Mijn oma van 96 wel sinds kortquote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
M'n oma heeft niet eens digitale tv...
Ik moest een nieuwe hebben in de ene week dat ie gratis wasquote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn was gewoon 60eurostomme boetes.
Mijndes was gratis volgens mij.quote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn ID kostte 14 euro. Paupertjes.
No way. Ik ga vanavond enigszins op tijd naar bed, ik moet morgen naar stage.quote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
even dutten dan kan je vanavond weer mee draaien
BOO THIS GIRL!quote:Op maandag 19 december 2011 17:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
No way. Ik ga vanavond enigszins op tijd naar bed, ik moet morgen naar stage.
Waarom wil je dat weten danquote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat ik er na 19h niet ben, kan iemand even voor mij in de gaten houden hoe laat, wanneer en of er überhaupt naar de buitenmic wordt geschakeld? Dus tussen 19-20, dan weet ik dat.
Misschien morgenavond/nacht weer, woensdag hoef ik pas om 3 uur op stage te zijnquote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
Die van mij was ook gratis omdat ik 14 werd..
ik ga het ook beschaafd houden vannacht, duik er rond 2 uur in denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 17:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
No way. Ik ga vanavond enigszins op tijd naar bed, ik moet morgen naar stage.
kan je beter naar de graveyard shift van gerard gaan die schakelt heel vaak naar de buiten micquote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor vrijdagWil in dat uurtje aan de mic komen...
Ben ik niet de enige.. of ik zit er nog niet in of het valt gewoon tegen..quote:Op maandag 19 december 2011 17:39 schreef marcodej het volgende:
Voor het eerst in jaren dat ik het echt supersaai vindt tot nu toe...
Ik heb toen nog 9 maanden gewacht, zodat hij nog wat langer geldig wasquote:
Denk je dat ze elke dag hetzelfde tijdschema hebben danquote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor vrijdagWil in dat uurtje aan de mic komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |