quote:Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef _aurum_ het volgende:
wanneer vertrek je naar vakantieland Tink?
quote:Op maandag 19 december 2011 15:50 schreef Probability het volgende:
Heb een aantal van jullie lastig gevallen met een PM, je mag hem uiteraard negeren!
Graag PM lezen, week vasten en boodschappengeld inleveren. Met kerst vreet je je toch weer vol.
Ik denk er even over na. Hoe gek het ook klinkt, ik geef eigenlijk nooit aan goede doelen, tenzij in mijn eigen leefomgeving.quote:Op maandag 19 december 2011 15:50 schreef Probability het volgende:
Heb een aantal van jullie lastig gevallen met een PM, je mag hem uiteraard negeren!
Je hebt een punt. Las je post precies voor ik de betaling bevestigde, heb na een kleine denkpauze toch verder geklikt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk er even over na. Hoe gek het ook klinkt, ik geef eigenlijk nooit aan goede doelen, tenzij in mijn eigen leefomgeving.
quote:Op maandag 19 december 2011 15:59 schreef loveli het volgende:
[..]
....heb na een kleine denkpauze toch verder geklikt.
Het is meer dan ik verdien. Hoeveel houdt 'ie over na belasting? Heeft 'ie nevenfuncties?quote:Op maandag 19 december 2011 16:05 schreef Perruche het volgende:
De directeur van KWF verdient 177.016¤ p/j. Dat is vrij veel, toch?
Lief!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 december 2011 15:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Las je post precies voor ik de betaling bevestigde, heb na een kleine denkpauze toch verder geklikt.
Doe ik! Lief!!quote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef Perruche het volgende:
Hey prob, ik wil wel meedoenheb even het jaarverslag enzo ingelezen (even kijken wat de directorin verdient
) en komt prima over. Stuur me even een PM met wat & hoe?
Ja, dat was incls. pensioen e.d., oftewel wat KWF betaald. Wat er nu staat is wat hij krijgt. Nevenfuncties weet ik niet, maar ik vind het vrij veel voor een sitchting.quote:Op maandag 19 december 2011 16:06 schreef loveli het volgende:
Potver, binnen 1 minuut raakt 'ie zo 27k kwijt..
Nekpijn, en een beetje fuzzy. Kan 't niet zo goed gebruiken samen met hoge studiedruk en laatste weekje, maar ja komt nooit goed uit. Lief dat je er naar vraagt!!quote:Op maandag 19 december 2011 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, moest vanochtend ineens aan je denken en daar was je
Hoe is het nu Prob?
LIjst:
O: kwark en vla
T's: peer, 2 appels, tomaat, wortels, cup a soup kerrie
L: 3 boterhammen kipfilet, kom bruine bonen soep met rookworst, spek en saucijs, beker melk.
T's: verse ananas, 2 mandarijn, blokje choco
D: boerenkoolstamppot met spekjes, augurk, zilverui, mosterd en stukje tartaar. Ow en appelmoes
T: -
Heel veel fruit, kan wel vergisten
Ook een goed doelquote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb een voorkeur voor een doel als kiva, maar ik denk er nog over met mn eindejaarsuitkering.
Binnenharken!quote:Op maandag 19 december 2011 16:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Ook een goed doelSnap ik, laat maar weten en voel je totaal niets verplicht!
Ja best wel.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef Phaidra het volgende:
Hai. Ik denk er ook over Prob. Ik geef ook weinig aan goede doelen, maar eenmalige donaties vind ik dan weer iets anders dan structureel (wat meestal moet).
Lijstje:
O: brinta
T: vruchtenyoghurt, 2x cappuccino
L: 2 boterhammen appelstroop
T: banaan, cherrytomaatjes
T: paar gedroogde abrikozen
D: pompoensoep, waarschijnlijk ook met stokbrood & boter
T: koekje
Daar moeten wij toch minstens vijf jaar mee doenquote:Op maandag 19 december 2011 16:05 schreef Perruche het volgende:
De directuer van KWF verdient ¤149.999 p/j. Dat is vrij veel, toch?
Er gaat nog wat belasting vanaf, he..quote:Op maandag 19 december 2011 16:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Daar moeten wij toch minstens vijf jaar mee doen
vier en een half jaar dan...quote:Op maandag 19 december 2011 16:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Er gaat nog wat belasting vanaf, he..
Van het merendeel van de mensheid niet hoor. Ik ken er persoonlijk maar 1 die een dergelijk salaris verdient krijgt. En hij is een lul.quote:Op maandag 19 december 2011 16:51 schreef Ewelina het volgende:
Mijn bruto jaarsalaris komt daar bij lange na niet in de buurt hoor.
Ah, is dat het criterium voor het salaris?quote:Op maandag 19 december 2011 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van het merendeel van de mensheid niet hoor. Ik ken er persoonlijk maar 1 die een dergelijk salaris verdient krijgt. En hij is een lul.
Fotoquote:Op maandag 19 december 2011 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Geen PM gehad, maar doe ook niet echt aan goede doelen. SR luister ik dan ook voornamelijk vanwege de variatie aan muziek
Kerstinkopen bíjna allemaal binnen, zelfs schoenen voor onder m'n jurkje gevonden voor niet minder dan 12gbp! Lunch net pas naar binnen gewerkt en zo weer op weg naar 't werk. Toch maar op de motor, in elk geval de heenweg, want met de auto/bus is geen doen: alles staat vast
Hoe bedoel je? Hij krijgt het, maar verdient het wat mij betreft niet. En verdienen is geloof ik de gangbare uitdrukking als het om salarissen gaat.quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, is dat het criterium voor het salaris?
Sorry, te flauw.
Ach, voor het werk wat ik doe krijg ik goed betaald en ik werd blij van mijn eindejaarsuitkering. Werk neem ik niet mee naar huis en ik heb leuke collega's. Ook wat waard.
Er geen melding van maken dat je geen pm had gekregen was misschien handiger geweest danquote:Op maandag 19 december 2011 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Prob: de hint was dat ik de PM niet wilde
Ja. En aangezien de schoenen goedkoper waren dan gedacht, ...quote:Op maandag 19 december 2011 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er geen melding van maken dat je geen pm had gekregen was misschien handiger geweest dan
Laat maar, verkeerd geinterpreteerd.quote:Op maandag 19 december 2011 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hij krijgt het, maar verdient het wat mij betreft niet. En verdienen is geloof ik de gangbare uitdrukking als het om salarissen gaat.
Hmmhmmquote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef MarMar het volgende:
Tomaat is geen groente maar fruiter kan dus heus nog groente bij.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, moest vanochtend ineens aan je denken en daar was je
Hoe is het nu Prob?
LIjst:
O: kwark en vla
T's: peer, 2 appels, tomaat, wortels, cup a soup kerrie
L: 3 boterhammen kipfilet, kom bruine bonen soep met rookworst, spek en saucijs, beker melk.
T's: verse ananas, 2 mandarijn, blokje choco
D: boerenkoolstamppot met spekjes, augurk, zilverui, mosterd en stukje tartaar. Ow en appelmoes
T: -
Heel veel fruit, kan wel vergisten
quote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik moest ook aan kwak denken toen loveli zo veel typo's maakte. Gisteren geloof ik.
quote:Op maandag 19 december 2011 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
speciaal voro juo dna ngo evne ene pots á la kwak
Uiteindelijk was hij er nog toen ik wegging!quote:Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
En uiteindelijk ging die kerel met lege handen weg?.
Dat waren slechts voorbeelden, 2 x 25 euro is ook 50 euro, meer voor de 'beeldvorming' wat er eventueel gedaan kan worden. Bedrag staat helemaal vrij. (En niet meedoen natuurlijk ookquote:Op maandag 19 december 2011 18:30 schreef anna82 het volgende:
Perruche, ben jij nog ontruimd vandaag?
Ik heb mijn goede doelen verspreid onder: diertjes (WNF), ziekte (KWF), ontwikkeling algemeen (VSO) en mensenrechten (Amnesty). Ik sus mezelf met de gedachte dat ongetwijfeld een gedeelte goed terecht komt.
Zal vanavond nog even naar de PM kijken. Vind alleen die genoemde bedragen vervelend. Als ik een goed doel was zou ik daar nooit boven zetten: "eenmalige donatie". Laatst kreeg ik een goed doel aan de deur en die liet mij een staatje zien van de hoogte van donaties gerelateerd aan het inkomen van mensen, daar krijg ik ook jeuk van.
Snap ik! Maar ik zou er dan boven zetten: voorbeelden van hetgeen wij kunnen doen met de ontvangen donaties, of iets dergelijks in beknoptere zinquote:Op maandag 19 december 2011 18:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat waren slechts voorbeelden, 2 x 25 euro is ook 50 euro, meer voor de 'beeldvorming' wat er eventueel gedaan kan worden. Bedrag staat helemaal vrij.
9292 ov.nlquote:Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
'Automobilist overschat reistijd ov'
Heel goed!quote:Op maandag 19 december 2011 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
9292 ov.nlen dat geloof ik ook wel met 4 keer overstappen
Thuis!
Enne iemand wat mannelijk hormoon voor mij?
Verder ben ik door de APK gekomen
ik ook niet en als ik dit allemaal lees, voel ik me daar bijna schuldig overquote:
Kiva is uitlenen he?quote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook niet en als ik dit allemaal lees, voel ik me daar bijna schuldig over.
Dat is bij mij spontaan over als ik de directie tonnen zie verdienen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook niet en als ik dit allemaal lees, voel ik me daar bijna schuldig over.
Ook weer waarquote:Op maandag 19 december 2011 18:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is bij mij spontaan over als ik de directie tonnen zie verdienen.
Help liever de buuf om de hoek en doneer spullen voor het buitenland die door kennissen daar gebracht worden.
Heb een hekel aan de smerige bussen/treinen enz. plus de wegwaaihokjes en perrons.quote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik onderschat het eerder. Ga ik weer eens met OV dan denk ik 'wat duurt het toch lang'. Wel relaxt dat je ondertussen allerlei dingen kan doen
Dat had ik van het weekend dus, ik moest in de buurt van Alkmaar zijn en ik dacht "oh dan kan ik mooi op de terugweg naar Utrecht", was dat nog ruim 2,5 uur reizen.quote:Op maandag 19 december 2011 18:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik onderschat het eerder. Ga ik weer eens met OV dan denk ik 'wat duurt het toch lang'. Wel relaxt dat je ondertussen allerlei dingen kan doen
Doneer alleen een emmer water aan de brandwondenstichting, sigaretten aan de kankerbestrijding en alcohol aan de leverstichting.quote:Op maandag 19 december 2011 18:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is bij mij spontaan over als ik de directie tonnen zie verdienen.
Help liever de buuf om de hoek en doneer spullen voor het buitenland die door kennissen daar gebracht worden.
een halve paprika? that's it?quote:Op maandag 19 december 2011 19:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat had ik van het weekend dus, ik moest in de buurt van Alkmaar zijn en ik dacht "oh dan kan ik mooi op de terugweg naar Utrecht", was dat nog ruim 2,5 uur reizen.
Zo, de wraps zitten erin. Halve paprika en 3 tomaten, best netjes.
Speaking of that, ik vond het wel grappig dat in heel die reclame van het longfonds (gericht op COPD) , het woord roken niet genoemd wordt...quote:Op maandag 19 december 2011 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doneer alleen een emmer water aan de brandwondenstichting, sigaretten aan de kankerbestrijding en alcohol aan de leverstichting.
Da's alles wat ik nog had, de andere helft was niet meer goed.quote:Op maandag 19 december 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
een halve paprika? that's it?
En tomaten tellen niet. Zit best leuke dingen in die je niet mag missen maar qua echte voedingsstoffen bevatten ze niks.
Dan zal dan niet héél erg in de buurt van Alkmaar geweest zijn, ik doe er namelijk 1 uur en 15 minuten over om naar Utrecht te komenquote:Op maandag 19 december 2011 19:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat had ik van het weekend dus, ik moest in de buurt van Alkmaar zijn en ik dacht "oh dan kan ik mooi op de terugweg naar Utrecht", was dat nog ruim 2,5 uur reizen.
Zo, de wraps zitten erin. Halve paprika en 3 tomaten, best netjes.
Heeft roken er iets mee te maken dan? /dit is een serieuze vraag.quote:Op maandag 19 december 2011 19:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Speaking of that, ik vond het wel grappig dat in heel die reclame van het longfonds (gericht op COPD) , het woord roken niet genoemd wordt...
Jup. Verreweg de meeste mensen met COPD hebben gerookt of meegerookt. Echter, dat geeft weer een nare bijsmaak aan zo'n aandoening, dus is het marketingtechnisch niet handig het roken te noemen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heeft roken er iets mee te maken dan? /dit is een serieuze vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar die heet Duvelquote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Nallie het volgende:
Wie van jullie gebruikt weleens een slowcooker?
Ah, weer wat geleerdquote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jup. Verreweg de meeste mensen met COPD hebben gerookt of meegerookt. Echter, dat geeft weer een nare bijsmaak aan zo'n aandoening, dus is het marketingtechnisch niet handig het roken te noemen.
Ze weten hier de deur niet te vindenquote:Op maandag 19 december 2011 20:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aan de deur is ook het enige idd. Collectebus weiger ik eigenlijk nooit, tenzij schimmig / onbekend doel.
quote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Earned it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moiquote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Nallie het volgende:
Wie van jullie gebruikt weleens een slowcooker?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk he!
quote:Op maandag 19 december 2011 20:01 schreef Jagärtrut het volgende:
We hebben de V![]()
de A
![]()
de K
![]()
de A
![]()
de N
![]()
de T
![]()
de I
![]()
de E
![]()
![]()
Vakantie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Mwah ben geen fan.quote:
Ah oke, ik kan m kiezen als kerstgeschenk, maar dat wordt m niet danquote:Op maandag 19 december 2011 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mwah ben geen fan.
Was een relatiegeschenk en hij is mij te modern
Ben van ouderwets pruttelende pannetjes.
Tenzij je zo'n mooie aardewerk/gietijzer exemplaar kan krijgen?quote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah oke, ik kan m kiezen als kerstgeschenk, maar dat wordt m niet dan
Ik zag ze laatst bij masterchef junior, WANT!!!quote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tenzij je zo'n mooie aardewerk/gietijzer exemplaar kan krijgen?
[ afbeelding ]
*soeppan van keukenkastje vist.quote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou hier op een keukenkastje belanden.
Ja ik zit te zoeken hoeveel die dan wel weer niet kostenquote:Op maandag 19 december 2011 20:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst bij masterchef junior, WANT!!!
Neuh tis iets met plastic. Ze hebben wel een cocotte!quote:Op maandag 19 december 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tenzij je zo'n mooie stenen kan krijgen?
Vast veelquote:Op maandag 19 december 2011 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*soeppan van keukenkastje vist.
[..]
Ja ik zit te zoeken hoeveel die dan wel weer niet kosten
Bodum is altijd goedquote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Neuh tis iets met plastic. Ze hebben wel een cocotte!
Wat ik ook wel mooi vind is een set vooraadpotten van bodum, een kruidenpotje (waar je keukenkruiden in kan laten groeien) of een messenset. Verder kan je ook nog kiezen uit een hele lijst boeken dus dat kan ook altijd nog
Keuzekado.nl?quote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Neuh tis iets met plastic. Ze hebben wel een cocotte!
Wat ik ook wel mooi vind is een set vooraadpotten van bodum, een kruidenpotje (waar je keukenkruiden in kan laten groeien) of een messenset. Verder kan je ook nog kiezen uit een hele lijst boeken dus dat kan ook altijd nog
Lol bestaat datquote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vast veelen ik wil ook nog een kitchenaid en verwarmde motorkleding met een accu voor op de scootmobiel als het heel koud wordt, dus voorlopig wordt t m niet
Die kinderen kunnen beter koken dan al mijn huisgenootjes bij elkaarquote:Op maandag 19 december 2011 20:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst bij masterchef junior, WANT!!!
Ja kwam ik vandaag achterquote:
Indeedquote:Op maandag 19 december 2011 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Keuzekado.nl?
Mijn moeder kon ook kiezen uit oa de bodum voorraadpotten, het kruidenpotje en de messenset
Ik ook ja!quote:Op maandag 19 december 2011 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mag geloof ik ook iets uit gaan zoeken online, of zo. Horen we van de week nog.
Maar ik vind het nu juist zo leuk om met een grote doos die je nooit op de fiets krijgt naar huis te sjouwen en zo.. En met van dat zaagsel!
De RUG deelt wel altijd pakketten uit!quote:Op maandag 19 december 2011 21:13 schreef Chicolate het volgende:
Ik geloof dat ik dit jaar ook weer geen kerstpakket krijg. Met de school gaan we eten met alle docenten, en met de universiteit doen ze niets volgens mij? Of nouja, ze hadden een kerstborrel, ik weet niet of dat het is dit jaar. Niets over gehoord verder.
Ik moet leren maar er zijn zoveel leukere dingen te doen.
Stuur ze naar Probability voor het goede doel?quote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb nog nooit een kerstpakket gehad. Ik kon vanmiddag weer ¤70,- in de la gooien bij de ¤70,- van vorig jaar en nog wat losse vvv-bonnen die ik ooit voor weetikveelwat gehad heb. Ga eens ff kijken voor hoeveel ik nu heb liggen
Dat zijn wel flinke bedragen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb nog nooit een kerstpakket gehad. Ik kon vanmiddag weer ¤70,- in de la gooien bij de ¤70,- van vorig jaar en nog wat losse vvv-bonnen die ik ooit voor weetikveelwat gehad heb. Ga eens ff kijken voor hoeveel ik nu heb liggen
^^quote:Op maandag 19 december 2011 21:22 schreef MarMar het volgende:
vvvbonnen kan je toch bijna overal uitgeven? kleren, drank, boodschappen, restaurant, boeken, het is bijna net geld
Een horloge voor Duuf danquote:Op maandag 19 december 2011 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vorig jaar een heel mooi horloge van Duuf gehad.
oh, dat heb ik een keer gedaan toen ik zo blut was als student, toen ik nog een bon van 20 euro had liggen ofzo, bij de hema al m'n eten voor een hele week gekocht.. Dat was de enige plek dat ik kon bedenken dat ik het uit kon geven...quote:Op maandag 19 december 2011 21:31 schreef MarMar het volgende:
Gewoon in je portemonnee houden en uitgeven als je gaat shoppen, zelfs boodschappen kan je er van doen bij sommige supermarkten.
Nu heb je helemaal prima eten bij de hema, maar brood en vleeswaar enzo was altijd al prima iddquote:Op maandag 19 december 2011 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, dat heb ik een keer gedaan toen ik zo blut was als student, toen ik nog een bon van 20 euro had liggen ofzo, bij de hema al m'n eten voor een hele week gekocht.. Dat was de enige plek dat ik kon bedenken dat ik het uit kon geven...
Naast je slowcooker? Gezellig voor Duuf.quote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou hier op een keukenkastje belanden.
Hij gaat in ieder geval niet snel. Vervelen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Naast je slowcooker? Gezellig voor Duuf.
Wat vindt je wel leuk om te krijgen dan Maria?quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik krijg denk ik niks! Van een ander uzb kreeg ik eens zoiets wat je online mocht uitzoeken, hier heb ik niks gehoord, dus ik gok op noppes. Jammer wel, van die schattige pakketjes zijn leukOnline uitzoekdingen vallen vaak tegen. Ach afgelopen jaren was het toch al nooit zo spannend, een soort minilampje van Den Engelschen, jaar ervoor een scheurkalender met rare woorden erop, daarvoor een fles wijn terwijl ik geen wijn drink...
![]()
Het gaat om het gebaar zeggen we dan he
Kusjesquote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat vindt je wel leuk om te krijgen dan Maria?
quote:
Oh, ik ben juist een echte sloaj op nieuwjaarsdagquote:Op maandag 19 december 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]die deel ik heul niet uit
Had toevallig vandaag een ex-collegaatje aan de tel. die 2 januari speciaal vrij nam
Een krop sla?quote:Op maandag 19 december 2011 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik ben juist een echte sloaj op nieuwjaarsdag
quote:Op maandag 19 december 2011 22:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik ben juist een echte sloaj op nieuwjaarsdag
Aja uitpakdingetjesquote:Op maandag 19 december 2011 22:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ik ben met kerstattenties snel tevreden veelalIk vind het meestal al leuk om verrast te worden door het feit dát je wat krijgt
Mooie culi-dingetjes zijn bijv. leuk, bij mijn allereerste bijbaantje (in een boekhandel) kregen we een mooie grote doos met allerlei etenswaar enzo
Dat was toen helemaal spannend, samen met mijn ouders en zus uitgepakt
![]()
Kusjes en knuffels zijn ook altijd tof
Ik googelde het en kreeg spreekwoorden met 'zoas het klokkie thuus sloaj' en snackbarlijstjes met 'patat mè sloaj'quote:
Het wandelende prentenboekje?quote:Op maandag 19 december 2011 23:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fijn nummermet foute & daardoor bizar lekkere dude
Dat boekje wil ik wel eens openslaan jaquote:Op maandag 19 december 2011 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het wandelende prentenboekje?![]()
De mevrouw klinkt ietwat verveeld!
Ik vind dit trouwens wel een puik nummerGeen hete mannen, helaasch. Weer eens wat anders dan My Little Ponies ook
![]()
Is motorkleding an sich niet warm genoeg? Ik denk dat je met een goed motorpak (mijn winterpak is van Macna, beneden het vriespunt mee gereden en nergens last van gehad) en alleen verwarmde handschoenen ook goed warm blijft op de scootmobiel.quote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vast veelen ik wil ook nog een kitchenaid en verwarmde motorkleding met een accu voor op de scootmobiel als het heel koud wordt, dus voorlopig wordt t m niet
Was dat de reden dat je schrok van je loon of heb je opslag gekregen?quote:Op maandag 19 december 2011 23:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het sneeuwt inderdaad! Gelukkig hoefde ik voor niets in huis te komendeze maand gaan we weer voor de 30 uur extra werk vrees ik
Geen opslag, wel eindejaarsuitkering en veel gewerkt dus. Maar zoveel loon niet verwacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Was dat de reden dat je schrok van je loon of heb je opslag gekregen?
Dankje, ik ga het nodig hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 03:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehe, succes chico! Ik zal voor je duimen!
Oh dat slaapt vervelend ja! En het kraakt als je je omdraaitquote:Op dinsdag 20 december 2011 05:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Daar kan ik me iets bij voorstellen!
Ik ga even heel voorzichtig het plastic van mn matras af slopen.![]()
Als ik 1 ding echt haat, dan is het plastic om een matras! Je.zweet je helemaal rot!
Telefoon uit, omdraaien, doorslapen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:04 schreef Syrena het volgende:
Gnrf, werd net wakker van mijn telefoon. Die ik heb weggeduwd, en toen pas zag dat t t werk was. Ik ga niet terugbellen![]()
Heb minstens een uur nodig eer ik presentabel ben, plus ik heb vrij. En een mail in mijn inbox waarin staat dat ik geen extra verlofuren mee mag naar komend jaar en ik zit nu al dik boven het maximum
Waarschijnlijk niet..quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:18 schreef Viking84 het volgende:
Syrena, niet doen idd. Wat gebeurt er met je overtollige verlofuren? Die worden dan toch tenminste wel uitbetaald?
Ik moet zeggen dat ik de foto niet snap qua schade, maar hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:25 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het resultaat als er een audi achterop je klapt
Nope, die ben je kwijt. We hebben allemaal veel uren over, en voorheen was men wat coulanter, maar we vallen nu onder een nieuwe dienst. Ik zou per werkplek 16 uur mogen meenemen en ik heb iets van 40 ofzo. Ik kan het toch niet op tijd indienen, t moet voor 4 jan en ik heb nu 3 weken vrijquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:18 schreef Viking84 het volgende:
Syrena, niet doen idd. Wat gebeurt er met je overtollige verlofuren? Die worden dan toch tenminste wel uitbetaald?
Je ziet de bovenkant van de audi rondjesquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de foto niet snap qua schade, maar hoe is het met jou?
Als jij vrij wil en het wordt niet gehonoreerd dan is de werkgever ook verantwoordelijk indien er dagen over zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nope, die ben je kwijt. We hebben allemaal veel uren over, en voorheen was men wat coulanter, maar we vallen nu onder een nieuwe dienst. Ik zou per werkplek 16 uur mogen meenemen en ik heb iets van 40 ofzo. Ik kan het toch niet op tijd indienen, t moet voor 4 jan en ik heb nu 3 weken vrijen als vrij heb wil dat zeggen dat iemand anders dat niet heeft, want we zitten met bezetting. Dus niemand krijgt z'n verlof zo op.
^^quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de foto niet snap qua schade, maar hoe is het met jou?
Ik moet toegeven dat ik het nooit heb geprobeerd. Ik loop met een atletiek vereniging en de trainingen gaan al-tijd door (regen, onweer, hagel, storm), behalve als er sneeuw ligt. Daarom ben ik er een beetje bang voor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:20 schreef Viking84 het volgende:
Mét sneeuw kun je ook hardlopen hoor. Vorig jaar gedaan. Ik ga komend weekend weer, voor het eerst in drie weken. Zaterdag 5 km en als dat goed gaat maandag 7,5 in Friesland
Ik ben een extreme koukleum, da's niet warm genoeg nee..quote:Op maandag 19 december 2011 23:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Is motorkleding an sich niet warm genoeg? Ik denk dat je met een goed motorpak (mijn winterpak is van Macna, beneden het vriespunt mee gereden en nergens last van gehad) en alleen verwarmde handschoenen ook goed warm blijft op de scootmobiel.
Nieuwe vakantiewetgeving per 1 januari 2012!quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog 70 uur verlof staan... dag of 10.
De dagen die je in 2011 hebt gekregen en die wettelijk zijn die dien je dan opgemaakt te hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet dus de dagen die ik heb staan voor 1 juli opnemen? Nu is het toch zo dat je max 5 dagen mag meenemen?
Oh getver!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:49 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstje wordt crap vandaag, want zo voel ik me ook. Drie keer m'n maaginhoud er uit gegooid de laatste 5 uur![]()
Maar merk dat ik me nu beter voel als ik rechtop zit in plaats van dat ik lig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschapjes GB, het klinkt in ieder geval niet fijn wat je hebt
Lijstje:
O: 2x toast met banaan beker warme melk
T: bth kipfilet/paard, 2 kiwi's
L: 2 bth paprika/kipfilet/paard, garnalen, forelfilet, 2 glazen melk
T: bth peer/kalkoen, glas melk
T: appel, forelfilet, garnalen
T: shake
S: even afwachten nog
T: shake
D: sperziebonen met haaskarbonade
T: wodka of bockbiertje met paar blokjes oude kaas
T: kwarkLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ai, ik check tegenwoordig de dag tevoren mijn agenda om daarop de wekker te programmeren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:13 schreef anna82 het volgende:
Bah GB, klinkt als een buikgriepje, beterschapjes!
Ha vanochtend om zes uur op en file-vrij geredenAlleen vergeten dat ik een overleg heb tot 20:00, dus dit wordt een lange dag. En overuren, daar doen wij niet aan.
Dat gedt hier ook idd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef Goodbye het volgende:
Wij doen ook niet aan overuren, maar als ik vandaag 9 uur zou werken en morgen 7 uur, dan is dat gewoon prima. Eigen verantwoordelijkheid enzo.
Of niet?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:14 schreef MarMar het volgende:
lol die sneeuwpopset vind ik wel geniaal Viz
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mijn nieuwe baan doen ze ook niet aan overuren. Dat is het enige dat ik minder vind.
EnBalen, had een ochtendje vrij genomen om te winkelen en nu regent het. Heel hard. En mijn tab heeft moeite met de eerste twee woorden van een nieuwe alinea.
Goede nieuws van vandaag: ik krijg 3200 belasting terug
^^ Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:12 schreef Perruche het volgende:
Minder eten houdt de hersenen jong
Vraag me wel af of het ook werkt alls die 70% van de kcals wordt gehhaald met bier/pizza/etc, of dat het effect vooral komt door gezonder eten...
Nee, mijn rationele mij wint het in de zaken altijd van de 'go with the flow' mij. Helaas, daar kan ik soms wel eens van balen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:22 schreef Perruche het volgende:
En heb jje nog je extra aflevering gekeken, jagar?
Co, beschuit met hagelslag...
Trouwens commentaar op mijn lijstjes is welkom
Oh shitquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:12 schreef Perruche het volgende:
Minder eten houdt de hersenen jong
Vraag me wel af of het ook werkt als die 70% van de kcals wordt gehhaald met bier/pizza/etc, of dat het effect vooral komt door gezonder eten...
Geen idee, gister voelde ik me nog hartstikke goed. Vannacht werd ik wakker en was ik ineens hartstikke misselijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat echt heel vreemd! Zowel dat overuren niet worden uitbetaald, als ook dat je je vakantie niet op mag nemen wegens onderbezetting en dan gewoon die dagen kwijt bent. Ik weet niet hoor, maar het lijkt mij iets om groot kabaal over te maken. Werkgevers moeten dan maar met oproep/invalkrachten gaan werken lijkt me.
Ben blij dat ik daar allemaal niet mee te maken heb. Ik tegen J: ik wil graag naar Thailand voor 4 weken. best lang hè? J.: ga maar lekker! J. tegen mij: ik weet nog niet of ik dit jaar in augustus of september een maand naar Frankrijk ga: ik: Kijk maar, ik ga waarschijnlijk in juni, dus mij maakt dat niet uit. Op het eind van het jaar tel ik alle gewerkte dagen van ons twee op en dan compenseer ik degene die wat te weinig heeft gekregen. Prima systeem wmb.voor GB!! Buikgriep? En ik bedenk me ineens.........mini heeft nu ook al een paar dagen gezegd dat ze misselijk is...........wil je iets vertellen, mini?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik heb gisteren in de 'Air Ambulance Lottery' op m'n werk een gigantische doos met chocoladekoekjes gewonnen![]()
![]()
Eens denken aan wie ik die ga geven..
Dat chocokoekjes prima gaan bij chocolikeur?quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Raad eens wat ik me nu aan het bedenken ben
Nee heb net de kersstol in de kantine gezetquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Dat jij 'm wel wilt?
Hij gaat wrsch naar oma ofzo
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:40 schreef Perruche het volgende:
Hm viz ja ik kan nog wel een fruit als T doen, banaan ofzo! Merci![]()
(speciaal voor jou eieren en yoghurt!!)
Ben ik te laat?? Had helaas een afspraak om 10 uur... Ik lust wel koffie, dus ik hoor het wel als je nog in de buurt bentquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:04 schreef Chicolate het volgende:
Phaidra! Ik heb je telefoonnummer niet (meer). Zin in een bakje koffie?Ben op dit moment vlak bij jouw werk, maar ga zo wel naar mn eigen werk als ik niets hoor
want dan kan ik extra uren maken (die ze bij ons wel uitbetalen).
Oh en tentamen ging mwah. Zou het zomaar gehaald kunnen hebben, zou ook zomaar kunnen van niet.
Mijn level testosteron (jajaquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En banaan is een goede, doe die na je bodybalance en dan ben ik tevredende chocolaatjes, kandijkoek en marshmellows heb ik ook al wegegeven.
Anabolen Ml-etjeHeb ik wat gemist?...
Op zich zien die foto´s er niet eens zo gruwelijk uit, maar als het ook nog echt met skihutmuziek is wens ik je alvast veel sterkte!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:20 schreef Phaidra het volgende:
We hebben een personeelsfeest vanavond, we gaan naar de 'gezellige' Jetty Bar. Een soort apres-ski hut zonder sneeuw. Wel veel drank, maar niet voor mij. Waarschijnlijk krijgen we erwtensoep en stamppot te eten. Niet mijn idee van een leuk avondje weg...
Ach, waarschijnlijk is het zo fout dat het weer leuk wordt![]()
Vind het er wel leuk uit zienquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:20 schreef Phaidra het volgende:
We hebben een personeelsfeest vanavond, we gaan naar de 'gezellige' Jetty Bar. Een soort apres-ski hut zonder sneeuw. Wel veel drank, maar niet voor mij. Waarschijnlijk krijgen we erwtensoep en stamppot te eten. Niet mijn idee van een leuk avondje weg...
Ach, waarschijnlijk is het zo fout dat het weer leuk wordt![]()
Niet wat jij waarschijnlijk denkt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:10 schreef conleche het volgende:
En ik bedenk me ineens.........mini heeft nu ook al een paar dagen gezegd dat ze misselijk is...........wil je iets vertellen, mini?
Ah! Dat moet ik dan gemist hebben...quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn level testosteron (jaja) is te laag. En dat veroorzaakt waarschijnlijk de vetophopingen (voor zover dat dat bij mij de kans krijgt gezien mijn aangepaste eetpatroon) en spierslapte/geen opbouw (knikkende knieën en altijd spierpijn tijdens sporten hoe zeer ik ook netjes tracht iedere week hetzelfde/iets meer te doen).
Daarnaast veroorzaakt het moeheid en in sommige gevallen depressiviteit.
Mijn andere waardes zijn gewoonweg perfect (echt) dit is het enige dat afwijkt.
B12 is bijvoorbeeld goed en mijn lever-schildklier-nierfuncties zijn verder uitmuntend zelfs.
Uittesten dus met een hele ieniemini dosis, naar alle waarschijnlijkheid is de vermoeidheid al binnen een maand weg.
-edit- ik word geen Russische kogelstootster hiervan
Klopt hoor maar als je mijn waarde naast de minimale waarde voor een vrouw houdt dan zit ik er nog steeds een eindje onder terwijl je in feite ergens boven het midden van de 2 "normale" waardes voor een vrouw moet zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ah! Dat moet ik dan gemist hebben...
Volgens mij hebben vrouwen normaal al maar een klein beetje testosteron (vergeleken met mannen dan) dus die minidosis is te begrijpen. Nu maar hopen dat het de klachten wegneemt![]()
Zou eigenlijk verwachten dat jouw kettlebell training de aanmaak er van wel een beetje zou stimuleren, maar dat valt tegen dus.denk ook dat je kerel dan wel snel ingrijpt
Oh da's gezellig!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:51 schreef Phaidra het volgende:
Whaaaah! Mijn beste vriendinnetje en collega is ook zwanger. Ze is precies 2 maanden na mij uitgerekend
.
weet je ook wat je krijgt en in welke dosering? Wordt het geinjecteerd of krijg je pillen? /aagjequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt hoor maar als je mijn waarde naast de minimale waarde voor een vrouw houdt dan zit ik er nog steeds een eindje onder terwijl je in feite ergens boven het midden van de 2 "normale" waardes voor een vrouw moet zitten.
Naja ik heb er geen verstand van, het is een aannemelijk verhaal incl de gemeten waardes en ik ga het gewoon proberen.
Kettlebell stimuleert wel wat je maar ik heb de energie niet eens om het vol te houden althans mijn handen en voeten klapperen alle kanten uit als ik op discipline door ga en dat zelfs met de minimale 4 kilodat is wel eens beter geweest.
Denk dat ik zelf eerder ingrijpheb een vriendin die met dames figure NBBF (Bodybuilding en Fitness) mee heeft gedaan en fervent ook, dat was geen gezicht meer.
Als ik daar tekenen van vertoon ga ik snel dat potje wegmikken.
Wortelkanaalbehandeling misschien niet helemaal goed uitgevoerd?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik ben volgens mij een medical mystery
Ik had een kies met een ontsteking -> wortelkanaalbehandeling gehad dus die kies zou gevoelloos moeten zijn. Sinds gistermorgen reageer ik ontzettend op koud of warme dranken?!
heb ik weer
mjaah, ik heb zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wortelkanaalbehandeling misschien niet helemaal goed uitgevoerd?
ik zal jou eens spookpijn gevenquote:
I.R. Baboon gekeken vroeger?quote:
You don't need pants for the victorydance!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I.R. Baboon gekeken vroeger?My phantom foot!
![]()
Vervelend Aurum! Snel laten checken zodat je misschien de kosten kan verhalen op de falende tandendok?
quote:
Zo'n verzekering is altijd voor een jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag 7 jan ook naar de tandarts. Op een zaterdag. Dus vanavond even nieuwe verzekering afsluiten met tandartsmodule en dan slinger ik hem per 1 feb weer uit, mits ik niet terug hoef te komen uiteraard. Vd week ook maar even langs fietsen voor de folder met de tarieven. Kan ik nog even een andere tandarts zoeken als het heel erg is.
Kijk anders of het echt die kies is, kun je met een ijsklontje testen. Lichaam probeert nu die regio weer te herstellen dus extra bloedtoevoer e.d. maakt het sowieso gevoeliger dan normaal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:20 schreef _aurum_ het volgende:
ik kijk het vandaag nog even aan, anders ga ik morgen bellen
Nieuwe kiezen groeien helaas niet aan bomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:39 schreef V1z0R het volgende:
Zou zonde zijn om hem onnodig 700euro te laten gaan kostenAlhoewel bellen altijd kan natuurlijk.
Quequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Nieuwe kiezen groeien helaas niet aan bomen.
Ah, zo. Maar 2 dagen napijn van een wortelkanaal heb je altijd volgens mij? En bij een abces lijkt me dat je constant pijn hebt en niet alleen bij warm of koud.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat je zuinig moet zijn op wat er nog in je kaak zit.
Thanks! Ik moest kiezen tussen 400 mg of 240, en ik heb de 240 genomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:02 schreef loveli het volgende:
Magnesium ontspant en is voor allerlei dingen goed, dus ik ben voor.
Heb je grote pillen of kleintjes? Groot = goed, klein = minder goed, want klein is magnesiumoxide en groot is magnesiumcomplex dat beter opneembaar is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Thanks! Ik moest kiezen tussen 400 mg of 240, en ik heb de 240 genomen.
Eentje ervan drijft nu in mijn maag, ik ben benieuwd.
Mijn 30 kerstlampjes vanmorgen doorgemeten, eentje stuk, vervangen, hele snoer doet nog steeds niksGa nu zoeken of er soms een scheve tussen zit die slecht contact maakt ofzo.
Nee, kan wel, verbaasde me er zelf ook overquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo'n verzekering is altijd voor een jaar.
Die ik heb zijn zo groot, dat je geen 400mg in 1 capsule zou willenquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:11 schreef Syrena het volgende:
Grote, van die plastic hulzen. Maar onder Zutaten staat als eerste Magnesiumoxid zie ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |