quote:Op maandag 19 december 2011 15:43 schreef _aurum_ het volgende:
wanneer vertrek je naar vakantieland Tink?
quote:Op maandag 19 december 2011 15:50 schreef Probability het volgende:
Heb een aantal van jullie lastig gevallen met een PM, je mag hem uiteraard negeren!
Graag PM lezen, week vasten en boodschappengeld inleveren. Met kerst vreet je je toch weer vol.
Ik denk er even over na. Hoe gek het ook klinkt, ik geef eigenlijk nooit aan goede doelen, tenzij in mijn eigen leefomgeving.quote:Op maandag 19 december 2011 15:50 schreef Probability het volgende:
Heb een aantal van jullie lastig gevallen met een PM, je mag hem uiteraard negeren!
Je hebt een punt. Las je post precies voor ik de betaling bevestigde, heb na een kleine denkpauze toch verder geklikt.quote:Op maandag 19 december 2011 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk er even over na. Hoe gek het ook klinkt, ik geef eigenlijk nooit aan goede doelen, tenzij in mijn eigen leefomgeving.
quote:Op maandag 19 december 2011 15:59 schreef loveli het volgende:
[..]
....heb na een kleine denkpauze toch verder geklikt.
Het is meer dan ik verdien. Hoeveel houdt 'ie over na belasting? Heeft 'ie nevenfuncties?quote:Op maandag 19 december 2011 16:05 schreef Perruche het volgende:
De directeur van KWF verdient 177.016¤ p/j. Dat is vrij veel, toch?
Lief!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 december 2011 15:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Las je post precies voor ik de betaling bevestigde, heb na een kleine denkpauze toch verder geklikt.
Doe ik! Lief!!quote:Op maandag 19 december 2011 15:57 schreef Perruche het volgende:
Hey prob, ik wil wel meedoenheb even het jaarverslag enzo ingelezen (even kijken wat de directorin verdient
) en komt prima over. Stuur me even een PM met wat & hoe?
Ja, dat was incls. pensioen e.d., oftewel wat KWF betaald. Wat er nu staat is wat hij krijgt. Nevenfuncties weet ik niet, maar ik vind het vrij veel voor een sitchting.quote:Op maandag 19 december 2011 16:06 schreef loveli het volgende:
Potver, binnen 1 minuut raakt 'ie zo 27k kwijt..
Nekpijn, en een beetje fuzzy. Kan 't niet zo goed gebruiken samen met hoge studiedruk en laatste weekje, maar ja komt nooit goed uit. Lief dat je er naar vraagt!!quote:Op maandag 19 december 2011 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, moest vanochtend ineens aan je denken en daar was je
Hoe is het nu Prob?
LIjst:
O: kwark en vla
T's: peer, 2 appels, tomaat, wortels, cup a soup kerrie
L: 3 boterhammen kipfilet, kom bruine bonen soep met rookworst, spek en saucijs, beker melk.
T's: verse ananas, 2 mandarijn, blokje choco
D: boerenkoolstamppot met spekjes, augurk, zilverui, mosterd en stukje tartaar. Ow en appelmoes
T: -
Heel veel fruit, kan wel vergisten
Ook een goed doelquote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb een voorkeur voor een doel als kiva, maar ik denk er nog over met mn eindejaarsuitkering.
Binnenharken!quote:Op maandag 19 december 2011 16:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Ook een goed doelSnap ik, laat maar weten en voel je totaal niets verplicht!
Ja best wel.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:32 schreef Phaidra het volgende:
Hai. Ik denk er ook over Prob. Ik geef ook weinig aan goede doelen, maar eenmalige donaties vind ik dan weer iets anders dan structureel (wat meestal moet).
Lijstje:
O: brinta
T: vruchtenyoghurt, 2x cappuccino
L: 2 boterhammen appelstroop
T: banaan, cherrytomaatjes
T: paar gedroogde abrikozen
D: pompoensoep, waarschijnlijk ook met stokbrood & boter
T: koekje
Daar moeten wij toch minstens vijf jaar mee doenquote:Op maandag 19 december 2011 16:05 schreef Perruche het volgende:
De directuer van KWF verdient ¤149.999 p/j. Dat is vrij veel, toch?
Er gaat nog wat belasting vanaf, he..quote:Op maandag 19 december 2011 16:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Daar moeten wij toch minstens vijf jaar mee doen
vier en een half jaar dan...quote:Op maandag 19 december 2011 16:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Er gaat nog wat belasting vanaf, he..
Van het merendeel van de mensheid niet hoor. Ik ken er persoonlijk maar 1 die een dergelijk salaris verdient krijgt. En hij is een lul.quote:Op maandag 19 december 2011 16:51 schreef Ewelina het volgende:
Mijn bruto jaarsalaris komt daar bij lange na niet in de buurt hoor.
Ah, is dat het criterium voor het salaris?quote:Op maandag 19 december 2011 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van het merendeel van de mensheid niet hoor. Ik ken er persoonlijk maar 1 die een dergelijk salaris verdient krijgt. En hij is een lul.
Fotoquote:Op maandag 19 december 2011 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Geen PM gehad, maar doe ook niet echt aan goede doelen. SR luister ik dan ook voornamelijk vanwege de variatie aan muziek
Kerstinkopen bíjna allemaal binnen, zelfs schoenen voor onder m'n jurkje gevonden voor niet minder dan 12gbp! Lunch net pas naar binnen gewerkt en zo weer op weg naar 't werk. Toch maar op de motor, in elk geval de heenweg, want met de auto/bus is geen doen: alles staat vast
Hoe bedoel je? Hij krijgt het, maar verdient het wat mij betreft niet. En verdienen is geloof ik de gangbare uitdrukking als het om salarissen gaat.quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, is dat het criterium voor het salaris?
Sorry, te flauw.
Ach, voor het werk wat ik doe krijg ik goed betaald en ik werd blij van mijn eindejaarsuitkering. Werk neem ik niet mee naar huis en ik heb leuke collega's. Ook wat waard.
Er geen melding van maken dat je geen pm had gekregen was misschien handiger geweest danquote:Op maandag 19 december 2011 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Prob: de hint was dat ik de PM niet wilde
Ja. En aangezien de schoenen goedkoper waren dan gedacht, ...quote:Op maandag 19 december 2011 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er geen melding van maken dat je geen pm had gekregen was misschien handiger geweest dan
Laat maar, verkeerd geinterpreteerd.quote:Op maandag 19 december 2011 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hij krijgt het, maar verdient het wat mij betreft niet. En verdienen is geloof ik de gangbare uitdrukking als het om salarissen gaat.
Hmmhmmquote:Op maandag 19 december 2011 17:02 schreef MarMar het volgende:
Tomaat is geen groente maar fruiter kan dus heus nog groente bij.
quote:Op maandag 19 december 2011 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, moest vanochtend ineens aan je denken en daar was je
Hoe is het nu Prob?
LIjst:
O: kwark en vla
T's: peer, 2 appels, tomaat, wortels, cup a soup kerrie
L: 3 boterhammen kipfilet, kom bruine bonen soep met rookworst, spek en saucijs, beker melk.
T's: verse ananas, 2 mandarijn, blokje choco
D: boerenkoolstamppot met spekjes, augurk, zilverui, mosterd en stukje tartaar. Ow en appelmoes
T: -
Heel veel fruit, kan wel vergisten
quote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik moest ook aan kwak denken toen loveli zo veel typo's maakte. Gisteren geloof ik.
quote:Op maandag 19 december 2011 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
speciaal voro juo dna ngo evne ene pots á la kwak
Uiteindelijk was hij er nog toen ik wegging!quote:Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
En uiteindelijk ging die kerel met lege handen weg?.
Dat waren slechts voorbeelden, 2 x 25 euro is ook 50 euro, meer voor de 'beeldvorming' wat er eventueel gedaan kan worden. Bedrag staat helemaal vrij. (En niet meedoen natuurlijk ookquote:Op maandag 19 december 2011 18:30 schreef anna82 het volgende:
Perruche, ben jij nog ontruimd vandaag?
Ik heb mijn goede doelen verspreid onder: diertjes (WNF), ziekte (KWF), ontwikkeling algemeen (VSO) en mensenrechten (Amnesty). Ik sus mezelf met de gedachte dat ongetwijfeld een gedeelte goed terecht komt.
Zal vanavond nog even naar de PM kijken. Vind alleen die genoemde bedragen vervelend. Als ik een goed doel was zou ik daar nooit boven zetten: "eenmalige donatie". Laatst kreeg ik een goed doel aan de deur en die liet mij een staatje zien van de hoogte van donaties gerelateerd aan het inkomen van mensen, daar krijg ik ook jeuk van.
Snap ik! Maar ik zou er dan boven zetten: voorbeelden van hetgeen wij kunnen doen met de ontvangen donaties, of iets dergelijks in beknoptere zinquote:Op maandag 19 december 2011 18:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat waren slechts voorbeelden, 2 x 25 euro is ook 50 euro, meer voor de 'beeldvorming' wat er eventueel gedaan kan worden. Bedrag staat helemaal vrij.
9292 ov.nlquote:Op maandag 19 december 2011 15:18 schreef loveli het volgende:
[..]
'Automobilist overschat reistijd ov'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |