SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Omdat peer.
Wel allebei een Gaastra jas dan.quote:Op maandag 19 december 2011 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
Ik had het vanochtend niet echt koud maar er lag wel een ijslaag over de grond op een of andere manier![]()
Zou je nog naast me willen lopen als ik de zelfde jas als je kocht Klinkerr ?
vetquote:Op maandag 19 december 2011 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat we allebei deze gaan dragen
[ afbeelding ]
Jeeetje wat een beunhaas die conciërge danquote:Op maandag 19 december 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja echt knakergladop het schoolplein dan waar al die kinderen spelen lag nog steeds een hele laag, dat de congierge niet ging strooien ofzo
kindje uit mn klas keihard op zn hoofd gevallen
vet grote bult op zn hoofd hehe
En jan dat is vet gayyy.
toch een stom kindquote:Op maandag 19 december 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jeeetje wat een beunhaas die conciërge dan![]()
en die 'hehe' aan het einde van je zin klinkt wel een beetje evil hoor
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
toch een stom kind
En die jas vind ik niet zo mooi
Als het morgen glad is glijden er een paar zo tegen je vuist op dusquote:Op maandag 19 december 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt, ik heb vier rotkleuters in de klas
Nitrouz?quote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef dralion13 het volgende:
Volgens zijn fobo is hij een mocro, maar is allemaal het zelfde
hihi, hij doet mbo niveau 1_!
Een opleiding moeten doen om banden te kunnen plakken, of mag je als niveau 1 alleen maar het gevraagde gereedschap aangeven?
fobo gelovenquote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef dralion13 het volgende:
Een opleiding moeten doen om banden te kunnen plakken, of mag je als niveau 1 alleen maar het gevraagde gereedschap aangeven?
Even opslaaaanquote:[22:15:55] René zegt:
Mochten wij samen gaan wonen heee
[22:16:01] René zegt:
doen wij dan alles in overleg?
[22:16:02] René zegt:
Rustig?
[22:16:21] Patrick zegt:
eh
[22:16:24] Patrick zegt:
like DUUHHHH
[22:16:35] Patrick zegt:
het is toch SAMENwonen
[22:16:40] René zegt:
ah ok
[22:16:43] Patrick zegt:
toch?
[22:16:46] René zegt:
ja nee prima
[22:16:53] René zegt:
ik sla dit even op
K had ook niv. 2 kunnen doen maar dit is de opleiding en beroep dat ik ook echt wil worden dus ja .....................quote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef dralion13 het volgende:
Ik wl ook een opleiding wordenquote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
K had ook niv. 2 kunnen doen maar dit is de opleiding en beroep dat ik ook echt wil worden dus ja .....................
kheb jou op hyves alles hoe kan ik jou vergeten a zebbi vertel het me !!quote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
dat je me niet vergeten bent sjeetje
quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
kheb jou op hyves alles hoe kan ik jou vergeten a zebbi vertel het me !!
Deze post is toch wel eenquote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef dralion13 het volgende:
Die is gekkkieeequote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mn zusje wil opeens niet meer op londenwat is deze
[..]hihihi ja weet ik toch niet ik was je iig niet meer vergeten
Dan neem je Jan mee.quote:Op maandag 19 december 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mn zusje wil opeens niet meer op londenwat is deze
quote:Op maandag 19 december 2011 22:02 schreef dralion13 het volgende:
Hij is stoer met zn bontkraag, maar uiteindelijk hoort hij wel tot het uitschot van de samenleving, owja, en 3 waarschuwingen is dood vlees (zal wel een geslachte geit zijn om het te vieren)
Ze gaan je opeten met kerstquote:Op maandag 19 december 2011 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
Klips en mijn moeder doen geheimzinnig
Nee denk het nietquote:
Slaat Rene altijd je tanden eruit of knars je?quote:
Hij klappertand.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Slaat Rene altijd je tanden eruit of knars je?
TEVEEL MOEITE OP MOBIEL, NORMAAL DOE IK HET ALTIJD GOED!quote:
Ja, maf iddquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
TEVEEL MOEITE OP MOBIEL, NORMAAL DOE IK HET ALTIJD GOED!
En oh, klappertanden? Alsie slaapt? Dat is maf.
Ik ging kerstcadeautje bestellen en toen kwam mijn telefoonrekening de rest opmakenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef PatriQue89 het volgende:
De mijne is nog niet op.. maar dat zal aan het eind van de week wel anders zijn
Die gaat alleen gelijk naar school na een paar dagen meestalquote:
Haha, bij mij gaat maar 1/4 naar schoolquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die gaat alleen gelijk naar school na een paar dagen meestal. Maar dan kan ik even kerstcadeautjes kopen als mijn salaris toch later dan verwacht komt
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, bij mij gaat maar 1/4 naar school
Lief doennnnquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als er met Kerstmis een aantal kinderen dood gevonden worden ben ik dat geweest. Wat een klote klas zeg, godsamme.
tjaquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
irritant... ik maar poetsen poetsen poetsen... moeder thuis.. direct rommel!
Naar London?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik word zo moe van mn zusje. Nu wil ze opeens niet meer.
Ja. Ze wil liever naar dat land waar ik in de zomervakantie was. ECHT IS ZE OP DR HOOFD GEVALLENquote:
Kleuterlappen met aardappeltjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand een idee voor hoofdgerecht met kerst?
té standaard!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kleuterlappen met aardappeltjes.
Wat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Ze wil liever naar dat land waar ik in de zomervakantie was. ECHT IS ZE OP DR HOOFD GEVALLENEerst de hele tijd janken over dat kutland en nu wil ze daar naar terug.
Walgelijk kind is het.
Muntthee, van die marokanen marrokanen markonan negerts.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
Samen op de tandem ja ?en elke dag thee drinken als een eckte
![]()
Mijn oma heeft het kerstdiner al 100 jaar geleden samengesteldquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mijn oma heeft het kerstdiner al 100 jaar geleden samengesteld
Boerenkool (ik eet al mijn hele leven boerenkool met kerst), maar dit jaar met gehaktbal ipv rookworst
Mijn oma wordt oud (83) dus ze heeft 3 nachten wakker gelegen over het feit dat ze misschien de worst niet eerlijk zou verdelen dus ze heeft gehaktballen bestelt bij de slager
En sinds het moment dat ze het besteld heeft slaapt ze niet meer omdat ze er over piekert hoe ze de gehaktballen moet opwarmen (ze heeft geen magnetron). En ze durft het niet aan de slager te vragen omdat ze bang is dat die zegt dat het in de magnetron moet.quote:
Ik ook Merel. Ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef 92Merel het volgende:
Dacht dat iedereen weg was, maar hoi Rene
Moet eigenlijk maar eens gaan slapen..
Hahahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
Beetje eng wel..
(quoteknop werkt niet)
Heb je een addblock?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
Gemeen jij, zomaar mijn quoteknop uitlachen.
Addblock geeft het probleem. Niet toegestaan op FOK!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
Ja, maar eerst werkte het altijd wel. Totdat ik ging verhuizen en kutinternet ging gebruiken.
Lijkt mij ook, maarja, dat is mijn oma om daar nachten over wakker te liggenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:00 schreef 92Merel het volgende:
@ Draaltje, ze kan ze toch gewoon even opbakken in een pan met de deksel erop ?
Paar minuten op laag vuur en ze zijn weer warm.
Ik heb adblock gefixt en slaap nog steeds nietquote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maarja, dat is mijn oma om daar nachten over wakker te liggen
Tevens
Merolll![]()
![]()
En je gelooft serieus dat dat gaat lukkenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb adblock gefixt en slaap nog steeds niet![]()
Draaltje![]()
![]()
Ik heb besloten te stoppen met fok bij post 25.000
Nicequote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef 92Merel het volgende:
Daarom.
Vorige week wel mooie cijfers binnengehaald trouwens, 8.6 en 10![]()
Challenge accepted.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En je gelooft serieus dat dat gaat lukken
Wat naïef
Sinds nooit, hij bepaald wie prijsvragen wintquote:
Niet stiekem zelf houden?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Sinds nooit, hij bepaald wie prijsvragen wint
Nederland gewoonquote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef dralion13 het volgende:
Wut, alles onder 7,5 is onvoldoende, woon je in Azië ofzo
En ik kan me nog een vorige keer herinneren dat je gezegd hebt dat je zou stoppen, je hebt het lang volgehouden moet ik zeggen,
Ik zag blauw dus dacht mod.quote:
Ze zitten in nederland wel te klagen over die Marokkanen, maar jij doet een studie in Nederland met Aziatische normeringquote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nederland gewoon![]()
Niet echt he... maar ik heb nu nog minder dan 60 posts te gaan en ik ga me eraan houden.
[..]
Ik zag blauw dus dacht mod.
Blijf lekker wakker dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef 92Merel het volgende:
Bah, ik heb écht geen zin om te gaan slapen
Doe je het toch nietquote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef 92Merel het volgende:
Bah, ik heb écht geen zin om te gaan slapen
Wil jij een piloot die minder dan 75% van het vliegtuig kent?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ze zitten in nederland wel te klagen over die Marokkanen, maar jij doet een studie in Nederland met Aziatische normering
Damn, waarom 7,5 pas voldoende
Ja maar school morgenquote:
moet welquote:
Eh, jawel. Ik heb een klas met 20 man, dan valt het best wel op..quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Op school kun je ook prima je oogjes sluiten hoor. Daar kijkt niemand meer van op..
Afgelopen zaterdag nog.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Omdatappel het volgende:
Waar zijn die tijden dat ik nog voor twaalf uur in slaap viel.
Maar niemand denkt er iets raars over.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eh, jawel. Ik heb een klas met 20 man, dan valt het best wel op..
Jawel, krijg ik commentaar over.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar niemand denkt er iets raars over.
Rare klas. Als ze mijn commentaar geven, nou dat krijgen ze commentaar terug.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jawel, krijg ik commentaar over.
Voor mij dan.quote:
Ik ga niet liggen slapen als ik 30 euro per uur voor een les betaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Rare klas. Als ze mijn commentaar geven, nou dat krijgen ze commentaar terug.
Wow! Dan was je zeker wel heel erg moe. Lang, jeetje!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Voor mij dan.. Van 18 tot 6 geslapen.
. Met ik geloof iets van totaal 2 minuten wakker tussendoor.
.
Moest ochtend werken, en al de hele week weinig kunnen slapen. En ik had maar 1 flesje (0.5L) cola op, dus dat helpt ook niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wow! Dan was je zeker wel heel erg moe. Lang, jeetje!
Wegquote:Op woensdag 21 december 2011 01:31 schreef Omdatappel het volgende:
Waar zijn die tijden dat ik nog voor twaalf uur in slaap viel.
Oei, drink je ook geen koffie enzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moest ochtend werken, en al de hele week weinig kunnen slapen. En ik had maar 1 flesje (0.5L) cola op, dus dat helpt ook niet..
Herkenbaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Weg
In september sliep ik nog rond 12 uur
nu is 2 uur geen uitzondering meer, maar morgen geen tentamen dus ik mag uitslapen
Ik ook, maar wat te doen, kaassoufflé in tosti-ijzer, broodrooster of onder grill (magnetron is niet lekker)quote:
klinkertje gaat weer gedwongen op reis?quote:Op woensdag 21 december 2011 07:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wtf ze hebben geboekt, zondag gaan we ;o
Ja, stuur mama zo op pad... die is over een uurtje thuis.. heb al asperines genomen, en thee met honing..quote:
Ja, krijg je dat niet eens op school joh?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat dacht ik om 8 uur ook, maar dan wel een andere les dan infuusprikken..
Oh vet, dat mag ik nietquote:
Nooitquote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vrijwilligers. Wanneer kwam jij ook alweer?.
Applaus voor zusje!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Applaus! Ook een applaus voor mn zusje, dat zij eindeleheeeek een keuze genaakt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat nog wel een paar uur duren voor ie af is, maar t lijkt al ergens op toch?
Oh, in het echt is ie een stuk minder donker
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef Bloempje. het volgende:
Wow Gerard Joling in zn tienerjarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat nog wel een paar uur duren voor ie af is, maar t lijkt al ergens op toch?ik wist niet dat je fan was ?
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wow Gerard Joling in zn tienerjarenik wist niet dat je fan was ?
2e klas tochquote:Op woensdag 21 december 2011 15:52 schreef PatriQue89 het volgende:
God god god... wij krijgen les van zo'n 2dejaars... kneus eerste klas
Moest dat nou.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef Bloempje. het volgende:
Van die:
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)019640_4485895_n.jpg
is dat tegen mij?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
Blijf je nou weer voor altijd hier bij ons?![]()
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is dat tegen mij?
Hallo wolfrofl
Tuurlijk, kom maar even langs.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Kan iemand dat schuurpapier uit mijn keel vissen??
okeequote:Op donderdag 22 december 2011 09:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tuurlijk, kom maar even langs.
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook.. kom naar groningen!
Kloptquote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef Bloempje. het volgende:
Muh. Den Haag centraal is koud zo zonder muren en dak enzo.
Van die racegeluiden bij elke diaovergang.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
PowerPoint met rare geluidjes erin.
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van die racegeluiden bij elke diaovergang.
Ik wist dat ik niet Klinkerstraat op de envelop moest zetten.quote:
dat krijg je er van!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wist dat ik niet Klinkerstraat op de envelop moest zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |