Jouw leven is ook alles behalve makkelijk he? Wat een helquote:Op maandag 19 december 2011 10:14 schreef Mikkie het volgende:
Mooi!
Lastig altijd: ik wil wat accentjes veranderen, dus op zoek naar andere lampen. Wat een hel.
Zal het wel een belangrijk jaar voor je geweest zijnquote:Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toen was het weer maandag.. Op de een of andere manier word ik heel sentimenteel bij de gedachte dat het jaar bijna voorbij is
Third world problemsquote:Op maandag 19 december 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw leven is ook alles behalve makkelijk he? Wat een hel
Ik bedenk me altijd wat ik allemaal had kunnen doenquote:Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal het wel een belangrijk jaar voor je geweest zijn
Jij hebt ook je P gehaald!quote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik bedenk me altijd wat ik allemaal had kunnen doen
First world problemsquote:Op maandag 19 december 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw leven is ook alles behalve makkelijk he? Wat een hel
Dat is een krom vergelijk, want ik doe nog dezelfde studiequote:Op maandag 19 december 2011 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, die had ik ook al lang binnen kunnen hebben, als ik gewoon bij m'n eerste studie was blijven hangen.. Maarja, dan had ik nu vloeibaar Italiaans gesproken, yay..![]()
Zijn er nog mensen die volgende week dinsdag zin hebben in warme choco bij In den Blaauwe Hand?we zijn overdag wrsch even in Nimma
Ja, dat was ik eerst aan het neerzetten maar dat klonk weer zo negatief, dus heb ik het even positief benaderdquote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik bedenk me altijd wat ik allemaal had kunnen doen
Devo lavorarequote:Op maandag 19 december 2011 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, die had ik ook al lang binnen kunnen hebben, als ik gewoon bij m'n eerste studie was blijven hangen.. Maarja, dan had ik nu vloeibaar Italiaans gesproken, yay..![]()
Zijn er nog mensen die volgende week dinsdag zin hebben in warme choco bij In den Blaauwe Hand?we zijn overdag wrsch even in Nimma
Over welke tijdne hebben we het dan?quote:Op maandag 19 december 2011 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Je gat is genezen? Hij is weer helemaal dichtgegroeid?quote:Op maandag 19 december 2011 10:10 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, m'n gat is genezenNou hopen dat alles genezen is, kennelijk ongeveer 50% kans dat er weer een ontsteking komt. Maar hé, het russische glas is altijd 70% vol en 70% leeg toch
Het leven is hossel-en en struggle-en. Welkom in de Rat Race.quote:Op maandag 19 december 2011 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zitten met 8 man te wachten op plek op Werk
Is er niets te doen dan?quote:Op maandag 19 december 2011 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zitten met 8 man te wachten op plek op Werk
Je praat als een volleerd hosselmeister.quote:Op maandag 19 december 2011 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het leven is hossel-en en struggle-en. Welkom in de Rat Race.
Voor een glaasje water en wat brood, duw ik bejaarden in de goot.quote:Op maandag 19 december 2011 13:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je praat als een volleerd hosselmeister.
Hij is toch getrouwd? nou dan!quote:Op maandag 19 december 2011 13:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je praat als een volleerd hosselmeister.
Ik gok dat jij daar meer aan hebt lopen hosselen dan D_K :pquote:
Ik mag hopen van niet. Soms krijg ik nog ineens een huilbui en heb de neiging uren te douchen. Zoveel vrouwen, ik voel me vies en gebruikt.quote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok dat jij daar meer aan hebt lopen hosselen dan D_K :p
Dat was echt een eitje hoor....met mn handen op mijn rug!quote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok dat jij daar meer aan hebt lopen hosselen dan D_K :p
Leven is makkelijk met een vagina en een stel tietenquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was echt een eitje hoor....met mn handen op mijn rug!
Zoals ik eigenlijk altijd gewend ben
quote:Op maandag 19 december 2011 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leven is makkelijk met een vagina en een stel tieten
Owquote:Op maandag 19 december 2011 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn tetten en kut hebben er echt weinig mee te maken
Jawel maar er waren geen werkplekken. Dus moesten eerst mensen naar huis gestuurd worden voor wij konden beginnenquote:
Rond een uurtje of 1 á 2 wrsch..? We moeten ook weer op tijd op de boot zijn, maar we gaan iig langs de Blaauwe Handquote:Op maandag 19 december 2011 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over welke tijdne hebben we het dan?
Mocht ik dan vrij zijn drop ik wel ff langs, warme choco bij de blaauwe hand is altijd meegenomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 1 á 2 wrsch..? We moeten ook weer op tijd op de boot zijn, maar we gaan iig langs de Blaauwe Hand![]()
Lijkt me prima! Dan kan ik schaamteloos rond half tien weg om nog een biosje mee te pikken namelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie nog ff gespot net, hoelaat begint het woensdag? uurtje of 6 melden?
Ga je weer onder het mes? Zo ja: sterkte en succesquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:10 schreef Laysa het volgende:
Dooie boel hier!
mocht ik jullie allemaal niet meer spreken voor morgen avond: heel veel plezier en lekker warm aankleden.
Nee, ik ben de gelukkige dit keer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je weer onder het mes? Zo ja: sterkte en succes
chillquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, zit lekker thuis, net te horen gekregen dat ik een kerstbonus krijg en opslag vanaf 1 januari. Blijkbaar willen ze nog niet van me af
Uk had gister nog kaarten gekochtquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:02 schreef IrishBastard het volgende:
Denk je nog even wat kerstkaarten te halen, heb je alleen nog van die schrale designs met glittersNouja, het gaat om het idee denk ik dan maar
Eetcafé de muisquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Merijnvdb het volgende:
Ik wilde morgen met wat vrienden voor een leuk prijsje uit eten gaan bij Quirin's alleen blijkbaar zijn die doordeweeks in de winter dicht. Heeft iemand een ander (goedkoop) alternatief.
En om 9 uur weer wakker zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Om 7 uur mee wakker worden met Ib en dan om kwart voor 9 weer in slaap vallen. Heerlijk.
Maak foto's dan, jonguh, geloof je nietquote:Op woensdag 21 december 2011 09:37 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, moest naar Breda voor mijn scriptie model, afspraak met iemand van Hispeed. Super enthousiaste vent die vanalles geregeld heeft
Ben ik in 15 minuten klaar met het model
Maar zometeen nog een retour Rotterdam in de Fyra, met cabinepas. Dus als de machinist akkoord is even chillen in de bestuurscabine
Toevallig had ik dezelfde handtekening als jou tot gisteren, dat daargelaten, welke parkeerplaats bedoel je eigenlijk>?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:56 schreef Wihakayda het volgende:
Aaaargh, Woont er iemand in de buurt van het waterkwartier, en kan die zo misschien ff langs de parkeerplaats lopen/fietsen/rijden voor mij?
Ik ben mn kentekenplaat kwijt, of ie gestolen of kapot is weet ik nietMaar ik woon er 17 km vanaf, dus is lastig voor mij om ff langs te wippen, én ik mag natuurlijk niet rijden nu
Tegenover de leenbakker, Flavus heet dat, bij de trianus / hadrianus gebouwenquote:Op woensdag 21 december 2011 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toevallig had ik dezelfde handtekening als jou tot gisteren, dat daargelaten, welke parkeerplaats bedoel je eigenlijk>?
Kom ik niet echt in de buurt, sorry.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:59 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Tegenover de leenbakker, Flavus heet dat, bij de trianus / hadrianus gebouwen
Opgezwolle![]()
Tnx anywayquote:Op woensdag 21 december 2011 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom ik niet echt in de buurt, sorry.
En bedankt Mikkie
Lijkt me wel. Bij de auto zal de spanning er wel af zijn inmiddels. Tenzij Yashi rijdt natuurlijkquote:
Hihiquote:Op woensdag 21 december 2011 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Bij de auto zal de spanning er wel af zijn inmiddels. Tenzij Yashi rijdt natuurlijk
En, heb je 'm?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:37 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Tnx anyway
Ik ga er nu toch maar ff heenrijden, zonder kentekenplaat enzozie het wel of ik wordt aangehouden
Als je je snikkel over de rand van het balkon had gehangen had je al gewonnenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:59 schreef Mikkie het volgende:
Whehehe. Wel balen dat ik die competitie gemist heb
Hij scheurde al uit zijn broekquote:Op donderdag 22 december 2011 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je je snikkel over de rand van het balkon had gehangen had je al gewonnen
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef swarmahoer het volgende:
Bedankt voor de gastvrijheid en de moeite
Laat dat goede maar achterwege. Dit is geen tijd voor mij.quote:
Gisteren niet zo lekker gegaan dus?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat dat goede maar achterwege. Dit is geen tijd voor mij.
Of het heeft te maken met het feit dat hij pas laat sliepquote:Op donderdag 22 december 2011 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren niet zo lekker gegaan dus?
Dat!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of het heeft te maken met het feit dat hij pas laat sliep
Ow... maar dan. Minder erg dan ik dacht dusquote:
Was het voor mij ookquote:Op donderdag 22 december 2011 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow... maar dan. Minder erg dan ik dacht dus
Verderdeuri, heb je je speakers te luid aangehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een keer van zo'n kunstbaan geweest. Volgens mij was ik eerder beneden dan mijn ski's. Sindsdien nooit meer gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb nog nooit geskied, dus wel tof dat ze ook lessen geregeld hebben
Haha, dat gaat mij geheid ook gebeurenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een keer van zo'n kunstbaan geweest. Volgens mij was ik eerder beneden dan mijn ski's. Sindsdien nooit meer gedaan.
O...Zo...Ja.maar het was niet smikkelen hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of het voor jou ook minder erg was
Ja best wel....en de afgelopen maanden waren ook gewoon zwaar....en dat tikt nu gewoon even binnen hierquote:
Ik ben laatst voor 't eerst geweest, tof om te doen! Reken wel op spierpijnquote:Op donderdag 22 december 2011 20:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb nog nooit geskied, dus wel tof dat ze ook lessen geregeld hebben
Zelfde! Eerst een pizzapunt methode aangeleerd krijgen en dan vergeten te vermelden dat dat niet werkt op de steile piste. Ik zag mn ski's voorbij vliegen. En dan moest je jezelf beneden op zo'n kutlift zien te krijgen met je skies recht anders begon d'r een of andere Duitser te roepen over de luidspreker dat je t niet goed deed. Skies uitgedaan en gewoon naar boven gelopen. Fuck skieënquote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een keer van zo'n kunstbaan geweest. Volgens mij was ik eerder beneden dan mijn ski's. Sindsdien nooit meer gedaan.
Hoezo werkt dat niet op steile pistes?quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:24 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Zelfde! Eerst een pizzapunt methode aangeleerd krijgen en dan vergeten te vermelden dat dat niet werkt op de steile piste. Ik zag mn ski's voorbij vliegen. En dan moest je jezelf beneden op zo'n kutlift zien te krijgen met je skies recht anders begon d'r een of andere Duitser te roepen over de luidspreker dat je t niet goed deed. Skies uitgedaan en gewoon naar boven gelopen. Fuck skieën
Je bent toch super earodynamisch omdat je niet zo groot bent?quote:
quote:
Dat dus, maar als er dan ineens een bocht in de baan zit heb je een probleemquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:20 schreef Californium het volgende:
Skien is dus dat ik recht naar beneden kan....
Waar waren jullie naar toe geweest dan?quote:
Wij hebben daar altijd een parkeerplaats voor de deurquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah XL, eerst al 5 rondjes om de parkeerplaats. Omdat je van die mongolen hebt die de ingang van zon rij blokkeren terwijl er in de rij zelf 4 plekken vrij zijn, maar nee je zou maar eens 100 meter verder moeten lopen
Naja we hoeven tot dinsdag niet meer in de winkel te zijn
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij doen altijd met handscanner ja.. En ik zei nog tegen IB, Laysa kan idd wel gewoon hier parkeren
Nou, er waren er bij die ik graag zo kreupel gereden had dat ze de volgende keer wel vooraan mochten staan hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:05 schreef Laysa het volgende:
Al moet ik natuurlijk net als iedereen in de auto rij om te wachten het parkeer terrein op te gaan![]()
Zo maar eens een eitje bakken
Ik vind fruit irritant. Eerst wegen, dan plakken dan scannenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij doen altijd met handscanner ja.. En ik zei nog tegen IB, Laysa kan idd wel gewoon hier parkeren
Ja ach, beter dan in de rij staanquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind fruit irritant. Eerst wegen, dan plakken dan scannen
Beroemdheden zoals ik zijn dat niet gewend. Weet u wel wie ik ben?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, beter dan in de rij staan
Neen meneer, en ik geef ook geen fuck, gewoon achter aansluiten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beroemdheden zoals ik zijn dat niet gewend. Weet u wel wie ik ben?
Ik ben blij voor jequote:Op vrijdag 23 december 2011 17:51 schreef HostiMeister het volgende:
Had ik jullie trouwens al verteld dat ik een mini vakantie heb?Dat ik heel blij ben met mijn nieuwe beeldscherm? Dat het bijna Kerst is? WHOOP WHOOP!!
Ja dat ken ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, er waren er bij die ik graag zo kreupel gereden had dat ze de volgende keer wel vooraan mochten staan hoor
Een kerel die bijvoorbeeld vooraan zo'n 'pad' gewoon bleef wachten tot er een plek vrij was, de kloothommel had niet door dat achteraan het pad meerdere plekken waren, waardoor het dus overal vast bleef staan
De C1000 was vanmiddag echt niet druk...onze C1000quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:00 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen gewoon fucking chillen, het is kerst; vrede op aarde enzulks. Aaaaallle tijd
En dankje Laysa
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
De C1000 was vanmiddag echt niet druk...onze C1000
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:00 schreef Laysa het volgende:
Ik ben overigens ook wel ietwat eerder opgefokt in het verkeer![]()
Gisteren bij Eindhoven zat er zunne kut mij op te jagen...dus ik ff lekker op de rem...daarna mn middelste vinger omhoog en toen mocht ze voorbij...Zij nog een vage armbeweging maken naar mij tegen mij![]()
Komt er ineens een kerel in een jaguar naast me rijden en die steekt het duimpje naar me op en geeft vervolgens een dot gas om haar in dr reet te rijden![]()
![]()
Ja was leuk
Heerlijk!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:51 schreef HostiMeister het volgende:
Had ik jullie trouwens al verteld dat ik een mini vakantie heb?Dat ik heel blij ben met mijn nieuwe beeldscherm? Dat het bijna Kerst is? WHOOP WHOOP!!
Héérlijk!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef HostiMeister het volgende:
Rituals, lekker he!Lang niet meer gezien
Hoeissienou?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
RITUALS![]()
![]()
![]()
Alles oke met je...Helemaal happydepeppy?
Goed! Gehaald. En neequote:Op vrijdag 23 december 2011 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
hoe ging t tentamen? en is t al uit met je vrindje
Goed zo...jullie blij, dus ik ook blijquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Héérlijk!Ben er enorm aan toe (net als iedereen waarschijnlijk
).
[..]![]()
.
Het gaat goed. Helemaal nu ik vakantie heb. Twee hele weken
![]()
.
Hoe is het met jullie?
[..]
Goed! Gehaald. En nee.
Zo zag ze dr wel uit toen we dr net tegen kwamen op de fiets! Wij hadden ook gewoon moeten fietsenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
RITUALS![]()
![]()
![]()
Alles oke met je...Helemaal happydepeppy?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo zag ze dr wel uit toen we dr net tegen kwamen op de fiets! Wij hadden ook gewoon moeten fietsen
Even een tijd rustig aan doen dus? Vervelend!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Goed zo...jullie blij, dus ik ook blij![]()
met ons gaat het wel oke....erg moe en dan druk ik me nog zachtjes uit....mn lijf voelt nu pas hoe zwaar dit jaar was...maar dat komt wel goed
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo zag ze dr wel uit toen we dr net tegen kwamen op de fiets! Wij hadden ook gewoon moeten fietsen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha, Rituals. Ik las laatst dat Cali met je onder de douche was geweest. Hoe was die ervaring?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat denken wij nu ook altijd als IB en ik met rituals douchendat was echt iets van ons saampjes maar nu staat er toch iets tussen ons in
Je bent lief, maar die beweging heb ik gewoon nodigquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even een tijd rustig aan doen dus? Vervelend!![]()
Geen/weinig pijn op dit moment?
En mijn aanbod van een hele tijd geleden staat nog steeds hè!Echt!
Hoe snel gaat die pomp leeg dan? Welke andere patiënten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bent lief, maar die beweging heb ik gewoon nodig![]()
ja naarmate mn pomp leger wordt heb ik gewoon '' last''. ze gaan nu ook proberen om andere patiënten te contacteren, omdat de feedback die ze krijgen summier is....op zn zachts gezegd
Een volle tank gaat 28 dagen mee. in NL momenteel 2, maar in de Duitstalige landen zijn er al meer patienten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hoe snel gaat die pomp leeg dan? Welke andere patiënten?Hopelijk kunnen ze iets met wat meer info!
Gezien die inwendig zit eigenlijk niet vaak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Rituals het volgende:
Hoe vaak heb je je pomp al moeten showen?
Ik ben ook wel nieuwsgierig![]()
.
Ohquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gezien die inwendig zit eigenlijk niet vaak.
Gaat anders wel een bloederige boel worden!
Mn buik inmiddels al best wel redelijk wat....en aan mede patiënten vind ik het ook totaal niet erg....ik schijn inmiddels een beetje beroemd te zijn onder de patiëntenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:25 schreef Rituals het volgende:
Hoe vaak heb je je pomp al moeten showen?
Ik ben ook wel nieuwsgierig![]()
.
Ik ben aan 1 kant 6 maanden zwanger dus je ziet het idd wel goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oh. Ik had in m'n hoofd dat het zichtbaar zou zijn
.
Like a boss.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:00 schreef Laysa het volgende:
Ik ben overigens ook wel ietwat eerder opgefokt in het verkeer![]()
Gisteren bij Eindhoven zat er zunne kut mij op te jagen...dus ik ff lekker op de rem...daarna mn middelste vinger omhoog en toen mocht ze voorbij...Zij nog een vage armbeweging maken naar mij tegen mij![]()
Komt er ineens een kerel in een jaguar naast me rijden en die steekt het duimpje naar me op en geeft vervolgens een dot gas om haar in dr reet te rijden![]()
![]()
Ja was leuk
Pics!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben aan 1 kant 6 maanden zwanger dus je ziet het idd wel goed
Misschien heb ik hem wel gehoord doordat ik niet ben komen bbqenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan had je donderdag ook wel mee kunnen bbqen
Maar gefeliciteerdRelaxed het jaar uit
Gelijk oversteken.quote:
Afgesproken!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:44 schreef Laysa het volgende:
Nee je gaat het vast wel een keer in het echt zien
Die mag ik alleen zien en aanvullen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:47 schreef IrishBastard het volgende:
Ik wil Laysa's afvultuut ook wel een keer zien
Je ziet alleen maar de vorm hoor...geen tuutquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:47 schreef IrishBastard het volgende:
Ik wil Laysa's afvultuut ook wel een keer zien
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil IB zijn vultuut juist niet zien
Te veel van iets is idd ook niet goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil IB zijn vultuut juist niet zien
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Te veel van iets is idd ook niet goed
Het is ook nooit goed hèquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Te veel van iets is idd ook niet goed
Zou ik raar van D_K vinden als dat niet wasquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:32 schreef HostiMeister het volgende:
Dadelijk eens onder de douche springen en ff biertje doen in de stad op mijn nieuw gevonden vrijheid
Groot woord natuurlijk voor een kortstondige verstandhouding tussen twee volwassen mensen, tevens is het sowieso vanavond tijd voor een biertje met de mannuh.quote:
Als het pand uitgewoond is moet je verhuizen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Groot woord natuurlijk voor een kortstondige verstandhouding tussen twee volwassen mensen, tevens is het sowieso vanavond tijd voor een biertje met de mannuh.
Daarom moet je ook op tijd verhuizen. Liefde is net als bijen en bloemen. Als de nectar op is moet je als bij opzoek naar een nieuwe bloem.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:44 schreef IrishBastard het volgende:
Als het onbewoonbaar verklaard wordt ben je te laat hè
Schatje, het is net als wijn. Sommige wijn rijpt goed, andere raakt verzuurd en je weet dat ik niet van zuur houd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi eufemismeIk zal hem gebruiken als de tijd rijp is
Er kunnen altijd geschillen ontstaan natuurlijk, zelfs in kortstondige overeenkomsten. Lekker diplomatiek, is het niet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het pand uitgewoond is moet je verhuizen?
Ah een Scharrel dusquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Groot woord natuurlijk voor een kortstondige verstandhouding tussen twee volwassen mensen, tevens is het sowieso vanavond tijd voor een biertje met de mannuh.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:46 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi eufemismeIk zal hem gebruiken als de tijd rijp is
Ik noemde het mijn quantummaatje maar goed, als jij het die stempel wil gevenquote:
oh het was slechts een Neukertjequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik noemde het mijn quantummaatje maar goed, als jij het die stempel wil geven
quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik noemde het mijn quantummaatje maar goed, als jij het die stempel wil geven
Nee, het was mijn muze, mijn zon en mijn alles. But a light that burns twice as hard, burns twice as fast.quote:
Je was verliefd?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, het was mijn muze, mijn zon en mijn alles. But a light that burns twice as hard, burns twice as fast.
Ik word elke dag minstens 5 keer kortstondig verliefd op een vrouw, dus dat daargelaten. Maar ze was iets langer blijven plakken dan de anderen ja.quote:
Echt?.....dat kan ik echt niet.....quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik word elke dag minstens 5 keer kortstondig verliefd op een vrouw, dus dat daargelaten. Maar ze was iets langer blijven plakken dan de anderen ja.
Maar mannen zijn dan ook niet zo betoverend als vrouwen, dat zal het vast zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt?.....dat kan ik echt niet.....
Ja dat zal het zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar mannen zijn dan ook niet zo betoverend als vrouwen, dat zal het vast zijn
Maar ik kan er niet rauwig om zijn, tijd voor een nieuw avontuur, ik ga bieren.quote:
Eerder als een klein gekwetst vogeltje dat opnieuw moet leren vliegen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar ik kan er niet rauwig om zijn, tijd voor een nieuw avontuur, ik ga bieren.
Ik kom echt over als een mongool he?__!
Ik vind het wel schattig hoor....Veel plezierquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed planquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is Rituals nu toch weer single dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, het was mijn muze, mijn zon en mijn alles. But a light that burns twice as hard, burns twice as fast.
Is dat bij de grote markt daar naar beneden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
weten jullie wat rose wodka is? Ik ook niet. Maar bij het keldertje wel, en na dertig shotjes kan ik me alleen maar indenken dat het ontzettend vies is.
Dértig shotjes?quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
weten jullie wat rose wodka is? Ik ook niet. Maar bij het keldertje wel, en na dertig shotjes kan ik me alleen maar indenken dat het ontzettend vies is.
Duur avondje.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dértig shotjes?
Dan kan ik me zo voorstellen dat het niet zo lekker meer is
Volgens mij is 30 * 5 = 150 cl en dat is meer dan één hele fles.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:14 schreef IrishBastard het volgende:
Een hele fles vodka tegen kroegtarieven
O, ja die zijn groter. Dan is het dus het dus minimaal 20x20 cl = 400 cl. Dat zijn twee grote flessen dan. (en dan zijn het nog Duitse Schnapsglasjes ook). Anders is het nog meer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:19 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij is een shotje 25 ml was, maar is dus 50. Dan is het twee flessen denk
Er klopt niet echt veel van, want ik heb geen idee hoeveel cl er in een shot glass zit. Ik drink niet hequote:Op zaterdag 24 december 2011 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
Stelletje rekenwondersEcht waar
True story, hostiemeestert?quote:
Teetotaler?quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er klopt niet echt veel van, want ik heb geen idee hoeveel cl er in een shot glass zit. Ik drink niet he
daar eerst twintig van gehad en daarna die 'rosé' wodka. Ik ben al bijna klaar voor wijn dadelijk... jeujquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:00 schreef Californium het volgende:
Keldertje
Das lang geleden! Alleen dan denk ik niet aan dat zoete spul maar aan boswandelingdaar hebben wij er ook veel van gehad
Da's ook mooi zuur. Kun je niet ergens anders gaan beunen dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:43 schreef Difficult het volgende:
Hm me werk vind dat ik teveel werk en ik moet soort van verplicht vrij nemen
Hebben ze niet een klein beetje gelijk dan? Meen me te herinneren dat je nergens tijd voor had ivm werkquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:43 schreef Difficult het volgende:
Hm me werk vind dat ik teveel werk en ik moet soort van verplicht vrij nemen
En dan compleet volgebunkerd in het restaurant niets meer lustenquote:Op zondag 25 december 2011 18:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hongur!!! En we gaan pas om 8 uur naar t restaurant. Gelukkig komt de chips op tafel
Iedereen doet net alsof ze een leven hebben gedurende de kerstquote:Op dinsdag 27 december 2011 04:58 schreef swarmahoer het volgende:
wat een stilte hier
en wat heb ik een vette kerst gehad
Enig idee hoe laat? Ik moet nog wel even in de stad zijn, maar heb thuis ook genoeg te doen. Kan dus wel een kopje chocolademelk drinken, maar veel meer gaat het niet wordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 07:54 schreef motorbloempje het volgende:
Vanmiddag weer even naar Nijmegen![]()
dat geloof ik directquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef IrishBastard het volgende:
Het was voor 3en ook druk in de stad
Ah....Ik heb gelukkig niks met O&N...Just another dayquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef Difficult het volgende:
nee :p gewoon werken
Maar eem dagje dichterbij oud en nieuw !
Eindelijk naar huis, half ziek, net het idee dat ik flauwviel en thuis meteen overgegeven.. De zuurkoolmaaltijd die ik had was totaal niet goed gevallen.. Hoop dat ik me zo beter ga voelen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |