Meer dan vorig jaarquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is minder dan ik verwacht had
Het is na chelsea dagger nooit meer spontaan geweestquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Ik vind dat anthems spontaan moeten ontstaan, niet zo geforceerd
Verliefdheid is een toverbal!quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Dit wordt inderdaad wel erg door de strot gedrukt.quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef D. het volgende:
Zwaai eens!quote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sta nu voor het huis. Dat volume moet echt harder voor de sfeer, dit is niks
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou, Heb eens lef en ga naar de microfoon toequote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat nummer is alleen leuk door de bizarre clip.quote:
Loop naar de mic, en maak dat eens duidelijkquote:Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Superjostitokkievolk..quote:Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
vannavond ook nog live bij shownieus?
Zal wel uiteraardquote:Op maandag 19 december 2011 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
vannavond ook nog live bij shownieus?
misschien wel nooitquote:Op maandag 19 december 2011 18:39 schreef Mandéra het volgende:
Hoelang duurt het wel niet voordat je aangevraagde nummer gedraaid wordt??
NOFX - Don't Call Me White ofzo..quote:
Dit dus, wat een kutprogramma.quote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat RTL Boulevard moet gewoon van de buis
Maximaal tot 31 december, want na SR is er TOPSR..quote:Op maandag 19 december 2011 18:39 schreef Mandéra het volgende:
Hoelang duurt het wel niet voordat je aangevraagde nummer gedraaid wordt??
Heb rond een uur of 4 een plaat aangevraagd
Gers of zoiets..quote:
Er is kennelijk behoefte aanquote:Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat RTL Boulevard moet gewoon van de buis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |