quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
HoogezandDaar wil je ook niet dood gevonden worden.
Je weet dat 't tegenwoordig Hoogezand-Sappemeer is hè?quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn ergene plekken....Sappemeer bijvoorbeeld....
Ik had ook 'n echte Ekdom-plaat aangevraagd in de hoop dat ie 'm zou draaien en heb 'm zelfs mogen spreken omg omg bbq.quote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn motivatie van mijn request gezet... in de hoop dat Gerard hem zou gaan draaien
Ja, maar dat vinden de Hoogezandsters en Sappemeerder niet hoorquote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet dat 't tegenwoordig Hoogezand-Sappemeer is hè?
Ach het gaat om de 50 euro.quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje ver gezocht, maar ik hoorde het wel
't Oude Sappemeer-bordje staat er ook nog altijdquote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ja, maar dat vinden de Hoogezandsters en Sappemeerder niet hoor
1000dingendoekje nodig?quote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook 'n echte Ekdom-plaat aangevraagd in de hoop dat ie 'm zou draaien en heb 'm zelfs mogen spreken omg omg bbq.
Tegenwoordig? ik kreeg dat al op de basisschool met topografie.quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet dat 't tegenwoordig Hoogezand-Sappemeer is hè?
Ben je op de radio geweest?quote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook 'n echte Ekdom-plaat aangevraagd in de hoop dat ie 'm zou draaien en heb 'm zelfs mogen spreken omg omg bbq.
Dat haalde ik er ook uit, maar goed 50 euro voor de pot, alleen er worden nu hele moeizame mamaappelsaps gevonden.quote:
een nederlandse tekst in een buitenlands nummer wordt een mama appelsap genoemd jaquote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor die Hoogezand al jaren in die 99 Luftballons... maar het is dus een Appelsap
ola!quote:
vang!quote:
Vanochtend om kwart over 5 bij Ekdom. Stelletje ploerten.quote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je op de radio geweest?![]()
Wie wat waar en wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |