Je kunt beter ergens anders een uur aanzitten.quote:Op maandag 19 december 2011 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga vanavond nog wel een uurtje aan mn school zitten
Het is dat je nog zo jong bent, anders zou ik zeggen: ga op jezelf wonenquote:Op maandag 19 december 2011 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
Vorig jaar toen mijn ouders van huis waren in een huisje en ik rijk voor me alleen had!
Nee, het format, niet het doel. Er moet iets vernieuwd worden.quote:Op maandag 19 december 2011 16:08 schreef dockx het volgende:
[..]
Vooral niet doneren dan..
Als het op z'n retour is wordt er vast minder opgehaald.
Waar dan? Welke straat?quote:Op maandag 19 december 2011 16:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Stevenshof is wel de bom. Heb er 24 jaar gewoond
quote:Op maandag 19 december 2011 16:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Stevenshof is wel de bom. Heb er 24 jaar gewoond
Meer dan.quote:Op maandag 19 december 2011 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je meer dan 100 uur beeldmateriaal. Genoeg om je mee te vermaken voor een hele week.
Wel, als ik nog niet op mezelf woon tijdens de uni, dan zorg ik gewoon voor een eigen domein op mijn kamer. Het probleem is dat de télevé met 101TV beneden in de woonkamer staatquote:Op maandag 19 december 2011 16:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is dat je nog zo jong bent, anders zou ik zeggen: ga op jezelf wonen
Jij hebt dat zicht beter dan ik. Wat zou beter werken dan?quote:Op maandag 19 december 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, het format, niet het doel. Er moet iets vernieuwd worden.
101.tv een optie?quote:Op maandag 19 december 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel, als ik nog niet op mezelf woon tijdens de uni, dan zorg ik gewoon voor een eigen domein op mijn kamer. Het probleem is dat de télevé met 101TV beneden in de woonkamer staat
Heb je nog beeld van tussen 12.25 uur en 12.50 uur?quote:
Bedoel je geen glazen huis of andere dingen in het glazen huis?quote:Op maandag 19 december 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Letten op de aanbiedingen van je provider en zo'n kastje aanschaffen. Of een 'afdankertje', zoals ik hebquote:Op maandag 19 december 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel, als ik nog niet op mezelf woon tijdens de uni, dan zorg ik gewoon voor een eigen domein op mijn kamer. Het probleem is dat de télevé met 101TV beneden in de woonkamer staat
Dat is niet aan mij. Neem het 1e jaar en het jaar met Rob Stenders, die waren echt compleet anders, alle andere jaren zijn gewoon praktisch hetzelfde.quote:Op maandag 19 december 2011 16:09 schreef dockx het volgende:
[..]
Jij hebt dat zicht beter dan ik. Wat zou beter werken dan?
Het is slechts zo goed,als het aanbod.quote:Op maandag 19 december 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |