Dat is een andere zoon.quote:Op maandag 19 december 2011 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was dat ook die zoon die naar Disneyland wilde maar met nog net niet grof geweld teruggehaald werd?![]()
Ik kan mij ook helemaal geen geslachtsgemeensschap voorstellen met die koude kikker, zou het wel een zoon van hem wezen?quote:Op maandag 19 december 2011 10:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
We weten zelfs nog maar pas sinds kort hoe hij heet.
quote:Op maandag 19 december 2011 10:08 schreef fratsman het volgende:
Heeft iemand dat hilarische filmpje van die nieuwslezeres?Tering wat een gehersenspoeld volk.
Hoezo? Omdat iemand niet dezelfde gedachten heeft als jij? Ben je er ooit geweest?quote:Op maandag 19 december 2011 09:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik mag toch hopen dat alle rip meldingen doorspekt zijn en druipen van het cynisme..
Ik zag hem al op pagina 1 staan, maar desalnietemin;quote:
Ik ben bang van niet, en wel om deze reden: het leger van Noord-Korea is belachelijk groot vooral in vergelijking met de grootte van het land. Het leger is zo belachelijk groot omdat het steunt op het vijandsbeeld en staat van oorlog tegen het Westen en Zuid-Korea. Veel van de hooggeplaatste militairen in dit land danken dan ook hun status en macht aan deze situatie. Die willen gedurende hun leven dit helemaal niet kwijtraken. Ze zullen dus ook er alles aan doen om de status quo te bewaren. Geen oorlog, want dan moeten ze daadwerkelijk vechten, maar ook geen vrede, want dan verdwijnt het vijandsbeeld waar ze hun bestaan aan danken en wordt het leger ingekrompen. Normalisering en een lijn die meer op China lijkt is zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Hij heeft het niet zo lang volgehouden als zn vader. Ben benieuwd of zijn zoon op deze heilloze weg doorgaat of dat die met hervormingen komt. Denk daarbij aan een lijn die meer op China lijkt.
En je zal zien dat er veel vrijheidsstrijders opeens verschijnen.quote:Op maandag 19 december 2011 10:30 schreef QBay het volgende:
Nu moeten de VS en Zuid-Korea toeslaan! Val dat land binnen en bevrijd de bevolking en geef ze een fatsoenlijke voorraad voedsel en bescherming. Het land is nu vrij onstabiel en het moraal zal wel laag zijn, dit land bevrijden doe je een stuk sneller en eenvoudiger dan Irak of Afghanistan.
Zou die zoon niet precies het zelfde doen als zijn vader? Er komt voorlopig geen eind aan het regime.quote:Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef timmmmm het volgende:
RIP Kim Jong Il. Er breekt een nieuw tijdperk aan voor de Koreanen, maar vandaag is een zwarte dag.
In die zin dat de ene gevaarlijke clown wordt opgevolgd door de andere, hooguit.quote:Op maandag 19 december 2011 10:12 schreef timmmmm het volgende:
RIP Kim Jong Il. Er breekt een nieuw tijdperk aan voor de Koreanen, maar vandaag is een zwarte dag.
Over Khaddafi:quote:Op maandag 19 december 2011 09:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is wachten tot Computerprobleem (toch?) topics gaat openen met zijn Noord-Korea onzin.
quote:Ik stond vanaf het begin achter hem
Ik vraag me af of de top van het regime Kim Jong Un wel helemaal serieus neemt, misschien ontstaat er wel een interne machtstrijd aan de top. Een militaire coupe bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 december 2011 10:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zou die zoon niet precies het zelfde doen als zijn vader? Er komt voorlopig geen eind aan het regime.
Ik hoorde net Wen Jiabao sowieso.quote:Op maandag 19 december 2011 10:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke regeringsleiders zullen hun medeleven uiten of zelfs aanwezig zijn op zijn afscheid?
Poetin of Medvedev dus en Chavez en Ahmejinejadquote:Op maandag 19 december 2011 10:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke regeringsleiders zullen hun medeleven uiten of zelfs aanwezig zijn op zijn afscheid?
Dat zal me een lekker zooitje geboefte bij elkaar zijn. Despoten aller landen, verenigt u!quote:Op maandag 19 december 2011 10:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil wel!quote:
No way, een regelrechte militaire coupe lijkt mij heel lastig, dan brengen ze meteen het hele bestaansrecht van Noord-Korea gebouwd rond de mythe van de Kim's om zeep.quote:Op maandag 19 december 2011 10:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de top van het regime Kim Jong Un wel helemaal serieus neemt, misschien ontstaat er wel een interne machtstrijd aan de top. Een militaire coupe bijvoorbeeld.
Als ik die Kim Jong-Un op foto's zie, dan lijkt het me echt een wereldvreemde totaalidioot (ok was z'n vader ook, maar die was al veel ouder in 1994).
Waarom niet? De geschiedenis is vol van leiders in hun twintig levensjaren.quote:Het is toch wel heel anders, ineens zo'n jongere vent van 27 aan het roer daar.
Grote kans dat hij inderdaad een marionet leider wordt van een aantal hoge militairen, maar je weet het nooit bij dit soort bizarre regimes.quote:Op maandag 19 december 2011 10:52 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
No way, een regelrechte militaire coupe lijkt mij heel lastig, dan brengen ze meteen het hele bestaansrecht van Noord-Korea gebouwd rond de mythe van de Kim's om zeep.
Mocht hij een zwakke leider zijn dan denk ik veel meer dat ze hem als een puppet leader aanhouden terwijl zij stiekem de werkelijke macht hebben. Mocht hij dit niet toestaan dan wordt het lastig voor hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |