Nu je het zegtquote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef JaneDoe het volgende:
wat me opvalt (in positieve zin) is dat ilse´s nummer veel minder vaak wordt gedraaid dan dat van blof vorig jaar
Duidelijkquote:Op maandag 19 december 2011 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor toch liever de versie van de Pretenders
jaquote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef JaneDoe het volgende:
wat me opvalt (in positieve zin) is dat ilse´s nummer veel minder vaak wordt gedraaid dan dat van blof vorig jaar
Regel staat in de OP.quote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
Kap eens met dat gejank over lapo steals, nieuwe regels.. anders maak er een los topic voor in FB.
Weten ze het anthem wel?quote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef JaneDoe het volgende:
Jij zet 3fm aanquote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef djkoelkast het volgende:
Al die zeikerige kerstpleuriskutherrie.
Regels zijn gewoon regels.quote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
Kap eens met dat gejank over lapo steals, nieuwe regels.. anders maak er een los topic voor in FB.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:25 schreef djkoelkast het volgende:
Al die zeikerige kerstpleuriskutherrie.
Hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |