ik draag hem zelf altijd los dus dan maakt dat niet zoveel uit gewoon proberen!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:36 schreef Modjopower het volgende:
Och jonge als die Cardigan nou 3~5 cm groter was dan had ik hem overgenomen
sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef curtazimo het volgende:
[zeikmodus]door het SPA nummer op t label a/d binnenkant kun je zien of t echt is, welk model, welk jr, enz. Art.nrs. geven deze info niet...[/zeikmodus]
Haha lees het te laat. Ach nog geen geld paeh! Eerst maar die Iperwool!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:45 schreef curtazimo het volgende:
Brada, je bent vandaag in de buurt. Ga die cardigan passen, dan weet je t zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de slechte kwaliteit
Hij ziet er nog goed uit! worden de pieces nu niet meer in italy gemaakt dan? Als dat zo is dan heb ik dat nooit geweten..quote:
Ik zit te twijfelen om deze jas te bestellen:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:10 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Kickje! De zomer komt er weer aan. Al wat mooie polo's of zomerjassen tegengekomen ?
Bij welke steden woon je het dichtsbij? Wat ik zowiezo weet:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:08 schreef justmattie het volgende:
Ik draag altijd vestjes in de zomer, ipv een zomerjas. Maar wil voor deze zomer wel een Barbour zomerjas. Iemand tips waar ze dit verkopen in Nederland?
Ik wil zoiets liever eerst passen voor ik het koop
Deze winkel zit toch in de Passage? boven de koopgoot. Of is deze verhuisd?quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:45 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Rotterdam:
Country House op de Meent
Nee, daar zit ie ook. In R'dam centrum hebben ze 3 vestigingen en 1 in Hillegersbergquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Deze winkel zit toch in de Passage? boven de koopgoot. Of is deze verhuisd?
Past het niet dan slijt je het aan een maatje of via marktplaats oid. En bestel je een grotere maat. Zo simpel kan het ook wel weer zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 14:59 schreef 1312BOYS het volgende:
Ja maar ik ben een beetje bang om via internet te bestellen. Ik wil graag dat het goed past.
Als je in de buurt van Den Haag bent: bij Bendorff verkopen ze L&S...quote:Op zondag 8 april 2012 14:59 schreef 1312BOYS het volgende:
Ja maar ik ben een beetje bang om via internet te bestellen. Ik wil graag dat het goed past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |