Dat is geen antwoord op de vraag, ik vraag geen overeenkomsten. Canada heeft toch ook niks te maken met de subsidie in Nederland?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:23 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
dat het allebei communsitische landen zijn dacht ik , of is dat niet zo??
Ik dacht dat het allebei communistische landen waren,quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:44 schreef betyar het volgende:
Wat heeft Noord-Korea met Cuba te maken?
Dat zou best kunnen, zijn ze te vergelijken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:49 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allebei communistische landen waren,
Is dat zo??
als ze allebei communistisch zijn dan wel hequote:Op donderdag 19 januari 2012 12:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, zijn ze te vergelijken?
en cubaanse vrouwenquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:06 schreef StarGazer het volgende:
De sigaren uit Cuba zijn dan wel weer top.
Ze zijn helemaal niet te vergelijken. Maar prima, blijf maar in de propaganda geloven.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:03 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
als ze allebei communistisch zijn dan wel he
Maar Cuba dan wat minder, aangezien de overheid daar subsidie geeft
welk land is dan wel communistisch ?/quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal niet te vergelijken. Maar prima, blijf maar in de propaganda geloven.
Ze zijn beide communistisch maar totaal verschillend. Wat snap je daar niet aan? Ooit gehoord van verschillende stromingen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:16 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
welk land is dan wel communistisch ?/
quote:Wat heeft Noord Korea met Cuba te maken?
allebei communistisch met een autoritaire leider en geen echte economie , ja cuba heeft Rum en Suiker en Sigarenexport, Noord-Korea daar doen ze niets denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze zijn beide communistisch maar totaal verschillend. Wat snap je daar niet aan? Ooit gehoord van verschillende stromingen?
Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag doe dat eerst eens:
[..]
Wat heeft Noord Korea met Cuba te maken?
Geen antwoord op de vraag. Je ontwijkt. Je weet gewoon dat je compleet fout zit.....quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:24 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
allebei communistisch met een autoritaire leider en geen echte economie , ja cuba heeft Rum en Suiker en Sigarenexport, Noord-Korea daar doen ze niets denk ik
nou zeg jij het maar, is Noord_korea communistisch ??quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen antwoord op de vraag. Je ontwijkt. Je weet gewoon dat je compleet fout zit.....
Daar dansen ze op straat om hun grote geliefde leider te vererenquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:24 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
allebei communistisch met een autoritaire leider en geen echte economie , ja cuba heeft Rum en Suiker en Sigarenexport, Noord-Korea daar doen ze niets denk iktenminste niet echt iets opbouwends
ja maar dat levert niets opquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daar dansen ze op straat om hun grote geliefde leider te vereren
Geen antwoord op de vraag. Wat heeft Noord-Korea met Cuba te maken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:25 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
nou zeg jij het maar, is Noord_korea communistisch ??
Duh. Alleen hilarische beelden.quote:
weet ik niet dat vraag ik aan jequote:Op donderdag 19 januari 2012 13:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen antwoord op de vraag. Wat heeft Noord-Korea met Cuba te maken?
Waarom haal je Noord-Korea dan bij je verhaaltje over Cuba? Je weet dat het verschillende landen zijn en een behoorlijk stukje uit elkaar liggen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:31 schreef Goofjansen het volgende:
[..]
weet ik niet dat vraag ik aan je
maar ik denk dat ze allebei een dictator hebben die niet van verkiezingen houdt
Dat zou uiteraard kunnen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:37 schreef StarGazer het volgende:
Misschien houdt die Kim Jong-un wel van sigaren en is dat de connectie met Cuba.
ze hebben beiden geen verkiezingen en hun dictator is al meer dan dertig jaar de leiderquote:Op donderdag 19 januari 2012 13:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom haal je Noord-Korea dan bij je verhaaltje over Cuba? Je weet dat het verschillende landen zijn en een behoorlijk stukje uit elkaar liggen?
Man, man, man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |