abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106746498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:19 schreef Failed het volgende:
Als hij als maat M/L valt zou ik hem voor 45 willen kopen..
Ik heb in de meeste gevallen L maar deze is net te kort om hem relax te dragen,dus het zou wel kunnen. Maar het bod van 45 euro is al gedaan dus die krijgt voorrang. Of je moet met een hoger bod komen ;)
pi_106777867
nylon goggle jacket maat M/L, de jassen of de foto's die ik geplaatst hebt zijn inderdaad lastig te krijgen, maar naar dit soort ben ik wel op naar zoek

[ Bericht 7% gewijzigd door Failed op 13-01-2012 21:33:30 ]
pi_106779189
@Failed,

Hier een advertentie van een Dynafil Mille Miglia maatje L. Ik ken de verkoper en het is een uitmuntend stuk.

http://kleding-schoenen-h(...)Es%3D&fta_ind=1&fs=1
We are all undesirables
pi_106780362
op Stone Island Webshop en CP Company Webshop is nu al een tijdje 30% korting, ( kan mss bij de OP)
tevens staat er een deel van de nieuwe collectie te koop op SI.com (stond al een tijdje een deel van de nieuwe si collectie op casualclothing.dk maar ik vind zelf dat de De nieuwe SI collectie heel erg veel lijkt op oudere collecties.

ik heb zelf wat truien en jassen van SI en ik vind de stijl van het merk prachtig alleen jammer dat zoveel mensen er stoer mee doen en denken dat ze hoolie's zijn.
ik wil zelf nog een mooie cp company jas kopen maar alle winterjassen heb ik aangehad en ze stonden me allemaal niet, ik kijk wel eens op sites maar ik weet ook nooit goed welke maat ik heb ( ik heb SI maat L) kan iemand me daar wat over vertellen?
Ook zou yoox bij de OP kunnen, ze verkopen hier de collectie van vorige jaren van heel veel merken ( niet alleen casual) en allemaal vrij goedkoop, leuk weetje is dat yoox ook de eigenaar is van SI.com en CP.com
pi_106781343
Klopt. Als je iets van SI.com koopt, krijg je een doos van Yoox.
Maar check die MP link die ik eerder had gepost (boven jou reactie).

Eventueel is deze ook wel interessant voor je:
http://kleding-schoenen-h(...)Es%3D&fta_ind=3&fs=1

Een Ceramic Mille Miglia
We are all undesirables
pi_106783255
2 mooie jassen maar ik wacht nog even tot ik kan zien wat de komende collectie brengt. ( want ik heb toch voorkeur aan een ongedragen)
maar jij zegt dus tegen mij dat als je ene SI L hebt je ook ene CP L hebt? ( dat ook klein uitvalt?) het personeel in de VIC in groningen verteld me altijd dat de je moet zien of de maat goed is en dat dat verschilt per item maar dat zou vast niet zo heel veel uitmaken. ( en ik vergeet altijd welk nummertje ik aan heb )
Trouwens heeft iemand op dit forum ook wat van Ma.Strum ? dit is ook een zeer mooi merk met de stijl van SI/CP omdat het gebasseerd is op de maker van een praar pronkstukken van die merken (linkje _O_ )
pi_106786383
Ma.strum heb ik 1 jas van ..Een Micro Fill Parka.

Ben erg te spreken over de kwaliteit en de details. Voor mij zeker een merk waarvan ik meerdere dingen wil hebben.

En over de maat, ik koop zelden meer iets van de winkel. Ik zit op een ander forum waar het een en ander te koop word aangeboden (soms nieuw of minimaal gedragen). Ik koop op basis van pit to pit ipv maat XL/XXL/52 enz.
We are all undesirables
pi_106792859
hee die had ik ook bijna besteld! deze toch?
supermooie jas man _O_
ik heb ma.strum alleen nog nooit in de winkel zien hangen, heb jij daar enig idee van?
ik wil eigenlijks wat minder si en wat meer fjallraven/cp/ma.strum dat zijn 3 merken die mij erg aanspreken en die je wat minder ziet omdat er niet zoveel namaak/goedkoop is :D .
En SI draag ik de laatste tijd veel vaker zonder embleem omdat ik de jassen en de knits supervet vind maar je ziet te veel kleine kinderen green street nadoen en denken dat ze boos moeten kijken _O- :r
pi_106793104
Dat is die inderdaad..beest van een jas. Heb deze in den bosch kunnen kopen (winkel westside) tijdens de sale. 270 ipv 579!. Maar ze bestellen geen ma.strum meer omdat ze schijnbaar erg slecht leveren.. ik weet wel dat er een winkel in Den Haag zit die het verkoopt, de winkel heet White.

En ik snap wel wat je bedoeld over het dragen van si. Daarom draag ik liever jassen ervan die minder vaak voorkomen...zoals mijn shimmer uit 1997. Een ekte green edge piece, geweldig ding.

Kijk anders ook naar barbour en 12th man. Vooral het laatste merk is redelijk uniek. Van elk kledingstuk worden er maar 99 per kleur gemaakt. Nog echt made in italy.
We are all undesirables
pi_106805564
12th man heeft niet meer zoveel zie ik, en barbour heeft veel mooie dingen maar ook dingen die ik echt echt echt heel lelijk vind :P

weet jij ook wanneer de nieuwe cp company collectie/lookbook komt? ik heb nog een boekje van vorig jaar en het lijkt me leuk om ook een van de opkomende zomercollectie te bezitten :) .
pi_106806542
Van cp? Geen idee. Waar kom je vandaan? Bij boston trader in den haag geven ze wel eens lookbooks mee aan klanten.

En 12th man is eigenlijk net begonnen, dus ze hebben inderdaad niet zoveel. Maar er komen een paar gave jassen in de collectie.
We are all undesirables
pi_106832720
ik woon in groningen. Toen ik op vakantie was hadden ze daar een hele mooie winkel met o.a. SI en CP, Was een glazen ''winkel'' in de echte winkel zelf met alleen maar si/cp *O*
ik ben er 2x geweest en heb toen 2x SI lookbook en 2x CP lookbook meegenomen en een CP krant die helaas is gesneuveld :(
pi_106851933
Keertje weer de VIC binnenlopen voor lookbooks.

Hoop eind januari een SI Iperwool te kopen en een SI Schadow Ventile. Zijn mijn 2 most wanted items nu. Voor de rest heb ik het een beetje gehad met trainers (12 Adidas alleen al). Ga nu meer focussen op knitwear en shirts.

Wat is jullie most prized item?
Bij mij toch mijn Adidas Nastase (zoals die in de OP staat, 2e schoen van links)

[ Bericht 2% gewijzigd door Modjopower op 15-01-2012 23:25:49 ]
We are all undesirables
pi_106873084
ik heb nog nooit lookbooks gezien in de VIC, misschien in roberts/emilio fashion ( ook 2 winkels in de provincie) ik heb verder niet zoveel echt bijzondere items ik draag gewoon wat ik mooi vind, ik heb 2 jassen van SI en 5truien.
kwa schoenen heb ik lacoste, adidas en zelfs een paar vans :')

wat heb jij allemaal dan? discussie is niet erg gaande hier omdat er niemand actief is.. :'(
pi_106876745
Er zijn trouwens wel erg weinig webshops hier in nederland casual gerelateerd zeg.

Kan zo 1 2 3 alleen casualfc.nl bedenken maar die verkoopt hun producten voor 40 euro meer dan de buitenlandse webshops.
pi_106881589
Haha inderdaad, de Nederlandse webshops zijn zwaar overpriced. Vroegáh had je Mckinleys Casuals in Den Bosch, verkocht o.a. Aquascutum. Helaas is die nu dicht.

En mijn collectie:

Ma.Strum Microfill Parka
Stone Island Shimmer (summer 1997) Eigen foto:http://i39.tinypic.com/9asgtf.jpg
Barbour Active Kagoule http://www.johnnorris.co.(...)goule_1263481062.jpg
Hackett Fieldjacket
Victorinox 3 layer parka
Ralph Lauren 1/2 zip jacket http://images.onlinegolf.(...)P/all/WPRL002_1P.jpg
En nog een Fred Perry regenjasje en Fila bodywarmer.

Als ik een nieuwe jas wil, dan probeer ik er dus 1tje te verkopen zodat ik niet teveel jassen in mijn bezit heb.

Verder heb ik 4 truien van SI, veel Ralph en Barbour. Jeans altijd van Levi en Lee.

Adidas:
Gazelle (2x)
Samba (2x)
Beckenbauer
Nastase
Stan Smith
Spezial
Greenstar
Dragon

Verder nog 2 paar Clarks Desert Boots.

Dat waren de stukken die mij zo even te binnen schoot :)
We are all undesirables
pi_106888894
Heb het eens even vergelijken :

NL : 135 Euro
ENG : 83 Euro

NL : 120
Denenmarken : 84

Reken daar nog 10 euro verzendkosten bij op en dan kom je op een verschil van :

1 : 42 euro
2 : 36 euro

De pest is alleen wanneer het niet past je weer 10 euro aan verzendkosten kwijt bent,daarom zit zo te piekeren of ik het nou zou kopen of niet.

Beide knits zijn trouwens zeer nice.
pi_106889576
Gaaf idd, al is de 1e te druk voor mij. En onderste té wit aangezien ik te onhandig ben haha.
We are all undesirables
pi_106892699
Niet echt een casual merk maar kwam onderstaande tegen op themenswearsite. Koopje 36 euro en doordat ik een beetje moet gaan sparen koop ik hem morgen denk ik :)

pi_106895103
Voi toch?

Vind het model wel tof! En ik heb ook niet allemaal casualkleding, wat "normale" kleding is ook altijd goed
We are all undesirables
pi_106918308
@ killgeak: niemand actief hier? volgens mij zijn er toch een aantal overduidelijk actief hier, misschien niet veel maar ze zijn er...

@ Sneeuwvlok: Mooie trui man (voi) zou hem voor die prijs lekker meenemen! Misschien geen standaard casual merk maar de trui zelf is het wel degelijk...

@ Modjo: Vooral je barbour regen jas spreekt me zeer aan, Victorinox lijkt mij ook wel wat heb ik helaas nog niks van maar wel op zoek...

ff een korte opsomming van mijn kant:

Jackets: 3 HL, 1 OTS, 1 Fjallraven, 1 SI
Knits: 7 SI, 6 HL, 1 CP, 2 OTS
Polo's: 4 Hackett, 5 HL, 3 P&S, 2 CP en verder wat lacoste enzo
Blouses: 2 P&S, 5 HL, 1 CP, 1 SI
trainers: Adidas (london) en gewoon nike tennis schoentjes of Air max af en toe

zal vast wel wat vergeten zijn maar ongeveer is dit em wel... was tot voor kort op zoek naar 2 merken OTS en Vicorinox maar OTS heb ik nu wel wat van sinds kort en ben nu dus nog vooral op zoek naar victorinox... Verder trek ik me al jaren af op een mooie dure jas van CP maar voor die prijs heb ik zoveel anders mooi spul dat het voorlopig nog wel ff aftrekken zal blijven....

cheers bois
Stand Out From The Crowd !!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 17:53:56 #47
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_106919137
Wat ik zoal heb:
Trainers:
Adidas Dublin
Adidas Spezial argy
Adidas Spezial lightblue/yellow ('03 deadstock cw)
Adidas Spezial applegreen
Adidas Kegler super 2002
Adidas 1609er
Adidas London (bern cw)
Adidas Samba bordeaux leather
Adidas Samba
Adidas Gazelle og maroon
Puma bluebirds blauw/geel

Kleren ga ik niet allemaal opsommen;)
in het kort:
Jassen: CP,Fjall raven
Knits: Fred Perry, penfield, ben sherman,stone island
polo's: fred perry, lyle & scott
pi_106920615
nice one mr puta

ik merk dat er een paar aardige trainer lovers aanwezig zijn hier hehe...

@ sneeuwvlok: Casualpoint is ook een nederlandse webshop maar ook hier de standaard te dure prijzen...
Stand Out From The Crowd !!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:41:39 #49
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106920896

Maar dan in lichtgrijs met knopen ipv rits, waarbij je de boord aan 1 kant kunt "omslaan" als het ware, ipv twee kanten uit.

Mocht je zoiets gezien hebben, meld hier :P

Merk niet relevant.
'Cos boys don't cry.
pi_106921655
FineYoungCasual,

Als je een keer tijd hebt, ga dan naar de Outlet in Roermond. Daar hebben ze nu ook een Victorinox shop met meer dan genoeg kleding. Vooral jassen zijn erg goed vertegenwoordigd daar.
We are all undesirables
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')