Freddy Krueger, ik heb al gezegd dat ie niet bij Spees mag komen spoken
Ja maar blijkbaar te lang geleden.... ik was toen ook wel heel moe.quote:Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Uit Lock Stockdie zou jij toch zeker wel gezien moeten hebben
met die gast uit de Martini-reclame
Fred pretraket!quote:Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wees maar niet bang voor Freddy Krueger, ik heb al gezegd dat ie niet bij Spees mag komen spoken
Mwehehequote:Op maandag 19 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Did you do your homework young lady????
Whehehehe
Met zijn vingermessen?quote:Op maandag 19 december 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Fred pretraket!
Die komt hier regelmatig langs, da's die man die hier op zondag altijd het vlees komt snijden
Ik ben een beetje verliefd op die film denk ik, briljant issiequote:Op maandag 19 december 2011 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar te lang geleden.... ik was toen ook wel heel moe.
* BBQ-kip op lijstje films die ze moet kijken zet
Broodje doner of gyros in no time JONGUH!!!!quote:
Fred heb ook messenquote:
Gievquote:Op maandag 19 december 2011 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Broodje doner of gyros in no time JONGUH!!!!
Zit Jason Statham toch in?quote:Op maandag 19 december 2011 23:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op die film denk ik, briljant issie
Coolquote:Op maandag 19 december 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk voor in Inca's haar:
[ afbeelding ]
Kaufen aus Etsy jaaaaaaa
Weet niet hoe politiek gevoelig je bent, komt uit Israelquote:
Thnxquote:Op maandag 19 december 2011 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet niet hoe politiek gevoelig je bent, komt uit Israel
http://www.etsy.com/listi(...)gn=etsy_gifts_121811
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En die is toch ook weer van zo'n death race-achtige film? Die was ook leuk
Jaaaa geniale filmquote:Op maandag 19 december 2011 23:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En die is toch ook weer van zo'n death race-achtige film? Die was ook leuk
Die had ik ook al gezienquote:Op maandag 19 december 2011 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind deze jurk leuk![]()
[ afbeelding ]
Ik hou ook van engquote:Op maandag 19 december 2011 23:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik hou van zulke filmsik hou eigenlijk gewoon van
- wazig
- splatter
- eng
Tadaaaa
In dat kader ga ik vandeweek Donnie Arko herkijken, mijn favorietste favoriet ever
Dat is ook mijn favo. De eerste keer dat ik die film zag heb ik echt met een 'wtf-uitdrukking' zitten kijken, en per keer dat ik hem kijk begrijp ik hem beterquote:Op maandag 19 december 2011 23:18 schreef Incantrix het volgende:
- wazig
- splatter
- eng
Tadaaaa
In dat kader ga ik vandeweek Donnie Arko herkijken, mijn favorietste favoriet ever
DIe heb ik al jaren in de kast liggen, nog nooit gekekenquote:Op maandag 19 december 2011 23:18 schreef Incantrix het volgende:
- wazig
- splatter
- eng
Tadaaaa
In dat kader ga ik vandeweek Donnie Darko (?) herkijken, mijn favorietste favoriet ever
Oh, herkenbaar, sinds ik mijn liefje Ju-On en Dark Water heb aangedaan wil hij niet meerquote:Op maandag 19 december 2011 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hou ook van engMaar niet van wazig
Maar ik moet altijd enge films alleen kijken want er is nooit iemand die ze met me wil kijkenIk moet ook nog steeds Paranormal Activity 3 kijken.
Wij moeten 1 en 2 zelfs nog kijkenquote:Op maandag 19 december 2011 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hou ook van engMaar niet van wazig
Maar ik moet altijd enge films alleen kijken want er is nooit iemand die ze met me wil kijkenIk moet ook nog steeds Paranormal Activity 3 kijken.
1 & 2 heb ik al gezienquote:Op maandag 19 december 2011 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou paranormal activity dus nooit kijken he
Denk het wel.quote:Op maandag 19 december 2011 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.etsy.com/listing/46807518/twisted-knotted-bow-dress
Zou die mij ook staan? Zie feestboek voor foto's van mijn vetheid
Eerlijk dus he, ik ga niet voor lul lopen
Ik vond de film zelf niet super eng (qua schrik momenten enzo) maar het gevoel wat je daarna hebt. Brrrr.quote:Op maandag 19 december 2011 23:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar, sinds ik mijn liefje Ju-On en Dark Water heb aangedaan wil hij niet meeren die waren niet eens echt eng
paranormal activity 1 heb ik ook nog staan, die moet ook vandeweek maar denk ik..
Ik denk het niet, ik denk dat de kleur te licht is bij je.quote:Op maandag 19 december 2011 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.etsy.com/listing/46807518/twisted-knotted-bow-dress
Zou die mij ook staan? Zie feestboek voor foto's van mijn vetheid
Eerlijk dus he, ik ga niet voor lul lopen
Ja! Pulp Fiction is bij mij ook nr. 2 of 1 ofzo..quote:Op maandag 19 december 2011 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is ook mijn favo. De eerste keer dat ik die film zag heb ik echt met een 'wtf-uitdrukking' zitten kijken, en per keer dat ik hem kijk begrijp ik hem beter. Hij deelt de eerste plek wel met pulp fiction!
Dit denk ik ook, qua model wel.quote:Op maandag 19 december 2011 23:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik denk dat de kleur te licht is bij je.
Ohja de kleurquote:Op maandag 19 december 2011 23:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik denk dat de kleur te licht is bij je.
Schrikmomenten vind ik ook een goedkope, suffe manier van eng maken. Echt enge films hebben dat niet nodig (zie goede aziatische horror)quote:Op maandag 19 december 2011 23:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond de film zelf niet super eng (qua schrik momenten enzo) maar het gevoel wat je daarna hebt. Brrrr.
Very truequote:Op maandag 19 december 2011 23:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Schrikmomenten vind ik ook een goedkope, suffe manier van eng maken. Echt enge films hebben dat niet nodig (zie goede aziatische horror)
Olijfgroen, zoietsquote:
Is handgemaakt, da's toch niet duur?quote:
Ow, je laatste zin had ik over het hoofd gezienquote:Op maandag 19 december 2011 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DIe heb ik al jaren in de kast liggen, nog nooit gekeken
Verder, ik hou van dezelfde dingen als jij. Behalve Japanse horror want die is echt eng en houdt zich niet aan de klassieke filmwetten
Weet ik het, ik koop bij hennesquote:Op maandag 19 december 2011 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is handgemaakt, da's toch niet duur?
Owja, olijfgroen is leukquote:Op maandag 19 december 2011 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Olijfgroen, zoiets
Staat me altijd wel goed, voel ik me lekker in en ik heb geen enkel jurkje daarin
Of framboos roze
Ja, niet mijn ding, weet niet waarom. Wazige Japanse films wel, enge wazige Japanse films nietquote:Op maandag 19 december 2011 23:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, je laatste zin had ik over het hoofd gezienmaar dat is er juist zo briljant aan
lekker freaky
quote:Op maandag 19 december 2011 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik het, ik koop bij hennes
Vind je dat te eng? Of hou je er gewoon niet van?quote:Op maandag 19 december 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, niet mijn ding, weet niet waarom. Wazige Japanse films wel, enge wazige Japanse films niet
Is wel leuk maar dat zou ik dan toch nooit dragenquote:Op maandag 19 december 2011 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Owja, olijfgroen is leuken roze
maar daar zou ik ook weer mee oppassen met een lichte huid. Maar dat weet je zelf natuurlijk het beste
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 december 2011 23:27 schreef Incantrix het volgende:
Hum, ipad bijna leeg, alcohol op.. Time to go, denk ik..
Bwhehehe, slaap lekker trixie!quote:Op maandag 19 december 2011 23:27 schreef Incantrix het volgende:
Hum, ipad bijna leeg, alcohol op.. Time to go, denk ik..
Haha, ieder zijn dingquote:Op maandag 19 december 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, niet mijn ding, weet niet waarom. Wazige Japanse films wel, enge wazige Japanse films niet
Engquote:Op maandag 19 december 2011 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vind je dat te eng? Of hou je er gewoon niet van?
Dan is het zonde!quote:Op maandag 19 december 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is wel leuk maar dat zou ik dan toch nooit dragen
Die hebben toch de hele dag anders niks te doen want ze hoeven ook niet naar school, EINZZZZquote:Op maandag 19 december 2011 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Handgemaakt door kindjes in bangladesh, 5 ekkies einzzzz
Bwhehe had ik niet van jou verwacht. Jij bent superkip, die is nergens bang voorquote:Op maandag 19 december 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eng![]()
Het houdt zich niet aan de klassieke filmwetten dus kan ik niet voorspellen enzo![]()
Tukse Inca!
quote:Op maandag 19 december 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die hebben toch de hele dag anders niks te doen want ze hoeven ook niet naar school, EINZZZZ
Hoogtevrees, checkquote:Op maandag 19 december 2011 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe had ik niet van jou verwacht. Jij bent superkip, die is nergens bang voor
Ik denk dat iedereen bang is om de sloot een keer in te rijdenquote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoogtevrees, check
Bang om de sloot een keer in te rijden, check
Bang in de bobslee, check
maar ik durf niet eens van een stoel af te springen....quote:Op maandag 19 december 2011 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen bang is om de sloot een keer in te rijden
Ik word echt vetgemest om mijn werk menquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar ik durf niet eens van een stoel af te springen....
quote:Op maandag 19 december 2011 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik word echt vetgemest om mijn werk mengewoon niet grappig meer. Allemaal relatiegeschenken, slagroomtaart, chocolaatjes, marsepeintaart. Morgen saucijzenbroodjes en pasteitjes
quote:
Heb je je beeld van mij moeten bijstellen?quote:
Kip wat doe je, nou kan spees helemaal niet meer slapenquote:
Bwhehe klein beetje maar.quote:Op maandag 19 december 2011 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je je beeld van mij moeten bijstellen?
Rodelbaan kwam overigens omdat ik er een keer uitgevlogen ben
quote:Op maandag 19 december 2011 23:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kip wat doe je, nou kan spees helemaal niet meer slapen
Jammer hoor... Ik had wel trek in al die lekkere hapjesquote:Op maandag 19 december 2011 23:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wij vinden van wel, de directie vindt van niet
Los bakje in Duinrell, ik ging te hard (en ben een fatass natuurlijk), dus ik vloog eruit, was doodengquote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe klein beetje maar.
En serieus!Wat slecht! Zat je niet goed vast??
Bij ons hetzelfde, ondanks de enorme wachtlijst moeten we komen jaar zelfs personeel inleverenquote:Op maandag 19 december 2011 23:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wij vinden van wel, de directie vindt van niet
En dan hebben we woensdag de bedrijfsbbq en donderdag deel ik empanada's (mede mogelijk gemaakt dankzij kip) uit!quote:Op maandag 19 december 2011 23:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jammer hoor... Ik had wel trek in al die lekkere hapjes
quote:Op maandag 19 december 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Sorry Spees!
[..]
Los bakje in Duinrell, ik ging te hard (en ben een fatass natuurlijk), dus ik vloog eruit, was doodeng
Oeh oeh oeh als ik dan gewoon stiekem naar binnen sneak en doe alsof ik de koffiejuffrouw ben?? Goeden idee wel toch?quote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan hebben we woensdag de bedrijfsbbq en donderdag deel ik empanada's (mede mogelijk gemaakt dankzij kip) uit!
Ben benieuwd wat jij en zij ervan vindenquote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan hebben we woensdag de bedrijfsbbq en donderdag deel ik empanada's (mede mogelijk gemaakt dankzij kip) uit!
Ja bij mijn moeder is het ook drama.quote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij ons hetzelfde, ondanks de enorme wachtlijst moeten we komen jaar zelfs personeel inleveren
Gelukkig hoor ik daar dan weer niet bij
Ik zeg doen!quote:Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh als ik dan gewoon stiekem naar binnen sneak en doe alsof ik de koffiejuffrouw ben?? Goeden idee wel toch?
"Ik kom stage lopen vanuit de sociale werkplaats?"quote:Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh als ik dan gewoon stiekem naar binnen sneak en doe alsof ik de koffiejuffrouw ben?? Goeden idee wel toch?
Ik ook!quote:Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jij en zij ervan vinden
WinterBBQ, leuk zeg!
Nope, alleen maar bounce bounce bouncequote:Op maandag 19 december 2011 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Heb je je bezeerd toen? Moet haast wel lijkt me..
quote:Op maandag 19 december 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Ik kom stage lopen vanuit de sociale werkplaats?"
En dan een beetje mongolisch kijken en af en toe gillen, dan durft niemand je aan te spreken
Leuk leuk leuk!quote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ja ik d8 eerst: Huh winterbbq? Maar vind het wel een leuk idee. Is daar traditie 1x in de zomer en 1x in de winter. En dan krijgen we ook het kerstpakket!
jaaaa, da's waar...quote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dan zeggen ze, loop maar door naar achteren, naar het magazijn.
Dat wil je niet.
Sorry, maar ik moest stiekem een beetje lachenquote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nope, alleen maar bounce bounce bounce![]()
Wel blauwe blekken, maar verder niks![]()
Lag ik daar, midden in dat bos![]()
Ben ik maar zonder bakje pissig naar beneden gelopen
Winterbarbecuevoerkwaliteitscontroleurquote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaaaa, da's waar...
Of je uitgeven voor kwaliteitscontroleur?
Dictatuurquote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef Diconnected het volgende:
Vreemde mensen die Noord-Koreanen
Wat gebeurt er in het magazijn?quote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaaaa, da's waar...
Precies, jij snapt het!quote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Winterbarbecuevoerkwaliteitscontroleur
Ja!!! Dat je van de arbo bent en dat je ff alle id's van de poolse werknemers (inhuur) wilt checken. Gegarandeerd dat je er dan in de pauze nog zitquote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaaaa, da's waar...
Ah, kerstpakket binnen?quote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef BGTes het volgende:
Desperate Housewives kijken met 'Goudse kerststerren' ;D
OK! Waar werk je?quote:Op maandag 19 december 2011 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zeg doen!Ik smokkel je wel naar binnen.
En beetje kwijlen! Moet lukken denk ik zo.quote:Op maandag 19 december 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Ik kom stage lopen vanuit de sociale werkplaats?"
En dan een beetje mongolisch kijken en af en toe gillen, dan durft niemand je aan te spreken
Wat gebeurt er in het magazijn??quote:Op maandag 19 december 2011 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dan zeggen ze, loop maar door naar achteren, naar het magazijn.
Dat wil je niet.
Wat denk je?quote:Op maandag 19 december 2011 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in het magazijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |