Ik vraag me af wat de 'hoogtepunten' in de update van morgen zullen zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef Rainesz het volgende:
En krystl zit daar met de ipod aan?![]()
Wat een khut!
Momentje gerard. Barry Badpak, en krystl die nieuwe nummer zingt.quote:Op maandag 19 december 2011 04:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de 'hoogtepunten' in de update van morgen zullen zijn.
De PO moet bezuinigen, anders hadden ze mmsn blof uit kunnen nodigen, of kane...quote:Op maandag 19 december 2011 04:16 schreef Geo4kant het volgende:
HARRY POTTER IS GAST BIJ BELGIE? En wij krijgen Kristie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2011 04:18 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom roepen Belgen altijd het leger op als zij een flat afbreken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Waarom roepen Belgen altijd het leger op als zij een flat afbreken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Waarom roepen Belgen altijd het leger op als zij een flat afbreken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |