jij zei "doe maar likken"quote:Op maandag 19 december 2011 17:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zeg dat je je ijs moet likken..
niet dat je je ijs moet klaar likken.. das verschil hoor
quote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem er eentje Grietje, dat is leuk voor Hans!
quote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem er eentje Grietje, dat is leuk voor Hans!
Juist ja...quote:Op maandag 19 december 2011 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Natte sneeuw en 3 graden. Leugenaars.twitter:NS_online twitterde op maandag 19-12-2011 om 17:23:19@sybrennn door weersbureaus is 7cm sneeuw verwacht in deze regio, dus uit voorzorg vallen er op twee trajecten een aantal treinen uit reageer retweet
Tom en Jerry?quote:Op maandag 19 december 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze moeten nog namen![]()
nu is mini en maxi maar das toch een beetje van meh
ik dacht dat jij volwassen was enzoquote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zei "doe maar likken"
je weet toch dat een mannelijk brein dingen filtert...
ik las flirtertquote:Op maandag 19 december 2011 17:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zei "doe maar likken"
je weet toch dat een mannelijk brein dingen filtert...
Dat zijn allemaal kerelsquote:Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tom en Jerry?
Chip en Dale?
Knabbel en Babbel?
Sugar Ray en Smokin' Joe?
Nel en Toosquote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal kerels
dat kan toch niet
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat jij volwassen was enzo
sjaan en anita kan ook nogquote:
Zo heette vroeger het setje potten dat de lokale friettent runde toen ik nog in Brabant woondequote:
charissa en shirley ookquote:Op maandag 19 december 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sjaan en anita kan ook nog
Thelma en Louise dan!quote:Op maandag 19 december 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal kerels
dat kan toch niet
Hope en Faithquote:
Dat vind ik serieus nog wel een goeiequote:
drie keer maar?quote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hope en Faith
of geluk en voorspoed
whihi.. als iemand geluk en voorspoed nodig is moeten ze ff 3 x erover wrijven
sommige personen zouden miss vaker moetenquote:
Aladdin en de Wonderlampquote:Op maandag 19 december 2011 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hope en Faith
of geluk en voorspoed
whihi.. als iemand geluk en voorspoed nodig is moeten ze ff 3 x erover wrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |