Haha sorryquote:
Echt hehquote:
Leuk plan wel.quote:Op maandag 19 december 2011 04:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt hehZeg, aanstaande vrijdag staan we daar en ik had het volgende idee: als één van ons de mic verovert na 19h, of we dan kunnen vragen of er WEEEEKEEEND geschreeuwd mag worden.
Time 't dan niet tijdens het nieuws of de update, anders is het ook zo zondequote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vond ik nou ook, is weer eens wat anders dan een plaat aanvragen
Na kwart over 19, sowiesoquote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Time 't dan niet tijdens het nieuws of de update, anders is het ook zo zonde
Ik vraag sowieso nog wel een plaatje aan, maar die vraag ik dan wel vrijdagmorgen vroeg of zaterdag aan.quote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vond ik nou ook, is weer eens wat anders dan een plaat aanvragen
Ze luistert vast naar zichzelfquote:Op maandag 19 december 2011 04:13 schreef Rainesz het volgende:
En krystl zit daar met de ipod aan?![]()
Wat een khut!
Als ze niet al te lang wordenquote:Op maandag 19 december 2011 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na kwart over 19, sowiesoDan zijn de updates toch meestal afgelopen?
ik heb al een plaat aangevraagd, via 3fm.nl/plaat that is.quote:Op maandag 19 december 2011 04:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag sowieso nog wel een plaatje aan, maar die vraag ik dan wel vrijdagmorgen vroeg of zaterdag aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |