abonnement Unibet Coolblue
pi_108105359
Hallo, ik heb een aantal artikelen te koop staan van het merk Stone Island ik doe het in de verkoop omdat ik alweer zomer items aan het kopen ben en mijzelf kennende ik volgend jaar ook weer nieuwe A/W koop van alles :p ik moet er dus niet vanaf maar als ik hier een goede prijs voor kan krijgen dan heb ik dat liever.
Het is allemaal in nieuwstaat en er zijn geen beschadigingen aanwezig in deze items.
Op aanvraag kan ik je een foto sturen van het artikel nummer ( om echt te onderscheiden van nep) en ik heb van de meeste ook wel een aankoopbon of ''e-mail bon'' ( ik doe dit op aanvraag omdat ik bang ben dat zulkse foto's anders misbruikt kunnen worden )
Je kan altijd vragen voor extra foto's of informatie van een item.
Stone Island is een exclusief/duur merk dus geen totale onzinbiedingen.
Alles kan verzonden worden maar ook opgehaald worden in Delfzijl,Groningen
De foto's zijn niet zo mooi want ik heb ze genomen met mijn mobiel omdat ik geen goede camera heb..

P2P=oksel tot oksel in CM Deze metingen zijn door mij als simpele havo student gedaan dus het zal niet allemaal even precies zijn! maar het kan nooit veel schelen (kheb wel mn best gedaan)
Spoilers zijn voor overzicht.

Stone Island Zomerjas blauw L Richtprijs 350:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stone island Knit L Donkerblauw P2P:56 (wollen vest) Richtprijs 200
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stone Island Knit L Zwart P2P:54 ( soort pullover) Richtprijs 170
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stone Island Knit L Grijs + Blauwe capuchon P2P: 52 (trui) Richtprijs 170
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stone Island Knit L WIT P2P:55 (Cardigan) RichtPrijs 120
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stone Island Knit L Grijs P2P:54(Shoulderbadge V hals) Richtprijs 140

Om te ''bewijzen'' dat het echt is heb ik alle tags nog meeste ART nummers staan hier ook nog op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mijn collectie die te koop is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee of hier FOK! Animo voor is maar ik dacht ik zet het er gewoon op dan zie ik het wel!
nogmaals ik hoef het niet kwijt maar tegen een goed bod is alles mogelijk. Richtprijzen zijn mijn ideale prijzen dus je hoeft niet gaan te spammen zoals b.v. TE DUUR LOL DOM MERK. en ook zou het fijn zijn als niemand het fimpje post met die debiel die stoer doet met zijn jasje.

hoop dat de OP duidelijk genoeg is :P

[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 28-08-2012 15:25:03 ]
pi_108184872
Heb je meer info/fotos van die blauwe jas met dat witte logo op de patch?
pi_108189634
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat niet voor veel minder dan 600 weg ;)
pi_108190545
Ik snap echt niet dat mensen zoveel uit geven aan dit soort jassen :')
pi_108191911
waarom H&M kopen als je het geld hebt voor kwaliteit?
Plus het is natuurlijk een kwestie van smaak, de een vind dit mooi de ander dat.
graag alleen serieuze comments ;)

Groene jas is verkocht.
Shoulderbadge en Witte cardigan zijn ook bijna verkocht, moet alleen het laatste woord van de koper nog horen.
pi_108193122
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef killgeak het volgende:
waarom H&M kopen als je het geld hebt voor kwaliteit?
Plus het is natuurlijk een kwestie van smaak, de een vind dit mooi de ander dat.
graag alleen serieuze comments ;)

Groene jas is verkocht.
Shoulderbadge en Witte cardigan zijn ook bijna verkocht, moet alleen het laatste woord van de koper nog horen.
De vergelijking hier tussen maken terwijl er nog honderden andere merken tussen deze twee uitersten zitten die ook kwaliteit bieden. :')
pi_108194661
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:19 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

De vergelijking hier tussen maken terwijl er nog honderden andere merken tussen deze twee uitersten zitten die ook kwaliteit bieden. :')
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef killgeak het volgende:
waarom H&M kopen als je het geld hebt voor kwaliteit?
Plus het is natuurlijk een kwestie van [!]smaak[!], de een vind dit mooi de ander dat.
graag alleen serieuze comments ;)


Groene jas is verkocht.
Shoulderbadge en Witte cardigan zijn ook bijna verkocht, moet alleen het laatste woord van de koper nog horen.
pi_108218622
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:58 schreef killgeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat niet voor veel minder dan 600 weg ;)
Okee, dat vind ik een klein beetje te gek voor tweedehands. Verder vind ik dat gezeik over de prijs van SI altijd nutteloos. Als je het niet kan betalen of het er niet voor uit wil geven blijf je maar lekker weg uit dit soort topics.....
pi_108222680
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:03 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Okee, dat vind ik een klein beetje te gek voor tweedehands. Verder vind ik dat gezeik over de prijs van SI altijd nutteloos. Als je het niet kan betalen of het er niet voor uit wil geven blijf je maar lekker weg uit dit soort topics.....
Het is ook een jas die ik niet per sé weg wil hebben vandaar ;)
pi_108222877
Geen troll: maar waarom zijn deze jassen eigenlijk zo aan de prijs?
pi_108242044
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Geen troll: maar waarom zijn deze jassen eigenlijk zo aan de prijs?
Je betaald voor het merk, de originaliteit en natuurlijk vooral voor de kwaliteit.
pi_108255358
originaliteit?
pi_108260026
Soms ook voor het materiaal van de jas. Knitwear en vesten zijn inderdaad stevig aan de prijs en daarom niet altijd interessant. Maar sommige jassen zijn qua techniek erg apart, wat in mijn ogen de hoge prijs soms rechtvaardigt.

Over je whitebadge, welke is dat precies? iceblue tyvek? of een reverse colour proces?
We are all undesirables
pi_108286373
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef Modjopower het volgende:
Soms ook voor het materiaal van de jas. Knitwear en vesten zijn inderdaad stevig aan de prijs en daarom niet altijd interessant. Maar sommige jassen zijn qua techniek erg apart, wat in mijn ogen de hoge prijs soms rechtvaardigt.

Over je whitebadge, welke is dat precies? iceblue tyvek? of een reverse colour proces?
ik weet het eigenlijks niet ik ga morgen weer heen als ik het onthoud zou ik het nog even vragen.

Bod op de blauwe jas voor 330,- iemand daar nog over heen?
  donderdag 23 februari 2012 @ 07:28:34 #15
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_108290709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef Modjopower het volgende:

Over je whitebadge, welke is dat precies? iceblue tyvek? of een reverse colour proces?
Geen van beide... Reverse colour is r niet in deze kleur en stof. Tyvek is ander model, meer baggy, meer pockets.

Heel eerlijk gezegd snap ik die whitebadge niet, had n gewone op moeten zitten aangezien t geen special of limited is... Tegenwoordig gooien ze overal n whitebadge op :(
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_108311440
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 07:28 schreef curtazimo het volgende:

[..]

Geen van beide... Reverse colour is r niet in deze kleur en stof. Tyvek is ander model, meer baggy, meer pockets.

Heel eerlijk gezegd snap ik die whitebadge niet, had n gewone op moeten zitten aangezien t geen special of limited is... Tegenwoordig gooien ze overal n whitebadge op :(
Ik ben vandaag geweest, ben het vergeten te vragen :p
Ze hebben me wel verteld dat het een limited edition was er was ook maar 1 in mijn maat in groningen ( ik weet natuurlijk niet of dat echt zo is )
pi_108323053
Beginbod van 100 op die eerste blauwe jas.
pi_108325785
is al 340 euro op geboden via MP
pi_108506973
kick
pi_108516169
mooi spul man, helaas niet mijn maat :{
  vrijdag 2 maart 2012 @ 00:12:05 #21
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_108611035
Stone Island Knit L Grijs + Blauwe capuchon P2P: 52 (trui) Richtprijs 170

Beginbod van 100 euro.
pi_108626830
genoteerd, ik vind het wel te laag. Maar ik heb nu door dat die mensen op marktplaats eerst lekker veel e-mailen en als ze dan geld moeten overmaken dat ze niks meer van zich laten horen. Dus ik noteer gewoon alles
pi_108715718
schopje
pi_109388492
niet alle foto;'s doen het meer zie ik .. je kan altijd PMen!
pi_109650337
mooie items :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')