Hij heeft wel een vriendin.quote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
timur is echt homo alleen weet ie het nog niet
bij sommige mensen duurt dat gewoon wat langer. Die wonen in een kast terwijl voor iedereen die kast allang onzichtbaar is gewordenquote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is minder dan ik verwacht hadquote:Op maandag 19 december 2011 18:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
295.382
Inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Ik vind dat anthems spontaan moeten ontstaan, niet zo geforceerd
Meer dan vorig jaarquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is minder dan ik verwacht had
Het is na chelsea dagger nooit meer spontaan geweestquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Verliefdheid is een toverbal!quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Dit wordt inderdaad wel erg door de strot gedrukt.quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Zwaai eens!quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sta nu voor het huis. Dat volume moet echt harder voor de sfeer, dit is niks
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou, Heb eens lef en ga naar de microfoon toequote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat nummer is alleen leuk door de bizarre clip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |