nice!quote:Op maandag 19 december 2011 08:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Scharrel al wel een tijdje met iemand ja
eigenwijs stuk vrouwengespuis, jouw werd niks gevraagdquote:Op maandag 19 december 2011 08:41 schreef missbehavin het volgende:
Cue vroeg het alleen aan de heren, maar mijn weekend was ook
Nou vertelquote:Op maandag 19 december 2011 08:41 schreef missbehavin het volgende:
Cue vroeg het alleen aan de heren, maar mijn weekend was ook
Anders zou ik het er niet al 2 maanden mee vol houden en ook doordeweeks zien en allesquote:Op maandag 19 december 2011 08:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nice!
Maar ook potentieel voor meer?
Weet ik veel wat jij allemaal doet met haarquote:Op maandag 19 december 2011 08:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Anders zou ik het er niet al 2 maanden mee vol houden en ook doordeweeks zien en alles
En die kerstdagen
IEEEEEEEEEEEEK! Ja!quote:Op maandag 19 december 2011 08:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jij allemaal doet met haar
De kerstdagen ook??Incl haar familie?
Ben je dan het scharrelen al niet voorbij?quote:Op maandag 19 december 2011 08:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Anders zou ik het er niet al 2 maanden mee vol houden en ook doordeweeks zien en alles
En die kerstdagen
quote:Op maandag 19 december 2011 08:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eigenwijs stuk vrouwengespuis, jouw werd niks gevraagd
quote:
Het hele weekend bijna niet buiten geweest, heerlijk gechilled metquote:
Tja had je je maar niet onder moeten laten spuiten door je dingetjequote:Op maandag 19 december 2011 08:52 schreef missbehavin het volgende:
Grmbl, mijn oog is gewoon weer ontstoken
quote:Op maandag 19 december 2011 08:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja had je je maar niet onder moeten laten spuiten door je dingetje
Ik dacht al wat naast me te voelen...quote:Op maandag 19 december 2011 08:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het hele weekend bijna niet buiten geweest, heerlijk gechilled met
Ik moest net aan je denken door die opmerking van cuequote:Op maandag 19 december 2011 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht al wat naast me te voelen...
Niks mis met mijn reputatie.quote:Op maandag 19 december 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest net aan je denken door die opmerking van cue
Whehequote:Op maandag 19 december 2011 09:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks mis met mijn reputatie.
Goed weekend gehad? Nog steeds niet gerookt?
jaquote:Op maandag 19 december 2011 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe staat t met jouw date eigenlijk? Die ondertussen weer gezien?
Moeten ze het dicht zetten. Als je het kan openen dan mag het.quote:Op maandag 19 december 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Streamen mag eigenlijk niet. Maar fuck it, toch laatste week
Ik hou van geouwehoer (van de juiste DJ). En nu zitten 3 van mijn 4 favoriete DJ's in het Glazen Huisquote:Op maandag 19 december 2011 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zet vrijwillig 3FM vandaag op?![]()
er is nog meer geouwehoer dan anders
quote:Op maandag 19 december 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou van geouwehoer (van de juiste DJ). En nu zitten 3 van mijn 4 favoriete DJ's in het Glazen Huis
'Ze'?quote:
Zeg, doe eens niet zo vervelendquote:Op maandag 19 december 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan lezen.
Een historisch moment!
6 koeien, 2 kamelen en 10 schapen. Minstens.quote:Op maandag 19 december 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bruidsschat doet gewoon ter zake.
Liefde is overschat.
In het westen werken we al gewoon met geld.quote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
6 koeien, 2 kamelen en 10 schapen. Minstens.
Waar is de romantiek gebleven?quote:Op maandag 19 december 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bruidsschat doet gewoon ter zake.
Liefde is overschat.
wasda?quote:Op maandag 19 december 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar is de romantiek gebleven?
In jouw oog.quote:Op maandag 19 december 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwhahaquote:
Een beetje koe kost 1500, een kameel doet niet meer dan 700 en een schaap maar 150. Komt jouw totale bruidsschat op een bedrag van 11900. Dan ben ik toch wel wat meer waard.quote:Op maandag 19 december 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
6 koeien, 2 kamelen en 10 schapen. Minstens.
Dat is er nooit geweest. Valse sprookjes van de flower power generatie.quote:Op maandag 19 december 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat leven we toch in een harde wereld.quote:Op maandag 19 december 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is er nooit geweest. Valse sprookjes van de flower power generatie.
De generatie waarvan 2 op de 3 weer in scheiding is gegaan.
Dan had je vriendlief beter je keel even kunnen doorsmerenquote:Op maandag 19 december 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb trouwens al 2 weken een erger rokershoestje dan toen ik nog rookte.
Dat is de bruidschat van mrs. Ze neemt ook zichzelf mee, en ze is miljardmiljoen waardquote:Op maandag 19 december 2011 09:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een beetje koe kost 1500, een kameel doet niet meer dan 700 en een schaap maar 150. Komt jouw totale bruidsschat op een bedrag van 11900. Dan ben ik toch wel wat meer waard.
Zeg cue, je bent lekker op dreef vandaagquote:Op maandag 19 december 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had je vriendlief beter je keel even kunnen doorsmeren
De ellende die er uit komt.quote:Op maandag 19 december 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
je maakt het me te makkelijkquote:Op maandag 19 december 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg cue, je bent lekker op dreef vandaag
quote:Op maandag 19 december 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is de bruidschat van mrs. Ze neemt ook zichzelf mee, en ze is miljardmiljoen waard
Dat komt omdat je longen zich aan het zuiveren zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Helemaal nietquote:Op maandag 19 december 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
Meer zaad-gerelateerde missb opmerkingen
Nee dus.quote:
Kom je al klaar?quote:Op maandag 19 december 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
missb met een halve liter zaad over gezicht en tieten
Hou je niet van zaad?quote:Op maandag 19 december 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
Nou cue, ik hoop dat je blij bent met jezelf.
Och ik mag niet klagenquote:Op maandag 19 december 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
Nou cue, ik hoop dat je blij bent met jezelf.
I thought soquote:
laat maarquote:Op maandag 19 december 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
Omdat ik dat vind. Je vraagt het toch aan mij
Dat vind ik niet./quote:Op maandag 19 december 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt wel vinden dat 1+1 3 is, maar goed...
Leg het mij dan uit. Ik lees: Cue_ haar eigen mening is niks waard, Godt zijn eigen mening is wel iets waard. Is een eigen mening dan niks waard? Of impliceer je nu dat je de mening van Cue_ niets waard vindt?quote:
Ik impliceer niks. Ik vind ietsquote:Op maandag 19 december 2011 10:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Leg het mij dan uit. Ik lees: Cue_ haar eigen mening is niks waard, Godt zijn eigen mening is wel iets waard. Is een eigen mening dan niks waard? Of impliceer je nu dat je de mening van Cue_ niets waard vindt?
Ik wilde nog zetten: inb4: Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:
Dat boeit me niet.quote:Op maandag 19 december 2011 10:08 schreef Godtje het volgende:
Ik wilde nog zetten: inb4: Wat je vindt moet je naar de politie brengen.
Je doet de TT geen eer aan.
Cue je was tofquote:Op maandag 19 december 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, goeie TT!
Amoebes moeten oprotten!
En zelfs dat heeft ie dan naar de politie gebrachtquote:Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vond in ieder geval nog wel iets positiefs van me.
ooitquote:Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vond in ieder geval nog wel iets positiefs van me.
jaquote:Op maandag 19 december 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Verhuizen naar vriendin 100km verderop terwijl kinderen hier wonen
Kan ik dat maken?
Kinderen? Nee met dat pissen doe je dat helemaal verkeerd. Verkeerde vocht, verkeerde plek.quote:Op maandag 19 december 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Kan ik dat maken?
Het is toch jouw mening. Ik vind van wel hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Kan ik dat maken?
Het is meer vanuit dat die kerel twijfelt over verhuizen of niet. Als je serieus 100km van je kinderen vandaan wilt wonen, omdat je vriendin je kinderen niet mag, dan verdien je die kinderen niet.quote:Op maandag 19 december 2011 10:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is toch jouw mening. Ik vind van wel hoor.
Al heb ik nu al het idee dat die relatie een aflopende zaak is en hij er niet slim aan doet om te gaan verhuizen...
Gisteren mijn dot zaad in het mondje geparkeerd, maar vrijdagnacht nog gewoon in de poes hoorquote:Op maandag 19 december 2011 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kinderen? Nee met dat pissen doe je dat helemaal verkeerd. Verkeerde vocht, verkeerde plek.
Als hij het alleen al te veel moeite vindt om 1 keer in de 2 weken ff van Limburg naar Eindhoven te rijden, ben je al too obsessed met de vriendin, vind ik.quote:Op maandag 19 december 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is meer vanuit dat die kerel twijfelt over verhuizen of niet. Als je serieus 100km van je kinderen vandaan wilt wonen, omdat je vriendin je kinderen niet mag, dan verdien je die kinderen niet.
Ik ben het met je eens: ik denk ook dat hij in Eindhoven het beste kan blijven wonen, maar dan in ieder geval niet vanwege de kinderenquote:Op maandag 19 december 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Hij moet juist wel in Eindhoven blijven wonen voor die kinderen. Die horen op 1 te komen. Juist omdat hij twijfelt, verdiend hij zijn kinderen niet.
Ik zat dat topic net ook te lezen en dacht exact hetzelfde idd.quote:Op maandag 19 december 2011 10:27 schreef stbabylon het volgende:
Hij moet juist wel in Eindhoven blijven wonen voor die kinderen. Die horen op 1 te komen. Juist omdat hij twijfelt, verdiend hij zijn kinderen niet.
Ach de vriendin van mijn pa heeft ook niets met kinderen en vond het ook niet leuk als we daar kwamen. (al waren we toen 13+)quote:Op maandag 19 december 2011 10:33 schreef Kluts het volgende:
Een relatie met iemand met kinderen beginnen terwijl je zelf niks met koters hebt, en ze nog maar net "dulden" op de momenten dat ze er zijn vind ik ook best triest en stom eigenlijk.
Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op maandag 19 december 2011 10:33 schreef Kluts het volgende:
Een relatie met iemand met kinderen beginnen terwijl je zelf niks met koters hebt, en ze nog maar net "dulden" op de momenten dat ze er zijn vind ik ook best triest en stom eigenlijk.
twitter:peterheerschop twitterde op maandag 19-12-2011 om 10:31:55En tenslotte de top 5 van door volgers gekozen #ergstewoorden2011 reageer retweet
twitter:peterheerschop twitterde op maandag 19-12-2011 om 10:33:171 hofnarretje,2 uitstekelbaars,3 wordfeud, 4rijbeleving. 5 horrorwinter reageer retweet
De vriendin van mijn vader heeft wel eens op het punt gestaan om de relatie na een jaar of 10 te verbreken omdat wij haar niet accepteerden. Ja, you damn well. Wij vonden haar gedrag niet tolerant. Dat m'n vader dat pikte, moest hij weten.. maar wij pikten het niet dat ze zo met ons pap omging en ze kreeg iedere keer lik op stuk.quote:Op maandag 19 december 2011 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach de vriendin van mijn pa heeft ook niets met kinderen en vond het ook niet leuk als we daar kwamen. (al waren we toen 13+)
Tis maar net hoe of wat t overkomt op kinderen.
Ik heb het er dan nog niet eens over hoe dat voor die kinderen moet zijn, ik vind het gewoon niet slim en ondoordacht.quote:Op maandag 19 december 2011 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach de vriendin van mijn pa heeft ook niets met kinderen en vond het ook niet leuk als we daar kwamen. (al waren we toen 13+)
Tis maar net hoe of wat t overkomt op kinderen.
Maar dat is blijkbaar allemaal goedgekomen of mag je der nog steeds niet?quote:Op maandag 19 december 2011 10:36 schreef MNR het volgende:
De vriendin van mijn vader heeft wel eens op het punt gestaan om de relatie na een jaar of 10 te verbreken omdat wij haar niet accepteerden. Ja, you damn well. Wij vonden haar gedrag niet tolerant. Dat m'n vader dat pikte, moest hij weten.. maar wij pikten het niet dat ze zo met ons pap omging en ze kreeg iedere keer lik op stuk.
Dat is toen allemaal goedgekomen. Het komt nog steeds regelmatig voor dat ik haar niet mag, maar dat is nu gelukkig (!) op andere fronten.quote:Op maandag 19 december 2011 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is blijkbaar allemaal goedgekomen of mag je der nog steeds niet?
De exvriend van m'n ma mocht ik ook niet. Maar toen trok ik m'n mond niet echt open, maar wel altijd gezegd dat ik niet met 1 huis ging wonen en ontweek hem ook zoveel mogelijk.
Lolquote:Op maandag 19 december 2011 10:44 schreef MNR het volgende:
Dat is toen allemaal goedgekomen. Het komt nog steeds regelmatig voor dat ik haar niet mag, maar dat is nu gelukkig (!) op andere fronten.
Die ex-vriendjes van mijn moeder....Ik snap wel wat je bedoelt
Ik moest als kind toch iets verzinnen?quote:Op maandag 19 december 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100.000x liever ouders die bij elkaar zijn en van elkaar houden dan 2x cadeautjes.
dan..quote:Op maandag 19 december 2011 10:47 schreef MNR het volgende:
Ik moest als kind toch iets verzinnen?
Bovendien, voor mij is het niet meer als normaal.
Okeeeee, juffrouw Spellingquote:
Ik ben dan wel niet opgevoed door mijn biologische vader, maar mijn stiefvader is mijn vader, draag ook zijn naam. En aan het huwelijk van mijn ouders heb ik altijd een voorbeeld genomen.quote:Op maandag 19 december 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100.000x liever ouders die bij elkaar zijn en van elkaar houden dan 2x cadeautjes.
Kom op, dat is basisschool!quote:Op maandag 19 december 2011 10:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Okeeeee, juffrouw Spelling
Wanneer dan en wanneer als. Als bij vergelijking en dan bij overtreffende trap. Enlight me
"volgens de regels komt er na een vergrotende trap dan (groter dan, liever dan). Dan duidt erop dat we bij een vergelijking een ongelijkheid vaststellen. "quote:Op maandag 19 december 2011 10:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Wanneer dan en wanneer als. Als bij vergelijking en dan bij overtreffende trap. Enlight me
Ow, dat deed ons pap ook! 1 keer in de 2 weken. Was altijd wel leuk.. maar daarna moesten we altijd afscheid nemen...quote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef Kluts het volgende:
Een vriendinnetje haar ouders waren wel gescheiden en die ging verdomme elk weekend naar de mac met haar pa!
Kom op, hoe oud ben je? Dit is basiskennis.quote:
Tori?!?!quote:Op maandag 19 december 2011 10:49 schreef MNR het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op maandag 19 december 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
Dan
Dan wordt gebruikt na een vergrotende trap. Het stelt een ongelijkheid vast.
Voorbeelden
Zij is groter dan hij.
Dit boek is dikker dan dat boek.
Als
Als wordt gebruikt als bij vergelijking een gelijkheid geconstateerd wordt. Het woord als volgt vaak op woorden als zoveel, even, zo en zozeer.
Voorbeelden
Zij is even groot als hij.
Dit boek heeft evenveel pagina's als dat boek.
Mijn huis is drie maal zo groot als dat van jou.
Let op!
In zinnen als Mijn huis is drie maal zo groot als dat van jou lijkt als niet correct (er wordt immers een ongelijkheid vastgesteld) en zijn sommigen geneigd dan te schrijven. Als is echter wel juist. Bepalend is namelijk de vergelijking zo groot als dat van jou; de vermenigvuldiging (driemaal) komt pas daarna aan de orde.
30, bijna 31.quote:Op maandag 19 december 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op, hoe oud ben je? Dit is basiskennis.
groter, dikker, kleiner, lichter, zwaarder, cooler, japserigerquote:Op maandag 19 december 2011 10:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is niet meer dan normaal...
Hoe kan ik dat hier uit afleiden? Ik kan niet echt een overtreffende trap hieruit afleiden. Volgens mij heb ik tijdens dit gedeelte nooit opgelet
Dank!quote:Op maandag 19 december 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Als jij dat doet, dan doe ik dit.
Voorwaardelijk en gevolgmatig kan het ook
Ik ben iig blij dat ze zo'n grote zonnebril op heeft.quote:
'oops' . Okay... ze heeft een heel klein beetje tetten. Maar dit is vast na haar borstvergroting.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 10:59 schreef MNR het volgende:
[..]
'oops' . Okay... ze heeft een heel klein beetje tetten. Maar dit is vast na haar borstvergroting.
Ik heb die playboyreportages van haar gezien en soms is haar lichaamsbouw als die van een kerel.quote:Op maandag 19 december 2011 11:01 schreef MNR het volgende:
Ik ben heel zeldzaam erin, maar ik vind Charlie uit GTST (Lieke van Lexmond) zo'n mooi figuur hebben...
Obviously, I was wrong. Ik heb altijd gedacht dat ze veel platter was. In haar tijd van 90210.quote:
Zo intiem heb ik haar lichaam niet bekekenquote:Op maandag 19 december 2011 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb die playboyreportages van haar gezien en soms is haar lichaamsbouw als die van een kerel.
Nou, die schouderpartij is niet zo intiem hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 11:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo intiem heb ik haar lichaam niet bekeken
Bleeeeeeh!quote:Op maandag 19 december 2011 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Tijd voor een peuk
Rokenvoor stoere mensen
Jij bent zeker zo'n vuige exroker?quote:
Rokers- en niet rokerslongen. Tenminste, dat moet het voorstellen, die rechter zul je alleen vinden als iemand zijn hele leven in de Himalaya woont of zo.quote:
Ja, ik las laatst dat er veel mensen doodgaan aan meeroken. Vraag me af hoeveel mensen er doodgaan aan het inademen van al dat fijnstof bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 december 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rokers- en niet rokerslongen. Tenminste, dat moet het voorstellen, die rechter zul je alleen vinden als iemand zijn hele leven in de Himalaya woont of zo.
Ja, daar heeft die vrouw het vandaan.quote:Op maandag 19 december 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rokers- en niet rokerslongen. Tenminste, dat moet het voorstellen, die rechter zul je alleen vinden als iemand zijn hele leven in de Himalaya woont of zo.
quote:Op maandag 19 december 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
die rechter zul je alleen vinden als iemand zijn hele leven in de Himalaya woont of zo.
Ze zien eruit alsof ze van plastic zijn, voorbeeldlongen. Kan me niet voorstellen dat iemand in de Westerse wereld, ook zonder roken, ze schoon kunnen houden.quote:Op maandag 19 december 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, daar heeft die vrouw het vandaan.![]()
Volwassen longen helemaal gezocht
Ik zou je meer druk maken om de linker trouwens inplaats van de herkomst van de rechter.quote:Op maandag 19 december 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zien eruit alsof ze van plastic zijn, voorbeeldlongen. Kan me niet voorstellen dat iemand in de Westerse wereld, ook zonder roken, ze schoon kunnen houden.
Verzuurde ex-rokersquote:Op maandag 19 december 2011 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou je meer druk maken om de linker trouwens inplaats van de herkomst van de rechter.
Maar van mij mag je lekker door roken.![]()
Hoe eerder dood hoe beter voor de wereld.
Rokers die denken hun slechte eigenschap minder slecht te maken door andere slechte dingen er bij te trekken.quote:Op maandag 19 december 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Dan ook even de lever van iemand die toch net wat teveel alcohol drinkt. Wel lastiger te vinden omdat dat natuurlijk sociaal geaccepteerd is, want drinken is zo "gezellig".
[ afbeelding ]
Ik ben niet verzuurd. Verre van zelfs.quote:
Ex-rokers die denken dat ze met hun Stivoro-gedrag rokers van hun roken af kunnen krijgenquote:Op maandag 19 december 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rokers die denken hun slechte eigenschap minder slecht te maken door andere slechte dingen er bij te trekken.
Nee, het ging me er hier meer om dat ik een verzuurde exroker even onder de neus wilde wrijven dat er nog meer schadelijke hobby's zijn dan roken.quote:Op maandag 19 december 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rokers die denken hun slechte eigenschap minder slecht te maken door andere slechte dingen er bij te trekken.
Zo triest om het op het ex roker te gooien. Want daarvoor had ik het zelfde gepost calimero.quote:Op maandag 19 december 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het ging me er hier meer om dat ik een verzuurde exroker even onder de neus wilde wrijven dat er nog meer schadelijke hobby's zijn dan roken.
Zo triest, exrokers die zo posten als jij.
Ik welquote:Op maandag 19 december 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
Alsof ik niet weet dat roken slecht is. Ik vind alleen die hetze tegen rokers zo onnodig. Ik begin toch ook niet over vaten die dichtslibben bij vet vreten als iemand een big mac eet.
Dat is nu eenmaal een aanname die 99 van de 100 keer opgaat bij exrokers. Maar jij bent uiteraard anders.quote:Op maandag 19 december 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo triest om het op het ex roker te gooien. Want daarvoor had ik het zelfde gepost calimero.
Jouw zaterdag ziet er goed uitquote:Op maandag 19 december 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
Aankomend weekend wordt gelukkig niet druk...
vrijdag stappen
zaterdag overdag sauna
zaterdagavond gourmetten
zondagmiddag pa&ma, en daar 's avonds vlees kanen
maandagmiddag naar schoonzus en daar buffetten met een deel van de schoonfamilie (man of 16)
Leve het leven in het rijke WestenVlees
Ik spreek alleen voor mezelf. Dat jij andere aannames wilt doen komt voor je eigen rekening.quote:Op maandag 19 december 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal een aanname die 99 van de 100 keer opgaat bij exrokers. Maar jij bent uiteraard anders.
dat!quote:
Feli!quote:Op maandag 19 december 2011 11:31 schreef Ripley het volgende:
Gesprekje gehad vanmorgen. Was positief
Mooiquote:Op maandag 19 december 2011 11:31 schreef Ripley het volgende:
Nee, dat is gewoon logisch. Maar sorry dat ik even tegen de almachtige Godt die zogenaamd altijd gelijk heeft inga hoor.quote:Op maandag 19 december 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik spreek alleen voor mezelf. Dat jij andere aannames wilt doen komt voor je eigen rekening.
Nou, het was vooral even horen wat ze wilden. Wat tof was was dat ze me echt graag wilden hebben, maar er zitten wel haken en ogen aan. Eerst dus even weten wat mijn huidige werkgever ook in d eplanning heeft en dan gaan overwegen wat het slimst is.quote:
Jongen of meisje?quote:Op maandag 19 december 2011 11:31 schreef Ripley het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon logisch. Maar sorry dat ik even tegen de almachtige Godt die zogenaamd altijd gelijk heeft inga hoor.
Kom op zeg, je mag hier geen grapjes meer maken, nuances worden niet meer gelezen en ik mag idd niet de link leggen tussen jij die bent gestopt met roken en rokerslongen post?quote:Op maandag 19 december 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Calimero duidelijk. Aangevallen voelen op dr eigen gedrag en dan met vergelijkingen komen om het zogenaamd beter te maken.![]()
Ja het is slecht en het kan me geen reet schelen! Was genoeg geweest hoor.
Nee liever Calimero janken: maar dat is ook slecht! Jij mag niks zeggen want je hebt gerookt!!!
Heel sterk inderdaad klutsje.
Zit je met flinke bedingen en geheimhoudingen of valt dat nog wel mee?quote:Op maandag 19 december 2011 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, het was vooral even horen wat ze wilden. Wat tof was was dat ze me echt graag wilden hebben, maar er zitten wel haken en ogen aan. Eerst dus even weten wat mijn huidige werkgever ook in d eplanning heeft en dan gaan overwegen wat het slimst is.
Je mag de link leggen en ik vertel je dat er geen reet van klopt.quote:Op maandag 19 december 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, je mag hier geen grapjes meer maken, nuances worden niet meer gelezen en ik mag idd niet de link leggen tussen jij die bent gestopt met roken en rokerslongen post?
Ik snap wel waarom er hier steeds minder mensen posten inmiddels.
Maar je begrijpt waar ik het op baseer? Nou dan.quote:Op maandag 19 december 2011 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag de link leggen en ik vertel je dat er geen reet van klopt.
Ja, dat je graag mijn mening (de persoon met wie je in gesprek bent) wilt diskwalificeren door algemeen aangenomen vooroordelen er bij te slepen om ....... geen idee wat te bereiken.quote:Op maandag 19 december 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar je begrijpt waar ik het op baseer? Nou dan.
Nee,d at valt mee. Ik mag van de andere partij er over nadenken, maar ik vind mijn huidige werk ook heel leuk. Een beetje een luxe probleem natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit je met flinke bedingen en geheimhoudingen of valt dat nog wel mee?
Zelfde functie? Of ander stapje?quote:Op maandag 19 december 2011 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee,d at valt mee. Ik mag van de andere partij er over nadenken, maar ik vind mijn huidige werk ook heel leuk. Een beetje een luxe probleem natuurlijk
Nee, dat is mens eigen. Om conclusies te trekken aan de hand van eerdere ervaringen, referentiekader noemen ze dat. En dat jij nou een uitzondering op de regel schijnt te zijn, daar kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 19 december 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat je graag mijn mening (de persoon met wie je in gesprek bent) wilt diskwalificeren door algemeen aangenomen vooroordelen er bij te slepen om ....... geen idee wat te bereiken.
Zo een slappe dooddoener inderdaad.
Zelfde functie, maar andersoortige afdeling. En ben benieuwd of ze hier dezelfde functie in gedachten hebben of niet. Spannende tijden dus, maar beide werkplekken zijn interessant en leukquote:
wanneer heb je gesprek in huidig bedrijf?quote:Op maandag 19 december 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zelfde functie, maar andersoortige afdeling. En ben benieuwd of ze hier dezelfde functie in gedachten hebben of niet. Spannende tijden dus, maar beide werkplekken zijn interessant en leuk
Salaris en werktijden zelfde?quote:Op maandag 19 december 2011 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zelfde functie, maar andersoortige afdeling. En ben benieuwd of ze hier dezelfde functie in gedachten hebben of niet. Spannende tijden dus, maar beide werkplekken zijn interessant en leuk
Oooooh! Bofkontquote:Op maandag 19 december 2011 11:49 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen! Ik heb heerlijk uitgeslapen
donderdagquote:Op maandag 19 december 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wanneer heb je gesprek in huidig bedrijf?
Tijden wel ja, reistijd scheelt anderhalf uur per dag. Salaris zal natuurlijk omhoog moeten.quote:
In je voordeel? Ik vind reistijd en dus privetijd ook wel wat centjes waard.quote:Op maandag 19 december 2011 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tijden wel ja, reistijd scheelt anderhalf uur per dag. Salaris zal natuurlijk omhoog moeten.
dus je 50~60 uur die je nu al werkt, plus 7,5 uur reizen er bij? Moet het wel heel leuk zijn, naar mijn mening.quote:Op maandag 19 december 2011 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tijden wel ja, reistijd scheelt anderhalf uur per dag. Salaris zal natuurlijk omhoog moeten.
Ik neem bijna aan dat er reistijd af zou gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dus je 50~60 uur die je nu al werkt, plus 7,5 uur reizen er bij? Moet het wel heel leuk zijn, naar mijn mening.
Zou ook mijn insteek zijn, zeker als ze je vragen.quote:Op maandag 19 december 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
Ok, maar dan ook nog het salaris omhoog?
quote:Op maandag 19 december 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
Ik ben niet verzuurd. Verre van zelfs.
Ik ben nog steeds zo blij met mijn 5 minuten fietsafstand van mn werk.quote:Op maandag 19 december 2011 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
In je voordeel? Ik vind reistijd en dus privetijd ook wel wat centjes waard.
Ik ben vrij gevoelig voor die zinloze uren en doe er dan ook heel veel aan om die minuten tot een minimum te beperken.
Ik geloof niet dat ik op salarisverhoging hoef te rekenenquote:Op maandag 19 december 2011 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Mijn salaris van december was hoger dan verwacht.. blijkt t vakantiegeld tot nu toe te zijn uitbetaald.
Weet niet of ik er blij mee moet zijn
Omdat het ook wel lekker is om het gewoon allemaal tegen die tijd te krijgen. Of wanneer ik er om vraagquote:Op maandag 19 december 2011 12:35 schreef MNR het volgende:
Ik geloof niet dat ik op salarisverhoging hoef te rekenen
Waarom zou je er niet blij mee zijn?
Ja, daar zou ik ook wel wat geld voor over hebben. Al mag ik niet klagen met tussen de 15 en 30 minuten met de auto.quote:Op maandag 19 december 2011 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zo blij met mijn 5 minuten fietsafstand van mn werk.Dat mn werk dan het eerste is wat ik zie als ik 's ochtends de gordijnen van mijn slaapkamer open doe neem ik dan maar op de koop toe.
Zet je het toch gewoon weg?quote:Op maandag 19 december 2011 12:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het ook wel lekker is om het gewoon allemaal tegen die tijd te krijgen. Of wanneer ik er om vraag
Daaaamn! Jullie hebben het allemaal ZO goed. Ik benijd jullie.quote:Op maandag 19 december 2011 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook wel wat geld voor over hebben. Al mag ik niet klagen met tussen de 15 en 30 minuten met de auto.
Lol, zoveel is het nou ook weer niet dat dat echt de moeite waard isquote:Op maandag 19 december 2011 12:42 schreef MNR het volgende:
Zet je het toch gewoon weg?
Nu 6 maanden deposito bij Aegon
idemquote:
Dan zet je het maar lekker op je gewone spaarrekeningquote:Op maandag 19 december 2011 12:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, zoveel is het nou ook weer niet dat dat echt de moeite waard is
En dan verdien ik hier ook nog eens heel wat meer geld dan bij mn oude werkgever.quote:Op maandag 19 december 2011 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook wel wat geld voor over hebben. Al mag ik niet klagen met tussen de 15 en 30 minuten met de auto.
Gedaanquote:Op maandag 19 december 2011 12:46 schreef MNR het volgende:
Dan zet je het maar lekker op je gewone spaarrekening
Als het glad is doe ik er soms wel TWEE minuten langer over hoor!quote:Op maandag 19 december 2011 12:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Daaaamn! Jullie hebben het allemaal ZO goed. Ik benijd jullie.
Als de bussen niet rijden.. en ik heb geen vervoer via collega's geregeld kom ik niet eens op het werkquote:Op maandag 19 december 2011 12:47 schreef Q. het volgende:
Als het glad is doe ik er soms wel TWEE minuten langer over hoor!![]()
Ja, 1 bank heb je al kapot gekregen.quote:Op maandag 19 december 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan verdien ik hier ook nog eens heel wat meer geld dan bij mn oude werkgever.
Woeiiii!quote:
Sterfquote:Op maandag 19 december 2011 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het glad is doe ik er soms wel TWEE minuten langer over hoor!![]()
Haha klinkt allemaal inderdaad erg goedquote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Woeiiii!
Ja leuuuk. En druk. Vrijdag thuis gebleven en heeft de buurman alcoholvrije strawberry daquiri voor me gemaakt. Was echt LEKKER. Series gekeken. Zaterdagmorgen echt weer heeeeeeerlijk gesport. Damn, wat was het weer goed. Heb me ook goed uitgeslooft. Volgende dag weer enorme spierpijn, kont,!! Toen dacht ik dat ik zaterdagavond een theater had staan, maar dat bleek zondag te zijn. Dus zondag, met hydraterend masker op de bank gelegen, heerlijk rustig avondje flim kijken. Damn, wat heb ik daar van genoten.
Zondagmorgen weer gaan sporten, God was was het weer lekker. Daarna naar vriendinnetje, samen lunchen. Toen naar haar sportschool - was open dag - daar betaald gedanst voor het goede doel. Omstreeks 16.30u naar huis gegaan, ff gegeten.. en vervolgens om 19u met maatjes ri. Tilburg gereden voor JURK (van Jeroen van Koningsbrugge en Dennis). Voorprogramma was RACOON!!! Zo, dat was lekker. Die vent heeft echt een gouden strotje.
Wel daar dus meegezonden en gedanst. Toen de mannen weer gedropt en thuis in mijn bedje gedoken.
Kort samengevat: het weekend was lekker! En jij, en jij, en jij? Nog leuk gedate?
En dan weer afkicken!quote:
Je date vindt het niet erg als je met vrouwen zoent? Dan is het een scharrel en geen date. Toch?quote:Op maandag 19 december 2011 12:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha klinkt allemaal inderdaad erg goedOok mooie voorstelling met Jurk en Racoon. Beiden zijn erg goed. 1x Racoon live gezien en beviel zeker goed.
Zelf vrijdag date gezien totdat ie moest werken. Zaterdag op en neer tiel gereden omdat m'n pa bij m'n (bijna) stervende opa was gebleven. Savonds voorstelling van Enge Buren in Oldenzaal![]()
Daarna de kroeg in met vriendin van me. Later kwam date ook nog langs, kwam ik een vriend van m'n ex tegen (die ik herkende maar wist eerst niet waarvan) en een oud vriendin tegengekomen wat wel weer leuk was
.
Ben erachter gekomen dat date het niet erg vind als ik met vrouwen zoenEn is blijven slapen en smorgens heerlijk lang in bed gelegen en nog even rest van een film gekeken en toen ging ie weg.
Smiddags in slaap gevallen op de bank en verder weinig meer gedaan
Geen idee waar het uiteindelijk wel of niet heen zal gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef MNR het volgende:
Je date vindt het niet erg als je met vrouwen zoent? Dan is het een scharrel en geen date. Toch?
Klinkt verder als een lekker ontspannend weekend
Haha, er is niets gewoon aan een manquote:Op maandag 19 december 2011 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee waar het uiteindelijk wel of niet heen zal gaan.
Maar het is gewoon een man
Ja was wel leuk
Alsof elke man dat leuk vindt.quote:Op maandag 19 december 2011 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee waar het uiteindelijk wel of niet heen zal gaan.
Maar het is gewoon een man
Ja was wel leuk
Helemaal mee eens babs.quote:Op maandag 19 december 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Dat onderscheid van 'mijn vriendin mag met andere vrouwen zoenen, maar niet met andere mannen' vind ik zo'n nonsens he
Dat niet, maar over het algemeenquote:Op maandag 19 december 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
Alsof elke man dat leuk vindt.
Sowieso dacht ik dat die trend heel erg 2006 was.
Maar als het puntje bij paaltje komt wil de gemiddelde vrouw dat niet, want ze zoenen niet met elkaar omdat ze elkaar geil vinden, maar voor de aandacht. Of wat dan ook, ik heb het nooit echt begrepen, dat casual bij andere wijven op de bek liggen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
Wat zo'n kerel eigenlijk zegt is: natuurlijk mag je dat lekkere wijf zoenen, met een boel geluk krijg je haar mee naar huis en kan ik in een trio even lekker legaal vreemd gaan.
Waarom zoen je met vrouwen dan terwijl je een date hebt? Ben je bi? En dan nog, waarom tijdens die date?quote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat niet, maar over het algemeen
Wat de trend is/was boeit me dan totaal niet. Staat los van mijn acties.
Nieuwsgierigheid? Ik moet eerlijk bekennen dat ik vrouwen fijner vindt zoenen dan de meeste mannen die ik heb gezoend. Vrouwen zijn "zachter".quote:Op maandag 19 december 2011 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar als het puntje bij paaltje komt wil de gemiddelde vrouw dat niet, want ze zoenen niet met elkaar omdat ze elkaar geil vinden, maar voor de aandacht. Of wat dan ook, ik heb het nooit echt begrepen, dat casual bij andere wijven op de bek liggen.
quote:Op maandag 19 december 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zoen je met vrouwen dan terwijl je een date hebt? Ben je bi? En dan nog, waarom tijdens die date?
Pfff..... dat staat ook in elke Viva. En hoezo nieuwsgierig? Ik ben heel nieuwsgierig, maar totaal niet naar het zoenen met een vrouw, want ik ben hetero en vind zoenen ook iets wat je niet zomaar doet eigenlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 13:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid? Ik moet eerlijk bekennen dat ik vrouwen fijner vindt zoenen dan de meeste mannen die ik heb gezoend. Vrouwen zijn "zachter".
Doe eens even niet zo triest man, ik vraag het gewoon uit nieuwsgierigheid. En nieuwsgierigheid mag, heb ik zojuist begrepen.quote:
Ik heb geen idee. Heb werkelijk waar nog nooit een Viva opengeslagen. Wellicht geldt dat voor jou. Voor mij heeft dat niet in het verleden gegolden. Ik was nieuwsgierigquote:Op maandag 19 december 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pfff..... dat staat ook in elke Viva. En hoezo nieuwsgierig? Ik ben heel nieuwsgierig, maar totaal niet naar het zoenen met een vrouw, want ik ben hetero en vind zoenen ook iets wat je niet zomaar doet eigenlijk.
"Ow, ik mag geen grapje meer maken?"quote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo triest man, ik vraag het gewoon uit nieuwsgierigheid. En nieuwsgierigheid mag, heb ik zojuist begrepen.
Zoen ermee omdat ik dat leuk/lekker vind. Ben niet bi, maar heb met sommige vrouwen wel gewoon bepaalde spanning.quote:Op maandag 19 december 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
Waarom zoen je met vrouwen dan terwijl je een date hebt? Ben je bi? En dan nog, waarom tijdens die date?
Als het een leuk grapje is, dan wel.quote:
Ik begrijp het dan waarschijnlijk niet, misschien ben ik wel hopeloos ouderwets dan.quote:Op maandag 19 december 2011 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoen ermee omdat ik dat leuk/lekker vind. Ben niet bi, maar heb met sommige vrouwen wel gewoon bepaalde spanning.
Het was niet tijdens een date. En waarom wel waar date bij was? Geen idee. De zoen op de mond (wat niet ongebruikelijk is bij die vriendin) werd ineens iets meer.
Zo zo, snel op de teentjes getrapt en een gevoelig snaartje geraakt? Mejuffrouw heeft wat te verbergen?quote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo triest man, ik vraag het gewoon uit nieuwsgierigheid. En nieuwsgierigheid mag, heb ik zojuist begrepen.
Hij was leuk, vind ik dan. Ze zat wel een beetje de 3rd degree te gevenquote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het een leuk grapje is, dan wel.
Ik vond m zelf behoorlijk gevat!quote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het een leuk grapje is, dan wel.
[..]
Kardinaal, je hebt me ook altijd door he!quote:Op maandag 19 december 2011 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo zo, snel op de teentjes getrapt en een gevoelig snaartje geraakt? Mejuffrouw heeft wat te verbergen?
[ afbeelding ]
Door en door.quote:Op maandag 19 december 2011 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kardinaal, je hebt me ook altijd door he!
Dat zegt meer over jou dan over de grap denk ik.quote:
Zou kunnen, geen idee.quote:Op maandag 19 december 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
Ik begrijp het dan waarschijnlijk niet, misschien ben ik wel hopeloos ouderwets dan.
Vind het altijd nogal loos, maar ja, dat ben ik.
Ik denk het enkel zegt dat jij het niet grappig vond en ik welquote:Op maandag 19 december 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de grap denk ik.
Omdat hij ze liever Bi heeftquote:Op maandag 19 december 2011 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat zeg je met een boze blik, omdat....??
Ik rolde niet echt van de bank van de hilariteit nee.quote:Op maandag 19 december 2011 13:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk het enkel zegt dat jij het niet grappig vond en ik wel
quote:Hamburger
Ook wordt de uitvinding van de hamburger toegekend aan de grootsheid van Kim Jong-il.
Golftalent
Tot slot schijnt het dat Tiger Woods nog wat kneepjes van 'Kameraad' Kim Jong-il had kunnen leren. In 1994 zou hij voor het eerst een golfveld hebben betreden en al direct vijf 'holes in one' hebben geslagen. Hierna was de uitdaging ook meteen verdwenen en liet hij de golfsport voor wat het was.
Ik wel, nou ja, virtueel dan, aangezien ik hier geen bank heb.quote:Op maandag 19 december 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik rolde niet echt van de bank van de hilariteit nee.
Kim heeft de hamburger uitgevonden? You're kiddin'.quote:
Dat had ik toch niet achter de beste man gezocht.quote:
Zijn golftalent wel?quote:Op maandag 19 december 2011 13:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat had ik toch niet achter de beste man gezocht.
Hehehe! Nee, dat ook niet. Maar dat viel minder op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |