Ik denk niet emo.gif. Ik zou daar gewoon gek van worden.quote:Op maandag 19 december 2011 22:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Toen mijn neef en nicht zo'n hanger an hun moedrs as wilden dacht ik '' maar nu wil ik het ineens wel.. En weet je, als we de as verstrooid hebben kan ik er nooit meer op terugkomen, dus zelfs al draag ik 'm nooit, ik ga het toch doen..
Ik vond er echt niks engs aan moet ik zeggen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou zoiets dus echt niet moeten he
Ook niet een urn in huis ofzo
Of mensen die thuis opgebaard zijn. Ik zou knettergek worden
.
Snap wel dat dat een plek is waar je niet graag alleen bent...quote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet emo.gif. Ik zou daar gewoon gek van worden.
Maar ik heb nog steeds issues met mama's slaapkamer, daar is papa overleden.
Ik haat het om daar alleen te zijn
Uiteraardquote:Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef Mss het volgende:
Ik vond dat ik er wel 'tetten' in moest zetten. Omdat ik het ben endezo
Goeden tip!quote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een recept geprikt en dat ga ik ook maken
Broccolisoep met zalmsnippers!
En dan krijgt mijn moeilijke broertjes er gewoon spekkies in
Ah gadverdammequote:Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vond er echt niks engs aan moet ik zeggen.
Wij hebben zelfs Chinees zitten eten terwijl mijn vader 3 meter er vanaf opgebaard lag![]()
Achteraf bedachten we pas dat mensen het wellicht wat vreemd vonden![]()
Hehehhee
Klinkt vies, sorryquote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ik zou dat niet kunnen! Ik heb nu ook zoiets als ze vragen wat er met mijn hond moet gebeuren als ze overleden is, zo snel mogelijk cremeren en uitstrooien oid. Een vriendin van mijn moeder heeft helemaal een ceremonie gehouden enzo. Daar ben ik niet zo van. Maar wellicht is het heel anders als je midden in zo'n situatie zit.quote:Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vond er echt niks engs aan moet ik zeggen.
Wij hebben zelfs Chinees zitten eten terwijl mijn vader 3 meter er vanaf opgebaard lag![]()
Achteraf bedachten we pas dat mensen het wellicht wat vreemd vonden![]()
Hehehhee
Klinkt lekker! Met spekkies dan, want zalm isquote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
BOAHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kan ik me best wel voorstellenquote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet emo.gif. Ik zou daar gewoon gek van worden.
Maar ik heb nog steeds issues met mama's slaapkamer, daar is papa overleden.
Ik haat het om daar alleen te zijn
Mijn vader heeft voor euthanasie gekozen en was echt een droogkloot, dus het paste wel. We waren er ook allemaal bij enzo.quote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah gadverdamme
Blegh ik kan daar echt niet tegen
quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klinkt lekker! Met spekkies dan, want zalm is
quote:
Je weet wat er met die dieren gebeurt als je ze bij de dierenarts laat cremeren he?quote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik zou dat niet kunnen! Ik heb nu ook zoiets als ze vragen wat er met mijn hond moet gebeuren als ze overleden is, zo snel mogelijk cremeren en uitstrooien oid. Een vriendin van mijn moeder heeft helemaal een ceremonie gehouden enzo. Daar ben ik niet zo van. Maar wellicht is het heel anders als je midden in zo'n situatie zit.
Mja dat is maybe wel anders aangezien jij hem 'gemaakt' hebt.quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat kan ik me best wel voorstellenGabriël is nooit bij ons geweest, wij hebben hem één nachtje bij ons gehad en toen logeerden we bij 'hem'. In het ziekenhuis.. Ik denk dat ik gewoon zoek naar iets tastbaars van hem, het is zo ongrijpbaar dat hij al weg is voor hij er was, zeg maar.. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik mis hem zo, ik zou hem graag nog bij me dragen.
Verkocht aan de chinees?quote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Je weet wat er met die dieren gebeurt als je ze bij de dierenarts laat cremeren he?
Jupquote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn vader heeft voor euthanasie gekozen en was echt een droogkloot, dus het paste wel. We waren er ook allemaal bij enzo.
Is jouw pa plots overleden?
Nee ik bedoel niet daar achterlaten, maar onafhankelijk met de verzekering.quote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Je weet wat er met die dieren gebeurt als je ze bij de dierenarts laat cremeren he?
Bij onze huisdieren (konijnen, duiven, hamsters enzo) deden we altijd een mini ceremonie en dan een optocht naar de vuilcontainer in de straatquote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik zou dat niet kunnen! Ik heb nu ook zoiets als ze vragen wat er met mijn hond moet gebeuren als ze overleden is, zo snel mogelijk cremeren en uitstrooien oid. Een vriendin van mijn moeder heeft helemaal een ceremonie gehouden enzo. Daar ben ik niet zo van. Maar wellicht is het heel anders als je midden in zo'n situatie zit.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat kan ik me best wel voorstellenGabriël is nooit bij ons geweest, wij hebben hem één nachtje bij ons gehad en toen logeerden we bij 'hem' in het ziekenhuis.. Ik denk dat ik gewoon zoek naar iets tastbaars van hem, het is zo ongrijpbaar dat hij al weg is voor hij er was, zeg maar.. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik mis hem zo, ik zou hem graag nog bij me dragen.
Ik blijf dan echt niet in dat huis hoor, iehlquote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik zou het ook niet willen hoor als mijn moeder zou worden opgebaard thuismag lekker bij het crematorium.
M'n opa lag wel thuis, dat vond ik maar wat vreemd. Als ik dan op de plek sta waar ie lag opgebaard dan krijg ik het altijd ijskoud...
Dat is ook mooi, hij is ook veel te kort bij jullie geweest.quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat kan ik me best wel voorstellenGabriël is nooit bij ons geweest, wij hebben hem één nachtje bij ons gehad en toen logeerden we bij 'hem' in het ziekenhuis.. Ik denk dat ik gewoon zoek naar iets tastbaars van hem, het is zo ongrijpbaar dat hij al weg is voor hij er was, zeg maar.. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik mis hem zo, ik zou hem graag nog bij me dragen.
Mwehehe, alle beestjes gingen in de kliko vroeger maar mijn ratjes zijn wel begravenquote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij onze huisdieren (konijnen, duiven, hamsters enzo) deden we altijd een mini ceremonie en dan een optocht naar de vuilcontainer in de straat![]()
Whehehhehee Met mijn pa in zijn zakenjas met lange flappen
Jah, of I haz demquote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dat is maybe wel anders aangezien jij hem 'gemaakt' hebt.
Ik vind het wel een heel mooi idee hoor, ik word er zelf alleen gek van dat ik as van een dood iemand aan mn arm zou hebben zegmaar.
Issues, i haz them
Ja maar omdat zo'n hond toch 12 jaar (and counting) bij je is geweest willen we wel iets doen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bij onze huisdieren (konijnen, duiven, hamsters enzo) deden we altijd een mini ceremonie en dan een optocht naar de vuilcontainer in de straat![]()
Whehehhehee Met mijn pa in zijn zakenjas met lange flappen
Ja, dat maakt wel alle verschil denk ikquote:
Dat is normaal lijkt me, Dat zijn geen issues.quote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, of I haz dem![]()
Ik weet ook niet waar het ineens vandaan komt, maar ik wil hem gewoon niet kwijt, ofzo. Nu hij niet levend in ons gezin mag zijn, dan maar zo. Ofzo
dus
Naja ik weet niet wat ik zou doen. Ik heb het er af en toe met m'n moeder over van over haar begrafenis enzo. Vind ik toch wel belangrijk om te weten, je weet maar nooit...quote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik blijf dan echt niet in dat huis hoor, iehl
Carnavalsschoenenquote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
What the hell... Wat is deze?? WHY??????![]()
[ afbeelding ]
Dan ben je 'voorbereid' endezo, voor zover dat kanquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat maakt wel alle verschil denk ik
Dan zou het bij mij wellicht ook wel anders zijn, sterker nog, weet het wel zeker dat het dan anders zou zijn.
Die kunnen best cool zijn onder een zwarteoutfitquote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
What the hell... Wat is deze?? WHY??????![]()
[ afbeelding ]
quote:
*jank*quote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is ook mooi, hij is ook veel te kort bij jullie geweest.
Bij je dragen is een mooi idee toch?
Spees, hoor ik daar een heeeeele kleine beginnende rammel????quote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is normaal lijkt me, Dat zijn geen issues.
Het is niet niks om een kindje te verliezen
Hoe erg ik kinderen ook niet zo leuk vind
quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die kunnen best cool zijn onder een zwarteoutfit
Nee maar mensen verliezen is niet leuk en je kinderen al helemaal niet lijkt me. Je 'hoort' je kinderen niet te overleven toch?quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Spees, hoor ik daar een heeeeele kleine beginnende rammel????
quote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is normaal lijkt me, Dat zijn geen issues.
Het is niet niks om een kindje te verliezen
Hoe erg ik kinderen ook niet zo leuk vind
quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
*jank*
Jah, is ook, ik wil dat gewoon ineens, ofzo. En nu moet ik weer heel hard huilen, had ik na mijn breakdown van gisteren nog niet gedaandaarstraks ook mijn positiekleding weer naar zolder gebracht, was ook heel leuk ja
Ja zoiets. klinkt best luguberquote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ben je 'voorbereid' endezo, voor zover dat kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |