Dit.quote:Op maandag 19 december 2011 19:33 schreef CindieY het volgende:
DWDD komt pas weer in het nieuwe jaar.
quote:
Hij doet toch altijd zo'n top 2000 programmaquote:Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef Evertjan het volgende:
Mathijs wil geloof ik 3 weken vrij met kerst
Is al eerder opgenomen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:45 schreef arucard het volgende:
[..]
Hij doet toch altijd zo'n top 2000 programma
Wanneer wordt dat uitgezonden?quote:
Sweetquote:
En hoe was het, dat missen?quote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Meike26 het volgende:
DWDD missen ? Hoe kan je ?
Het is een leuk programma voor de zinloze doordeweekse avond, dat wel, maar door dat Cruijff/Ajax geneuzel heb ik geen moeite meer om op andere zender te zetten. De TV draait door is nog enige onderdeel wat ik wel wil kijken, rond 19:55.
Dat ga ik straks dus missen
Kijk je 3 weken op dumpert dan ben je ook bij.quote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Meike26 het volgende:
Het is een leuk programma voor de zinloze doordeweekse avond, dat wel, maar door dat Cruijff/Ajax geneuzel heb ik geen moeite meer om op andere zender te zetten. De TV draait door is nog enige onderdeel wat ik wel wil kijken, rond 19:55.
Kan zijn maar het is beter dan kijken naar 3 alternative personen van een zender die er geil op gaat om zoveel mogelijk onbekende muziek te draaien.quote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Meike26 het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan zijn maar het is beter dan kijken naar 3 alternative personen van een zender die er geil op gaat om zoveel mogelijk onbekende muziek te draaien.
Heel onbekend ja. Poeh poehquote:20:04| Amy Winehouse - Rehab
19:55| Graffiti 6 - Stare Into The Sun
19:49| Britney Spears - Circus
19:46| George Michael - Faith
19:37| Diggy Dex Ft Eva De Roovere - Slaap Lekker (Fantastig Toch)
19:32| Killers - Mr Brightside
19:23| Coldplay - 2000 Miles
19:20| Blur - Song 2
19:13| Creedence Clearwater Revival - Hey Tonight
19:05| Gotye - Somebody That I Used To Know
18:49| Darkness - Christmas Time (Don't Let The Bells End)
18:42| Beatles - Twist And Shout
18:35| Anouk - Michel
18:31| Studio Killers - Ode To The Bouncer
18:20| Lmfao Ft. Lauren Bennett & Goon - Party Rock Anthem
18:17| Jonathan Jeremiah - Happiness
18:08| Guns 'n Roses - Sweet Child Of Mine
ja nu niet omdat je nummers kan aanvragen voor geld maar vraag buiten serieus request maar eens een nummer aan dan lachen ze je uit.quote:
Wat heeft dar er mee te maken? Snap je dit topic?quote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja nu niet omdat je nummers kan aanvragen voor geld maar vraag buiten serieus request maar eens een nummer aan dan lachen ze je uit.
Ja waarin iemand post waarom DWDD niets is maar een tegen post over 3fm en SR kan dan opeens niet ?quote:Op maandag 19 december 2011 20:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft dar er mee te maken? Snap je dit topic?
Geen DWDD door SR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |