De grote Magnetron (spreek uit in het Engels) heeft helaas geen antwoord voor Uquote:Op maandag 19 december 2011 17:51 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Waar zijn mijn Youtube vrienden gebleven.
Thanks, O grote soepermanquote:Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef Supersoep het volgende:
Van harte met je nieuwste aanwinst.
quote:
Yup, helemaal vernieuwdquote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
Is dit de nieuwe gezellige ''een grote familie'' SC?
Tegen de meeste (beetje snuggere) wel.quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
En zijn ze hier aardig tegen nieuwkomers in deze SC?
Tot nu toe wel, heb nog geen kritiek gehad op mijn topickaapquote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
GODVERDOMME ALTIJD HETZELFDE!quote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tegen de meeste (beetje snuggere) wel.
Niet vloeken buiten de kerk, jongeman.quote:Op maandag 19 december 2011 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
GODVERDOMME ALTIJD HETZELFDE!
Ja...quote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, heb nog geen kritiek gehad op mijn topickaap
Zeg, zat jij niet in het AVNZMG topic?
Mooi!quote:Op maandag 19 december 2011 18:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tegen de meeste (beetje snuggere) wel.
Ligt eraan of je alleen in songteksten kunt posten.quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mja...nee...die staan wel onder mijn posten maar voor de rest gebruik ik die nietquote:Op maandag 19 december 2011 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ligt eraan of je alleen in songteksten kunt posten.
Huh?quote:Op maandag 19 december 2011 18:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Antrax! Laat die geldwagentjes eens met rust.
nee ik zou wel willen thooquote:
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef Laysa het volgende:
That's the spirit!quote:
Geen, je moet newbies soms laten denken dat ze meetellen en daarna weer terug naar het oude vertrouwde.quote:
Voor mij is het over de Waalquote:Op maandag 19 december 2011 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....eronder...of tussen die 2...dat kan ook
QFT.quote:
Immer. De TROS onder de SC's.quote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
Is dit de nieuwe gezellige ''een grote familie'' SC?
De ex van het grootste inteeltfiguur natuurlijk.quote:
Een allemansvriend met doortastende vragen? Meestal is het hier andersom.quote:
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 19:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
De ex van het grootste inteeltfiguur natuurlijk.
quote:Op maandag 19 december 2011 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een allemansvriend met doortastende vragen? Meestal is het hier andersom.
Linkdump!quote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
http://www.zdnet.nl/news/(...)ers-uit-winstbejag-/
Wat een non-nieuws zeg.quote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
http://www.zdnet.nl/news/(...)ers-uit-winstbejag-/
Het kopje "is Apple ook schuldig?" is dan wel weer van heel erg conclusiezoekend niveau. Zelfs voor Tegan.quote:
Ik heb ook een MSX gehad.quote:
"Bepaalde toetsencombinatie" op een iPod met één knop.quote:Op maandag 19 december 2011 20:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het kopje "is Apple ook schuldig?" is dan wel weer van heel erg conclusiezoekend niveau. Zelfs voor Tegan.
Zwanger?quote:
Driehoekje, driehoekje, rondje, rondje, kruis, omhoog, omlaag, start en select.quote:Op maandag 19 december 2011 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
"Bepaalde toetsencombinatie" op een iPod met één knop..
We wachten eerst jouw ervaringen met zo'n mormel even af.quote:
das de PlayStationquote:Op maandag 19 december 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Driehoekje, driehoekje, rondje, rondje, kruis, omhoog, omlaag, start en select.
Die gaat vast heel anders zijn dan de ervaringen met de 100 miljard mormels die tot nu toe geboren zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We wachten eerst jouw ervaringen met zo'n mormel even af.
Je hebt pas een MSX gehad als je MissMSX hebt gehadquote:
Hmmmm....quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt pas een MSX gehad als je MissMSX hebt gehad
Dat gaat ten koste van mijn marktwaarde.quote:
Mag ik mini niet daten over twintig jaarquote:Op maandag 19 december 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat ten koste van mijn marktwaarde.
Klopt, mijn kant was goed gelukt. Nu wil ik het perfecte kind.quote:Op maandag 19 december 2011 20:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt al miniBengels. Een miniLitBengel zou wel tof zijn
.
Die moet voor pappa met jongere meisjes thuiskomen.quote:Op maandag 19 december 2011 20:50 schreef Tegan het volgende:
Mag ik mini niet daten over twintig jaar.
Een mooie prinses of een oversektse puber.. uhmm Minimiss.quote:Op maandag 19 december 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
Zegge, waarom meer stemmen voor MiniMiss?
Daar kan ik het zelfs niet mee oneens zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
Een mooie princes of een oversektse puber.. uhmm Minimiss.
Is Wenen van jou ja?quote:Op maandag 19 december 2011 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
princes? Uw spelling doet mijn wenen
Moeten ze opschietenquote:Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Zou wel tof zijn als Kuuks, Miss en Bengel tegelijk zwanger waren.
Gezellig samen met JD en L. naar de stripclub en klagen over die hormonsters.quote:Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Zou wel tof zijn als Kuuks, Miss en Bengel tegelijk zwanger waren.
Ik zie de gunstige neveneffecten, maar een kind... Teveel verantwoordelijkheid.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of Kuukske moet hem even ophouden.
Goh, ik had je echt eerder moeten ontmoetenquote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de gunstige neveneffecten, maar een kind... Teveel verantwoordelijkheid.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Zou wel tof zijn als Kuuks, Miss ik en Bengel tegelijk zwanger waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |