brandwondencentrum dus...had de HAP je eigenlijk zelf al naar door moeten verwijzenquote:Op maandag 19 december 2011 22:27 schreef RedBitch het volgende:
[..]
De wond betreft mijn hele onderarm, en dan ook echt mijn gehele onderarm, van elleboog tot pols, bovenkant, onderkant, linksom, rechtsom.
Je hebt er geen problemen mee als je straks wellicht met een arm zit die je minder kan gebruiken door de slechte littekengenezing als je koste wat het kost je zin gaat doordrijven?quote:Op maandag 19 december 2011 22:32 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Heeft niks met dwars te maken, die littekens zijn echt mijn laatste zorg, die verdomde put is nog niet ontstopt en dat vind ik veel erger dan alles wat er gebeurt is, heeft het nog niet eens nut gehad, zou morgen zo mijn klauwen er weer in stoppen, want een verstopte put is ook een ellende
Dit wat je nu doet is alles wat met Dwars samen kan gaan.........quote:Op maandag 19 december 2011 22:32 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Heeft niks met dwars te maken, die littekens zijn echt mijn laatste zorg, die verdomde put is nog niet ontstopt en dat vind ik veel erger dan alles wat er gebeurt is, heeft het nog niet eens nut gehad, zou morgen zo mijn klauwen er weer in stoppen, want een verstopte put is ook een ellende
En jij maakt je druk over een putje ?quote:Begin de jaren '90 raakt bekend dat András Pándy een zestal mensen zou hebben opgelost met een vrij in de handel verkrijgbare ontstopper, DeStop. Na een eerste test werd dit ontkracht: de ontstopper was niet krachtig genoeg om menselijk vlees op te lossen. Naderhand bleek dat de samenstelling van de ontstopper veranderd was; de samenstelling zoals gebruikt door Pandy was wél krachtig genoeg om vlees op te lossen.[1]
Dat maak jij ervan...quote:Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt er geen problemen mee als je straks wellicht met een arm zit die je minder kan gebruiken door de slechte littekengenezing als je koste wat het kost je zin gaat doordrijven?OK, jij je zin, ga morgen maar weer aan het werk maar ga dan niet zitten zeuren als je straks je zo geliefde "belangrijke" werkzaamheden niet meer kan doen....sommige mensen willen nou eenmaal niet luisteren....zucht.
Inmiddels na wat googlen besef ik heus wel waar ik mee te maken heb, maar naar mijn gevoel zijn de verwondingen niet zo ernstig als dat men mij wilt laten geloven. Woensdag zal het uitwijzen wie er gelijk heeft...quote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Dit wat je nu doet is alles wat met Dwars samen kan gaan.........
Die littekens komen er wel, dat je je nu druk maakt over een put ????
Joh, of je maakt een geintje ( welke ikzelf erg slecht vindt) of je hebt de ernst niet door...
Komop zeg, je weet echt niet met welk spul je hier van doen hebt.
lees even mee wat dit goedje kan doen.
[..]
En jij maakt je druk over een putje ?
Zoja, ben je echt dwars en eigenwijs.
Laat dat nu maar door mensen doen die er wel verstand van hebben, jij hebt het duidelijk niet.
En dat zeg ik in jouw eigen belang..... Ga je door, zeur dan ook niet meer, je bent willens en wetens bezig om de situatie te verergeren..... Tegen beter weten in.....
Mijn god, dit kun je niet menen.....
LEZEN, hij heeft het niet over oppervlakkige littekens, maar over littekens die de beweeglijkheid van de arm kunnen belemmeren.quote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan...
Ik heb geen moeite met oppervlakkige "zichtbare" littekens, ben min of meer verplicht thuis te zitten tot minstens woensdag, totdat de ernst van de wond pas bekeken kan worden, maar sorry, heb helaas geen "zitkont" en ben graag aan het werk, kan er niks aan doen dat ik niet graag op mijn reet op de bank zit niks te doen.
Nou, zo serieus als mijn huisarts was vanmiddag, daar schrok ik eerlijk gezegd wel van, hij weet ook dat ik niet zo flauw aangelegd ben, dus,de rust neem ik tot woensdag echt wel in acht. Is alleen niet eenvoudig, maar gelukkig is het thuisfront daar nog serieuzer in. En ook in staat om dat tot woensdag zeker te handhaven. Ben helaas over mijn hele lichaam al getekend, dus heeft dit voor mij weinig betekenis van die zin, dat ik me er nu druk om kan maken, maar het thuisfront denkt er "gelukkig" anders over.quote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef beware_reageerd het volgende:
Ik help het je hopen. Dat is het enige wat ik nu kan zeggen..
Echter, als jij ongelijk hebt, doe er dan wel wat mee. Je komt over als een doordraver.
Niet slecht bedoeld hoor, zelf ben ik er ook zo 1. Maar je moet weten waneer je dat niet moet doen..
Deze aanleiding is er 1 van, afhankelijk van de definitieve schade.
En nogmaals, ik hoop dat het bij je opperhuid is gebleven.
Anders staat je nog wel iets te wachten en daar word je niet vrolijk van..
Ik hoop het echt.... Volgens mij ben je nog niet echt oud, en dan nu al met dit soort schade komen.... Brrrrrr. Helaas ken ik wel een paar en ook een paar niet meer. (waren andere stoffen)
Ik krijg er iig rillingen van over mijn lichaam....
Doe wat goed is, is het enige advies. De rest sla je toch in de wind als het jouw zo uitkomt.
Geloof me, je wilt niet meemaken dat je je arm niet meer fatsoenlijk kan gebruiken de rest van je levenquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Nou, zo serieus als mijn huisarts was vanmiddag, daar schrok ik eerlijk gezegd wel van, hij weet ook dat ik niet zo flauw aangelegd ben, dus,de rust neem ik tot woensdag echt wel in acht. Is alleen niet eenvoudig, maar gelukkig is het thuisfront daar nog serieuzer in. En ook in staat om dat tot woensdag zeker te handhaven. Ben helaas over mijn hele lichaam al getekend, dus heeft dit voor mij weinig betekenis van die zin, dat ik me er nu druk om kan maken, maar het thuisfront denkt er "gelukkig" anders over.
Hoeft niet hoor, ik ken wel meer van dat soort mensen, dwarser dan goed voor ze is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:20 schreef Lauren. het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen? Troll!
Een nogal irritant "dappere" trol
Het zit in verband.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Mag ik vragen om foto's, ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet
Verder sterkte!
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik word er verdrietig van dat TS blijkbaar al zoveel meegemaakt heeft dat ze haar lijf niet de zorg kan geven die het nodig heeft.Gelukkig heb je een arts en thuisfront die je tegen jezelf in bescherming nemen omdat jij het gevaar niet meer kan zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |