Haha verschrikkelijk is dat. Kom je zo'n winkel binnen en dan wordt je automatisch weer weggekeken.
Maar ik zeg eerlijk, ik heb inmiddels mijn eigen contacten op weten te bouwen voor casual merken. En dan niet denken dat het om spullen gaat "van de vrachtwagen gevallen" maar om mensen die er om bekend staan bij de leveranciers zelf in te kopen en verkopen. Scheelt soms echt veel met winkelprijs.
Over dat lopen op straat. Ik heb er serieus nog nooit last van gehad. Nog nooit opmerkingen gehad, alleen dingen zoals "waar heb je die gehaald" of complimenten. Daarom ben ik alleen geintresseerd in de white badge of shimmer modellen van SI.
En over de nieuwe merken..12th man begint steeds bekender te worden. De eigenaar (Fabio) word al opgemerkt door bekende bloggers, wat zijn publiciteit ten goede komt. Ik ben erg benieuwd naar de S/S jassen die hij gaat uitbrengen, kosten ongeveer 280 euro als ik het begrepen heb.
En ik ben ook echt een fanboy van het merk "Casual Connoiseur".
http://www.casualco.com/Klein team van Engelse gasten, die om de zoveel tijd kleding uit brengen. Ik heb er polo's en tshirts van. Goede kwaliteit en leuke prints, en redelijk uniek. De spullen raken behoorlijk snel uitverkocht.
Hun Bobble hats zijn erg populair en vandaag (vrijdag) komt de laaste "weir-hat" uit. Die verkoopt echt héél snel. Worden maar 50 per kleurstelling gemaakt (150 totaal)