een olie ketel vervangen door een hout ketel is goed te doen. mag je zelfs zelf doen.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:47 schreef Gwywen het volgende:
Bedankt voor de info!
Maar als ik een leuk huis zie waar toevallig een oliegestookte ketel in zit, heb ik weinig keus toch?
Je kunt de boel moeilijk laten ombouwen en zo, dat zal flink wat kosten.
Houtkorrels is wel mooi, ik ken dat principe wel, maar ook dan moet er maar net zo'n ketel in zitten.
een warmte pomp (aardwarmte). echter dit is meteen dan ook de duurste optie.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:17 schreef Gwywen het volgende:
Welk van al die brandstoffen is het minst belastend voor het milieu?
Hout?
Wat voor panelen? PV of voor warmteopwekking?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Als we het toch over energie hebben: weet iemand waar je het beste terecht kunt als je zonnepanelen wilt plaatsen? Hoe pak je dat aan?
Je hier melden! Zoals gezegd legt mijn buurman ze aan!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Als we het toch over energie hebben: weet iemand waar je het beste terecht kunt als je zonnepanelen wilt plaatsen? Hoe pak je dat aan?
Verhuren? echt waar?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:12 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Je hier melden! Zoals gezegd legt mijn buurman ze aan!
Als je een beetje dakvlak hebt kun je je dak zelfs verhuren voor een PV-anlage.
Hoeveel m2. dakvlak is er beschikbaar en op welke windrichting?
Kan zaterdag wel eens vragen, dan gaan we de buurt weer rond i.v.m. oud&nieuw
Ik kom die afkorting dagelijks tegen, maar het lijkt mij sterk dat hier hetzelfde wordt bedoeld. Dus ik weet het ook niet.quote:
Personeelsvereniging?quote:
Dat laatste. Zonnepanelen waarmee je elektriciteit kunt opwekken. Je hebt ze ook voor warmte, waarmee je bijvoorbeeld warm water maakt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Personeelsvereniging?
Met een V meer een politieke partij?
Of een Photo-Voltaic paneel.. Ik moest het ook Googlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |