quote:Op maandag 19 december 2011 13:58 schreef heloef het volgende:
Is Dago er nog? Dan ga ik even zijn kant op.
quote:Op maandag 19 december 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die ging zo weer naar huis geloof ik
Hmm jammer.quote:
kerstvakantie?quote:Op maandag 19 december 2011 13:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zie allemaal kinderen staan moeten die niet op school zitten?
Kan maar dat heb ik nog nietquote:
spamquote:Op maandag 19 december 2011 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
Tijdens het nieuws even echte muziek horen http://www.xms.nl/xms-hittip-50/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langzamer werken dan maarquote:Op maandag 19 december 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
ben er weer... maar moet nu echt even flink aan het werk. Dit tempo kan ik helaas niet bijhouden als ik aan het werk ben.
je kan ook gewoon vrij nemen van te vorenquote:Op maandag 19 december 2011 14:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Lijkt me sterk dat je voor SR vrij krijgt
Ja kloptquote:Op maandag 19 december 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan ook gewoon vrij nemen van te vorenofwel spijbelen
Zouden ze moeten doen, dan heeft heel Nederland profijt van de actie.quote:Op maandag 19 december 2011 14:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Lijkt me sterk dat je voor SR vrij krijgt
Nee, hoewel ik wel nummers wil requestenquote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zijn er hier mensen die doneren ?
Elk jaarquote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ja elk jaarquote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:
Dat wel inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen op de radio en meteen The Police. Verrassend.
Draai dan I can't stand losing youquote:Op maandag 19 december 2011 14:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.![]()
Maar dat maakt deze plaat niet minder erg.
Ik geef de voorkeur aan Don't stand so close to me.quote:Op maandag 19 december 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draai dan I can't stand losing you![]()
Maar die draait Gerard alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |