Hoe spraak jij je naam dan uit?quote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders wisten nog niet dat ik mijn naam als kleuter niet kon uitspreken toen ik geboren werd, onbewust maakten ze mijn leven tot groep 4 een hel. Een ongeluk zit in een klein hoekje bij het namen geven
Nu moet ik natuurlijk wel je voornaam weten hequote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders wisten nog niet dat ik mijn naam als kleuter niet kon uitspreken toen ik geboren werd, onbewust maakten ze mijn leven tot groep 4 een hel. Een ongeluk zit in een klein hoekje bij het namen geven
Ik ben je naam alweer vergeten...quote:Op maandag 19 december 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Filmpje kijken?quote:Op maandag 19 december 2011 20:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja, dat kan ook, maar ik geef toch de voorkeur aan DVD's
quote:
quote:
Loca, toch?quote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nu moet ik natuurlijk wel je voornaam weten he
Ach je spreekt het uit als Ryan, dus dat valt wel mee.quote:Op maandag 19 december 2011 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze denken nu al dat ik Frans ben, dalijk denken ze dat mijn zoon een neger is. Wordt leuk.
Bijschrijven op je bierfiltjequote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben je naam alweer vergeten...
Maar vergeet de meeste namen heel snel..
Nee, dat is niet mijn ding. Cuckolding ook niet. Jwz.quote:
Hehe, we weten de jouwe wel.quote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben je naam alweer vergeten...
Maar vergeet de meeste namen heel snel..
quote:
Ja maar mn moeder zit toch tussen ons inquote:Op maandag 19 december 2011 20:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Pas op, straks ga ik er nog serieus op in
Niet. Ik kon de k en de r niet zeggen, lastig als je Carmen heet. Ik praatte ook nog een 2 keer zo langzaam als normaal. Spraakgebreken zijn kut.quote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe spraak jij je naam dan uit?
Als dat zo is laat ik het wel uit mijn hoofdquote:Op maandag 19 december 2011 20:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar mn moeder zit toch tussen ons in
Dat snap ikquote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet. Ik kon de k en de r niet zeggen, lastig als je Carmen heet. Ik praatte ook nog een 2 keer zo langzaam als normaal. Spraakgebreken zijn kut.
Amen.quote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet. Ik kon de k en de r niet zeggen, lastig als je Carmen heet. Ik praatte ook nog een 2 keer zo langzaam als normaal. Spraakgebreken zijn kut.
Dus het gaat je maar om 1 ding!quote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat zo is laat ik het wel uit mijn hoofd
Iedereen schrijft mijn achternaam fout trouwens. Als ik het ergens moet zeggen, zie je de mensen je aankijken met een blik alsof ze water zien branden.quote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach je spreekt het uit als Ryan, dus dat valt wel mee.
Ja, maar moet ik er wel weer eerst achter komen he!quote:
Met een "k' , toch moet ik steeds aan Loca denkenquote:
Ik zanik gewoon mee, zelfs als ik er geen bal van weetquote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef geenvetzak het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? dat je niet kan/wil meepraten over een onderwerp?
Dat doen ze met mijn achternaam alquote:Op maandag 19 december 2011 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen schrijft mijn achternaam fout trouwens. Als ik het ergens moet zeggen, zie je de mensen je aankijken met een blik alsof ze water zien branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |