abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105762488
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:01 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Was dat ook die zoon die naar Disneyland wilde maar met nog net niet grof geweld teruggehaald werd? :') _O-
Dat is een andere zoon.
Get it and Bet it
  maandag 19 december 2011 @ 10:03:43 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105762513
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:00 schreef Ferdo het volgende:

[..]

We weten zelfs nog maar pas sinds kort hoe hij heet. _O-
Ik kan mij ook helemaal geen geslachtsgemeensschap voorstellen met die koude kikker, zou het wel een zoon van hem wezen? :D
The truth was in here.
pi_105762625
Heeft iemand dat hilarische filmpje van die nieuwslezeres? :D Tering wat een gehersenspoeld volk. :')
pi_105762656
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:08 schreef fratsman het volgende:
Heeft iemand dat hilarische filmpje van die nieuwslezeres? :D Tering wat een gehersenspoeld volk. :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_105762695
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 09:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik mag toch hopen dat alle rip meldingen doorspekt zijn en druipen van het cynisme..
Hoezo? Omdat iemand niet dezelfde gedachten heeft als jij? Ben je er ooit geweest?

RIP, een groot gemis voor het volk.
  maandag 19 december 2011 @ 10:12:27 #131
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105762718
RIP Kim Jong Il. Er breekt een nieuw tijdperk aan voor de Koreanen, maar vandaag is een zwarte dag.
Laffe huichelaar
pi_105762719
quote:
Ik zag hem al op pagina 1 staan, maar desalnietemin; _O_ :D _O_
  maandag 19 december 2011 @ 10:12:51 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_105762725
Hij heeft het niet zo lang volgehouden als zn vader. Ben benieuwd of zijn zoon op deze heilloze weg doorgaat of dat die met hervormingen komt. Denk daarbij aan een lijn die meer op China lijkt.

Deze parodie blijft natuurlijk geniaal

maandag 19 december 2011 @ 10:27:23 #134
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_105763098
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Hij heeft het niet zo lang volgehouden als zn vader. Ben benieuwd of zijn zoon op deze heilloze weg doorgaat of dat die met hervormingen komt. Denk daarbij aan een lijn die meer op China lijkt.

Ik ben bang van niet, en wel om deze reden: het leger van Noord-Korea is belachelijk groot vooral in vergelijking met de grootte van het land. Het leger is zo belachelijk groot omdat het steunt op het vijandsbeeld en staat van oorlog tegen het Westen en Zuid-Korea. Veel van de hooggeplaatste militairen in dit land danken dan ook hun status en macht aan deze situatie. Die willen gedurende hun leven dit helemaal niet kwijtraken. Ze zullen dus ook er alles aan doen om de status quo te bewaren. Geen oorlog, want dan moeten ze daadwerkelijk vechten, maar ook geen vrede, want dan verdwijnt het vijandsbeeld waar ze hun bestaan aan danken en wordt het leger ingekrompen. Normalisering en een lijn die meer op China lijkt is zeer onwaarschijnlijk.

China heeft ook een heel groot leger, maar procentueel valt het wel mee, want het bevolkingsaantal is ook heel groot. In tegenstelling tot Noord-Korea heeft China een veel grotere politieke "kaste" die het wel interessant vond om de economie te ontwikkelen om daar rijk van te worden. Noord-Korea mist deze, de elite daar is vrijwel geheel militair.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_105763184
Nu moeten de VS en Zuid-Korea toeslaan! Val dat land binnen en bevrijd de bevolking en geef ze een fatsoenlijke voorraad voedsel en bescherming. Het land is nu vrij onstabiel en het moraal zal wel laag zijn, dit land bevrijden doe je een stuk sneller en eenvoudiger dan Irak of Afghanistan.
pi_105763224
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ongyong-na-dood-kim/

Omg, dat filmpje, hardstikke nep, lijkt er op dat mensen gewoon gedwongen hun (nep) verdriet laten zien.

Alsof er op de gebouwen verborgen snipers staan opgesteld o.i.d
pi_105763234
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:30 schreef QBay het volgende:
Nu moeten de VS en Zuid-Korea toeslaan! Val dat land binnen en bevrijd de bevolking en geef ze een fatsoenlijke voorraad voedsel en bescherming. Het land is nu vrij onstabiel en het moraal zal wel laag zijn, dit land bevrijden doe je een stuk sneller en eenvoudiger dan Irak of Afghanistan.
En je zal zien dat er veel vrijheidsstrijders opeens verschijnen.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_105763239
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef timmmmm het volgende:
RIP Kim Jong Il. Er breekt een nieuw tijdperk aan voor de Koreanen, maar vandaag is een zwarte dag.
Zou die zoon niet precies het zelfde doen als zijn vader? Er komt voorlopig geen eind aan het regime.
pi_105763259
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef timmmmm het volgende:
In die zin dat de ene gevaarlijke clown wordt opgevolgd door de andere, hooguit.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_105763303
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Het is wachten tot Computerprobleem (toch?) topics gaat openen met zijn Noord-Korea onzin. :')
Over Khaddafi:

quote:
Ik stond vanaf het begin achter hem
:r
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_105763439
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:32 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Zou die zoon niet precies het zelfde doen als zijn vader? Er komt voorlopig geen eind aan het regime.
Ik vraag me af of de top van het regime Kim Jong Un wel helemaal serieus neemt, misschien ontstaat er wel een interne machtstrijd aan de top. Een militaire coupe bijvoorbeeld.
Als ik die Kim Jong-Un op foto's zie, dan lijkt het me echt een wereldvreemde totaalidioot (ok was z'n vader ook, maar die was al veel ouder in 1994).

Het is toch wel heel anders, ineens zo'n jongere vent van 27 aan het roer daar.
٩๏̯͡๏)۶
pi_105763457
Welke regeringsleiders zullen hun medeleven uiten of zelfs aanwezig zijn op zijn afscheid?
pi_105763491
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke regeringsleiders zullen hun medeleven uiten of zelfs aanwezig zijn op zijn afscheid?
Ik hoorde net Wen Jiabao sowieso.
  maandag 19 december 2011 @ 10:46:52 #144
360571 Goofjansen
t is nie makkelijk
pi_105763561
quote:
Poetin of Medvedev dus en Chavez en Ahmejinejad
pi_105763633
quote:
Dat zal me een lekker zooitje geboefte bij elkaar zijn. Despoten aller landen, verenigt u! :D
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_105763645
Wie gaat er van ons? Bea zelf?
pi_105763666
...
pi_105763674
quote:
9s.gif Op maandag 19 december 2011 10:50 schreef Specularium het volgende:
Wie gaat er van ons? Bea zelf?
Ik wil wel!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 19 december 2011 @ 10:52:42 #149
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_105763696
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik vraag me af of de top van het regime Kim Jong Un wel helemaal serieus neemt, misschien ontstaat er wel een interne machtstrijd aan de top. Een militaire coupe bijvoorbeeld.
Als ik die Kim Jong-Un op foto's zie, dan lijkt het me echt een wereldvreemde totaalidioot (ok was z'n vader ook, maar die was al veel ouder in 1994).
No way, een regelrechte militaire coupe lijkt mij heel lastig, dan brengen ze meteen het hele bestaansrecht van Noord-Korea gebouwd rond de mythe van de Kim's om zeep.

Mocht hij een zwakke leider zijn dan denk ik veel meer dat ze hem als een puppet leader aanhouden terwijl zij stiekem de werkelijke macht hebben. Mocht hij dit niet toestaan dan wordt het lastig voor hun.

quote:
Het is toch wel heel anders, ineens zo'n jongere vent van 27 aan het roer daar.
Waarom niet? De geschiedenis is vol van leiders in hun twintig levensjaren.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_105763968
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:52 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

No way, een regelrechte militaire coupe lijkt mij heel lastig, dan brengen ze meteen het hele bestaansrecht van Noord-Korea gebouwd rond de mythe van de Kim's om zeep.

Mocht hij een zwakke leider zijn dan denk ik veel meer dat ze hem als een puppet leader aanhouden terwijl zij stiekem de werkelijke macht hebben. Mocht hij dit niet toestaan dan wordt het lastig voor hun.

Grote kans dat hij inderdaad een marionet leider wordt van een aantal hoge militairen, maar je weet het nooit bij dit soort bizarre regimes.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')