Da's allemaal psychisch Cue_!quote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Toch grappig dat ondanks het zowat geen moeite meer kost om een topic aan te maken.. en t eig niet boeit of er een TT is.. men toch stil valt op t einde van een topic.
Here to servequote:
quote:Op maandag 19 december 2011 13:56 schreef Cue_ het volgende:
Was wel benieuwd wat krea ervan zou maken
Denkje dat dat de reden is?quote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Toch grappig dat ondanks het zowat geen moeite meer kost om een topic aan te maken.. en t eig niet boeit of er een TT is.. men toch stil valt op t einde van een topic.
Ongetwijfeld, maar ik ging dan ook voor efficientie, niet schoonheidquote:
Geen van beidenquote:Op maandag 19 december 2011 14:03 schreef BB-King het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
Single zijn en daar wat aan moeten doen of juist het vieren van het single zijn?
Haha! Wat een geinige vraagquote:Op maandag 19 december 2011 14:03 schreef BB-King het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
Single zijn en daar wat aan moeten doen of juist het vieren van het single zijn?
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen van beidenOf allebei, of waar je maar zin in hebt
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen van beidenOf allebei, of waar je maar zin in hebt
Maar vanwaar je spontane uitstap naar R&P??quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.![]()
Ook al ben ik daar als single zijnde inmiddels wel aan gewend.
Ik ben een manusje-van-alles en van alle markten thuis.quote:Op maandag 19 december 2011 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vanwaar je spontane uitstap naar R&P??
quote:Op maandag 19 december 2011 14:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ben een anusje-van-alles en van alle markten thuis.
"Hee komaan, lat je gaan!"quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.![]()
Ook al ben ik daar als single zijnde inmiddels wel aan gewend.
Dan moet je Baby hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 14:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ben een manusje-van-alles en van alle markten thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |