Dat is wel erg leuk. Wil ik ook nog een keer doen. Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:57 schreef WanEnOonlie het volgende:
Het staat vast: ik ga naar de Boat Race dit jaar :-) Heb er veel zin in!
Overblijfsel van een andere zin. Dacht dat ik het verwijderd had. Dank!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:17 schreef wvdwest het volgende:
Goed stuk idd. Alleen echec even veranderen in cachet.
Nope, nope en nope. Staat niet in de planning in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:09 schreef Thrawn het volgende:
Mooi stuk over die fransen! Kijk dat nog echt heel vaak
Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen: Redgrave's 5e, de holland acht en de LW2x?
Al kan ik er niet direct de vinger op leggen waar precies, deze redenatie rammelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wel interessant, ik heb wel eens zo'n artikel gelezen dat er veel meer mannen in de potentieel lichte categorie zijn met uitzonderlijk fysiek talent (puur omdat er zoveel meer mannen op de wereld <1.85m zijn dan >1.85m). Dus wie weet, als de lichte sport zich nog een paar jaar ontwikkelt en steeds serieuzer genomen wordt, dat ze dan wel harder gaan dan zwaren op den duur?
Ik heb een keer begrepen dat dat hoort bij zijn aard. In het jaar dat ik de NKindoor HCl won (quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Euh... dat hij het na 300 meter voor gezien hield was niet bepaald positief. Waarom hij stopte weet ik niet. Misschien verkouden/ziek, last ergens van, geen zin. Of al het voorstaande.
quote:
Ik ook wel, maar dan gaat mijn fysio in ieder gevalquote:
En het was mijn vraag ;-) Luister maar terug.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:24 schreef Fiekie het volgende:
En in een uitzending van BNR!(waar ik freelancer ben)
Wtf zijn die aan het doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:08 schreef wvdwest het volgende:
Hmm Skadi heeft de twijfelachtige eer alle drie de eerstejaarsvelden als laatste te zijn geëindigd. Zal ook nog niet heel vaak zijn voorgekomen.
Vraag me idd ook af wat er bij Skadi gebeurt. Volgens mij tijd om bij hen een andere koers in te slaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Wtf zijn die aan het doen.het ging vorig jaar al beroerd maar dit is nog treuriger.
Jij gefeliciteerd met je twee natuurlijk
Jullie waren lekker bezig zag ik aan de tijdenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef Fiekie het volgende:
Bizar hoe ver Skadi vandaag achter het veld aan roeide. Het scheelde twee minuten met de eerste (Gyas). Maar Gyas roeide vandaag niet zo ver vooruit dan gisteren. Biedt perspectief! :-D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |