Hoeft niet hoor, ik ken wel meer van dat soort mensen, dwarser dan goed voor ze is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:20 schreef Lauren. het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen? Troll!
Een nogal irritant "dappere" trol
Het zit in verband.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Mag ik vragen om foto's, ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet
Verder sterkte!
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik word er verdrietig van dat TS blijkbaar al zoveel meegemaakt heeft dat ze haar lijf niet de zorg kan geven die het nodig heeft.Gelukkig heb je een arts en thuisfront die je tegen jezelf in bescherming nemen omdat jij het gevaar niet meer kan zien.
Maar heb je wel gelezen wat er in de reacties staat? Ik weet ook van mijn EHBO cursus dat als je bij ernstigere brandwonden niets of weinig meer voelt dat juist een heel slecht teken is. Je zei zelf dat de vellen aan je arm hingen. Denk je dan echt dat 'het wel meevalt'? Dat duidt er juist op dat je zenuwuiteindes weggebrand zijn, wat correleert met 2e en 3e graads brandwonden. En ik weet ook dat huisartsen niet altijd ernstige dingen herkennen/erkennen en er zelf wel mee denken aan de slag te kunnen gaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:47 schreef RedBitch het volgende:
Ik sla heus niet zomaar alle goedbedoelde adviezen in de wind.
Maar naar mijn gevoel, valt het allemaal reuze mee, ik weet toch zelf wat ik voel.
Ik kan gewoon "alles" met mijn arm, het is alleen dat dat absurde dikke verband in de weg zit.
Pijn doet het absoluut niet, het voelt meer als 1 grote schaafwond en ik heb gewoon goed gevoel in heel mijn arm.
Tijd zal het uitwijzen, ik moet straks naar de dokter en dan mag het verband er voor het eerst vanaf en zullen we wel zien hoe erg het daadwerkelijk is.
Ik werk liever een tijdje niet dan dat ik een litteken op mijn gehele onderarm heb.quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Die littekens is wel het minste waar ik me zorgen om maak, mijn lichaam is door verschillende operaties ed, al genoeg getekend, en ik moet eerlijk bekennen, dat ik me op dit moment meer druk maak om het feit dat ik voorlopig niet mag werken.
De huid terugplakken gaat hem niet echt worden, aangezien de "verdwenen huid" er niet meer is. En ik al griebel bij de gedachte om een plak huid van bvb mijn bovenbeen te moeten schaven.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:48 schreef jack4ya het volgende:
Ik zou het niet open laten drogen.
Ik had mezelf laatst genadeloos gefileerd op mijn onderbeen met een scheermes. Ik heb de huid teruggeplakt (do-it-yourself huidtransplantatie) en heb zeker 3 weken biogaas gebruikt. Van de een op de andere dag was het ineens erg mooi geworden. Het is nog rood weliswaar, maar wel mooi glad en zacht zonder trek/rek/plooi plekken. Ik ben echt zwaar onder de indruk van hoe netjes het dan weer kan worden.
![]()
Het is even een karweitje (al wordt je daar met de dag handiger in) maar het is het echt waard. Waarom zou je niet even die kleine moeite nemen. Je zegt wel dat het je niet boeit, littekens omdat je er al zo veel hebt, maar het is ook een stukje zelfrespect in mijn ogen. Gun jezelf nu de tijd om te helen, neem de rust, en neem vooral de tijd om het voor een paar weekjes te verzorgen.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:32 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Heeft niks met dwars te maken, die littekens zijn echt mijn laatste zorg, die verdomde put is nog niet ontstopt en dat vind ik veel erger dan alles wat er gebeurt is, heeft het nog niet eens nut gehad, zou morgen zo mijn klauwen er weer in stoppen, want een verstopte put is ook een ellende
quote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Ja weet je, ik had die rommel er smorgens al ingegooid en een paar emmers water erachteraan en daarna 2maal de wasmachine aangezet, dus dat spoelwater kwam er ook nog bovenop, dan ga je er toch vanuit dat het enigzins verdund is? Ok, achteraf gezien, hoeveel ik erin geflikkerd heb niet, maar goed, het is nou eenmaal zo, gebeurd is gebeurd.
En stiekum hoop ik ook dat ze het allemaal mis hebben en dat het reuze meevalt, want ik ben niet van zin om tot het einde van het jaar (wat klinkt dat lang) op mijn krent te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |