SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Omdat peer.
Wel allebei een Gaastra jas dan.quote:Op maandag 19 december 2011 17:11 schreef JanPiraat het volgende:
Ik had het vanochtend niet echt koud maar er lag wel een ijslaag over de grond op een of andere manier![]()
Zou je nog naast me willen lopen als ik de zelfde jas als je kocht Klinkerr ?
vetquote:Op maandag 19 december 2011 17:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat we allebei deze gaan dragen
[ afbeelding ]
Jeeetje wat een beunhaas die conciërge danquote:Op maandag 19 december 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja echt knakergladop het schoolplein dan waar al die kinderen spelen lag nog steeds een hele laag, dat de congierge niet ging strooien ofzo
kindje uit mn klas keihard op zn hoofd gevallen
vet grote bult op zn hoofd hehe
En jan dat is vet gayyy.
toch een stom kindquote:Op maandag 19 december 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jeeetje wat een beunhaas die conciërge dan![]()
en die 'hehe' aan het einde van je zin klinkt wel een beetje evil hoor
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
toch een stom kind
En die jas vind ik niet zo mooi
Als het morgen glad is glijden er een paar zo tegen je vuist op dusquote:Op maandag 19 december 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt, ik heb vier rotkleuters in de klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |