abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:55:22 #126
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_106088817
Ik had de film na een half uur uitgezet, kon me echt totaal niet boeien :P
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_106088920
Ik vond Dont be afraid of the dark een heerlijke film, lekker simpel en vermakelijk :)

Gisteren Grave Encouters gekeken. Was wel oke, op het eind werd het wat traag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:57:45 #128
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_106088955
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:33 schreef Luna3 het volgende:
Gister "Don't be afraid of the dark" gekeken:

Echt geen horror volgens mijn begrippen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar meer een fantasie/sprookjes film.

[..]

En hier (boven) had ik helemaal geen last van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel schrikeffecten toch, maar geen bloed en gore inderdaad.
pi_106089934
Vond 'Don't be afraid...' zeker niet simpel, (alhoewel het idd ook geen 'ik moet geconcentreerd blijven opletten'-film was) maar wat je zegt; zeker wel vermakelijk!

Er was wel spanningsopbouw, maar ik ben nergens echt geschrokken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al was 'ie gaaf en mooi gemaakt. Maar als je van horror houdt en denkt dat dat het ook is, kom je wel een beetje bedrogen uit ja; het was gewoon echt een sprookje...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog een spoiler over de lichtknoppen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106091666
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106091833
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:59 schreef Faxie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel toch, want ze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enfin, misschien heb je wel gelijk hoor, maar ik heb me d'r iig niet aan gestoord.
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:35:34 #132
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_106103466
quote:
7s.gif Op maandag 26 december 2011 23:44 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nog niet maar ik heb 'm gelijk in de download gezet want hij klinkt wel interessant.
Mwaah.... aardig, niet meer imo. Komt langzaam op gang, ontspoort op een gegeven moment en doet dan een poging om op bizarre wijze te eindigen. Wist eigenlijk, ondanks de pogingen om met geweld te shockeren, nergens indruk op me achter te laten en ik was blij toen hij afgelopen was.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_106105018
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:35 schreef HAL9000S het volgende:
Mwaah.... aardig, niet meer imo. Komt langzaam op gang, ontspoort op een gegeven moment en doet dan een poging om op bizarre wijze te eindigen. Wist eigenlijk, ondanks de pogingen om met geweld te shockeren, nergens indruk op me achter te laten en ik was blij toen hij afgelopen was.
ff voor de duidelijkheid, heb niet op zitten letten; over welke film gaat deze post?
pi_106105088
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:07 schreef Luna3 het volgende:

[..]

ff voor de duidelijkheid, heb niet op zitten letten; over welke film gaat deze post?
Kill List, zie quote ervoor ;)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:20:02 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_106105524
Ga Drag Me To Hell kijken met headsetje op en weinig licht. Je schijt gegarandeerd 20 kleuren :')

Daar ben ik tenminste nu wel mee bezig
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:21:28 #136
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_106105598
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:20 schreef RickoKun het volgende:
Ga Drag Me To Hell kijken met headsetje op en weinig licht. Je schijt gegarandeerd 20 kleuren :')

Daar ben ik tenminste nu wel mee bezig
Lol die film is juist hels grappig.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:22:40 #137
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_106105659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Kill List, zie quote ervoor ;)
Idd. Veel mensen zijn er wel enthousiast over trouwens dus laat je vooral niet tegenhouden om hem een kans te geven.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_106115120
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:53 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik zal je helpen, hij is niet "eng" als in schrikmomenten ofzo. Wel een erg goede horror. Vergeet ook de totale fucked up japanse films van Shion Sono niet (Strange Circus bv).
Net Strange Circus gekeken en eerder al Cold Fish. Ik geef het maar op hoor, met fucked up Japanse films. Het boeit me totaal niet. Die kronkels van weirde Aziaten volg ik echt niet. Niet interessant, geen suspense, enkel een opgetrokken wenkbrauw hier en daar. Nee, niet mijn kopje thee.
  woensdag 28 december 2011 @ 03:31:16 #139
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_106115395
Je voelde je nooit ongemakkelijk tijdens het kijken van strange circus?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_106115835
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 03:31 schreef HAL9000S het volgende:
Je voelde je nooit ongemakkelijk tijdens het kijken van strange circus?
Ja zeker wel. Maar dat maakt een film niet de moeite waard om te kijken. Als ongemak het enige is wat het oproept, in tegendeel denk ik eerder. Waar ik bij die film vooral moeite mee heb is dat het vooral in het tweede deel vol zit met bizarre en irritante twists en onduidelijkheden over wat echt is en wat niet. De symboliek begrijp ik ook nooit helemaal bij dit soort Aziatische films, zal vast mijn tekortkoming zijn ;)
  woensdag 28 december 2011 @ 08:15:14 #141
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_106116320
Er komt een remake van Killer Klowns from Outer Space. ;(.

Technisch gezien eigenlijk een sequel waarin dan hetzelfde gebeurt als in de eerste. ;(.

In 3D. ;(.

Kleine troost is dat de originele film werd gemaakt door 3 broers en dat zij ook verantwoordelijk zijn voor de remake.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_106151962
Zojuist Skjult gekeken.



Geen slasher of gore. Misschien in het horror topic hier ook meer beoordeeld als thriller. Toch zitten er wel wat (tamelijk voorspelbare) horror elementen in. Er had wat mij betreft iets meer mogen gebeuren in de film maar de sfeer en het visuele aspect maakte een hoop goed.

Veelbelovend begin, zakt daarna iets in en het eind laat ruimte voor interpretatie en discussie maar dat mag je zelf bedenken. Mócht je 'm gaan kijken. Ik vond het wel de moeite van het kijken waard, maar geen topfilm.
  donderdag 29 december 2011 @ 11:53:58 #143
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_106159905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:20 schreef RickoKun het volgende:
Ga Drag Me To Hell kijken met headsetje op en weinig licht. Je schijt gegarandeerd 20 kleuren :')

Daar ben ik tenminste nu wel mee bezig
Jezus ja ik kan dr nog steeds niet over uit hoe eng ik die film vond! Ook wel hilarisch bij vlagen, maar daar kon ik in de bios niet echt op letten omdat ik zo gespannen was. :')
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_106164834
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:04 schreef Lyza666 het volgende:
Zojuist Skjult gekeken.

[ afbeelding ]

Geen slasher of gore. Misschien in het horror topic hier ook meer beoordeeld als thriller. Toch zitten er wel wat (tamelijk voorspelbare) horror elementen in. Er had wat mij betreft iets meer mogen gebeuren in de film maar de sfeer en het visuele aspect maakte een hoop goed.

Veelbelovend begin, zakt daarna iets in en het eind laat ruimte voor interpretatie en discussie maar dat mag je zelf bedenken. Mócht je 'm gaan kijken. Ik vond het wel de moeite van het kijken waard, maar geen topfilm.
Fijn deze post; thanks!! Hij is namelijk al eerder gepost, maar toen stond er alleen dat plaatje vd cover bij. Ik (dislect ofzo?!) las dus 'SKUUT'. Kon 'm dus helemaal nergens vinden...

Nu in de torrent!! *O*
  donderdag 29 december 2011 @ 14:22:15 #145
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_106164932
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:04 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vond het wel de moeite van het kijken waard, maar geen topfilm.
Eensch.

Ik vond de Noorse film naboer een stuk beter btw



ook meer een thriller maar dankzij het zeer duistere karakter toch wel een aanrader imo.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_106164978
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Eensch.

Ik vond de Noorse film naboer een stuk beter btw

[ afbeelding ]

ook meer een thriller maar dankzij het zeer duistere karakter toch wel een aanrader imo.
Naboer is idd erg tof. Maar is Skjult wel het kijken waard dan?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_106165680
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef znarch het volgende:

[..]

Naboer is idd erg tof. Maar is Skjult wel het kijken waard dan?
Da's altijd zo moeilijk inschatten voor een ander. IK vond van wel ja, ondanks dat het geen topfilm is. Naboer is beter ja, dus als je geen mindere film wilt kijken moet je deze links laten liggen ;). Maar ik zou 'm gewoon kijken, heb me er best mee vermaakt.
pi_106165814
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef znarch het volgende:

[..]

Naboer is idd erg tof. Maar is Skjult wel het kijken waard dan?
Ik ben door de "Skjult"-tip ineens weer op "Nattevagten" gekomen.
http://www.imdb.com/title/tt0110631/

Dat vond ik zo'n vette film. En aangezien ik Ewan Mc Gregor ook wel aardig vind (nuance) ben ik nu ook de remake aan het tracken.
http://www.imdb.com/title/tt0119791/

De remake is van de zelfde director, ene Ole Bornedal gemaakt, dus kan het niet echt een waardeloze remake zijn lijkt me... En dan nog maakt Ewan dat vast wel goed...
pi_106166234
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:46 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik ben door de "Skjult"-tip ineens weer op "Nattevagten" gekomen.
http://www.imdb.com/title/tt0110631/

Dat vond ik zo'n vette film. En aangezien ik Ewan Mc Gregor ook wel aardig vind (nuance) ben ik nu ook de remake aan het tracken.
http://www.imdb.com/title/tt0119791/

De remake is van de zelfde director, ene Ole Bornedal gemaakt, dus kan het niet echt een waardeloze remake zijn lijkt me... En dan nog maakt Ewan dat vast wel goed...
Nattevagten vond ik ook tof ja _O_ Wist niet dat er een remake van was btw :o
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 29 december 2011 @ 15:03:01 #150
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_106166467
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:46 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik ben door de "Skjult"-tip ineens weer op "Nattevagten" gekomen.
http://www.imdb.com/title/tt0110631/

Dat vond ik zo'n vette film. En aangezien ik Ewan Mc Gregor ook wel aardig vind (nuance) ben ik nu ook de remake aan het tracken.
http://www.imdb.com/title/tt0119791/

De remake is van de zelfde director, ene Ole Bornedal gemaakt, dus kan het niet echt een waardeloze remake zijn lijkt me... En dan nog maakt Ewan dat vast wel goed...
remake vond ik ook best aardig moet ik zeggen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')