Jouw leven is ook alles behalve makkelijk he? Wat een helquote:Op maandag 19 december 2011 10:14 schreef Mikkie het volgende:
Mooi!
Lastig altijd: ik wil wat accentjes veranderen, dus op zoek naar andere lampen. Wat een hel.
Zal het wel een belangrijk jaar voor je geweest zijnquote:Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toen was het weer maandag.. Op de een of andere manier word ik heel sentimenteel bij de gedachte dat het jaar bijna voorbij is
Third world problemsquote:Op maandag 19 december 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw leven is ook alles behalve makkelijk he? Wat een hel
Ik bedenk me altijd wat ik allemaal had kunnen doenquote:Op maandag 19 december 2011 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal het wel een belangrijk jaar voor je geweest zijn
Jij hebt ook je P gehaald!quote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik bedenk me altijd wat ik allemaal had kunnen doen
First world problemsquote:Op maandag 19 december 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw leven is ook alles behalve makkelijk he? Wat een hel
Dat is een krom vergelijk, want ik doe nog dezelfde studiequote:Op maandag 19 december 2011 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, die had ik ook al lang binnen kunnen hebben, als ik gewoon bij m'n eerste studie was blijven hangen.. Maarja, dan had ik nu vloeibaar Italiaans gesproken, yay..![]()
Zijn er nog mensen die volgende week dinsdag zin hebben in warme choco bij In den Blaauwe Hand?we zijn overdag wrsch even in Nimma
Ja, dat was ik eerst aan het neerzetten maar dat klonk weer zo negatief, dus heb ik het even positief benaderdquote:Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik bedenk me altijd wat ik allemaal had kunnen doen
Devo lavorarequote:Op maandag 19 december 2011 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, die had ik ook al lang binnen kunnen hebben, als ik gewoon bij m'n eerste studie was blijven hangen.. Maarja, dan had ik nu vloeibaar Italiaans gesproken, yay..![]()
Zijn er nog mensen die volgende week dinsdag zin hebben in warme choco bij In den Blaauwe Hand?we zijn overdag wrsch even in Nimma
Over welke tijdne hebben we het dan?quote:Op maandag 19 december 2011 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Je gat is genezen? Hij is weer helemaal dichtgegroeid?quote:Op maandag 19 december 2011 10:10 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, m'n gat is genezenNou hopen dat alles genezen is, kennelijk ongeveer 50% kans dat er weer een ontsteking komt. Maar hé, het russische glas is altijd 70% vol en 70% leeg toch
Het leven is hossel-en en struggle-en. Welkom in de Rat Race.quote:Op maandag 19 december 2011 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zitten met 8 man te wachten op plek op Werk
Is er niets te doen dan?quote:Op maandag 19 december 2011 12:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zitten met 8 man te wachten op plek op Werk
Je praat als een volleerd hosselmeister.quote:Op maandag 19 december 2011 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het leven is hossel-en en struggle-en. Welkom in de Rat Race.
Voor een glaasje water en wat brood, duw ik bejaarden in de goot.quote:Op maandag 19 december 2011 13:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je praat als een volleerd hosselmeister.
Hij is toch getrouwd? nou dan!quote:Op maandag 19 december 2011 13:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je praat als een volleerd hosselmeister.
Ik gok dat jij daar meer aan hebt lopen hosselen dan D_K :pquote:
Ik mag hopen van niet. Soms krijg ik nog ineens een huilbui en heb de neiging uren te douchen. Zoveel vrouwen, ik voel me vies en gebruikt.quote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok dat jij daar meer aan hebt lopen hosselen dan D_K :p
Dat was echt een eitje hoor....met mn handen op mijn rug!quote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok dat jij daar meer aan hebt lopen hosselen dan D_K :p
Leven is makkelijk met een vagina en een stel tietenquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was echt een eitje hoor....met mn handen op mijn rug!
Zoals ik eigenlijk altijd gewend ben
quote:Op maandag 19 december 2011 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leven is makkelijk met een vagina en een stel tieten
Owquote:Op maandag 19 december 2011 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn tetten en kut hebben er echt weinig mee te maken
Jawel maar er waren geen werkplekken. Dus moesten eerst mensen naar huis gestuurd worden voor wij konden beginnenquote:
Rond een uurtje of 1 á 2 wrsch..? We moeten ook weer op tijd op de boot zijn, maar we gaan iig langs de Blaauwe Handquote:Op maandag 19 december 2011 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over welke tijdne hebben we het dan?
Mocht ik dan vrij zijn drop ik wel ff langs, warme choco bij de blaauwe hand is altijd meegenomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 1 á 2 wrsch..? We moeten ook weer op tijd op de boot zijn, maar we gaan iig langs de Blaauwe Hand![]()
Lijkt me prima! Dan kan ik schaamteloos rond half tien weg om nog een biosje mee te pikken namelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:28 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie nog ff gespot net, hoelaat begint het woensdag? uurtje of 6 melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |