Weet ik, dat was Novastar netquote:Op maandag 19 december 2011 13:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je weet dat dit geen coldplay was he
Sowieso.quote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Jullie volgen dit dag en nacht?
Krystl is een goede 2equote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Do staat nog steeds in de kutten top 100 bovenaan.
Alleen de ektequote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Als ik niet slaap, jaquote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
JeWeetz.quote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Neequote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Daarmee zou ik heel andere plannen hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet ik, dat was Novastar net
Maar moest er opeens aan denken wat ik zou doen met een miljoen
dat proberen wequote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Een hoop stront. Ik vind haar niks, maar wie weet verrast ze me, Angela Groothuizen was echt tof bijvoorbeeldquote:Op maandag 19 december 2011 13:51 schreef Evertjan het volgende:
ik verwacht een hoop van Irene Moors
Kwaliteitstv.quote:Op maandag 19 december 2011 13:52 schreef Evertjan het volgende:
Veenstra gaat zo kind nog eens in elkaar trappen
Als je eerst pics stuurt.. ik misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je eerst pics stuurt.. ik misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
poging totquote:Op maandag 19 december 2011 13:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
True, erg relaxt.quote:Op maandag 19 december 2011 13:54 schreef Evertjan het volgende:
valt me altijd hoe soepel de DJ's van 3FM voor een camera staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |