Mwah, juist niet denk ik. Als het best of 9 was geweest won Anderson met 5-3 ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:03 schreef Wrijfhout het volgende:
Geweldige pot dit, jammer dat het maar tot 3 sets ging
Het was 3-2quote:Op woensdag 21 december 2011 00:03 schreef Wrijfhout het volgende:
Geweldige pot dit, jammer dat het maar tot 3 sets ging
First to three sets, je weet wat hij bedoelt.quote:
Ja. Dit was een vrij bizarre pot natuurlijk, Anderson stond 1.07 voor de match, lange tijd fav tot die Duitser richting de break ging in de 5e. Hij kwam ook tot onder de 1.2 toen 'ie die matchdarts had. Denk het best wel eens kan lonen om standaard 1.3 te layen op allebei.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
First to three sets, je weet wat hij bedoelt.
Toch wel lachen dat darten, zo op zijn tijd.Zou er nou nog profit mee te behalen zijn? Ambro, wed jij wel eens op darten?
Had natuurlijk wel te maken met gemiste dubbels van Anderson maar er zitten wel vaker spannende wedstrijden tussen, Jenkins-Cullen zou er al een kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:17 schreef Scorful het volgende:
Ben geen dart fan maar deze wedstrijd was om te smullen, ga voortaan maar meer kijken
Ja het ziet er niet uit inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 00:07 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Die gast is 22 ofzo? Millimeter dan je haar tot 3 ofzo, maar dit kapsel is echt
Als ik die kop van hem zie moet ik steeds aan een lego poppetje denken.
Een tijdje geleden zag het er niet uit als hij dat beetje haar wat 'ie nog had liet staan... wat is het nou!?!?!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja het ziet er niet uit inderdaad.
Als een Japanner al 3 legs wint van Taylor dan wint Chisnall er wel 9...quote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef luckass het volgende:
Chisnall wint van Taylor ja? Zou zo maar kunnen gebeuren.
Ik zie eerder Stompe van Jenkins winnen dan Van Gerwen van King.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef Nober het volgende:
We zijn er bijna, nog een avondje...
2de Ronde (Best of 7 sets)
Phil Taylor (1) - Dave Chisnall
Vincent van der Voort (16) - Andy Hamilton (17)
James Richardson - Kim Huybrechts
Paul Nicholson (9) - Alan Tabern (24)
Gary Anderson (4) - Steve Brown (29)/Devon Petersen/Jose De Souza
Colin Lloyd (13) - Andy Smith (20)/Scott Rand
Simon Whitlock (5)/Dennis Smith - Steve Beaton (28)
Mervyn King (12) - Michael van Gerwen
Adrian Lewis (2) - Robert Thornton (31)
Wayne Jones (15) - Roland Scholten
Wes Newton (7) - Justin Pipe (26)
Terry Jenkins (10) - Co Stompé (23)
James Wade (3) - Jelle Klaasen
Steve Farmer - Kevin Münch
Richie Burnett - John Part (27)/John Henderson
Mark Walsh (11) - Kevin Painter (22)
Dikbedrukt verwacht ik in de 3de ronde.
Rand is ijzersterk op het scoren, Raakt goed zijn dubbels.quote:
k dacht meer aan de kopie van Sugar Lee Hooper.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef BB-King het volgende:
Boeddha heeft nog geen leg gewonnen.
Hmm, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
I
[..]
k dacht meer aan de kopie van Sugar Lee Hooper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |