Bij mij staat er gewoon Coen?quote:Op maandag 19 december 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
Het valt me trouwens net op dat de DJ in de OP niet klopt. Er staat nu Timur. How come?
Thxquote:Op maandag 19 december 2011 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
Avicii - Levels (Skrillex and nero remix)
Afgrijselijk. Alsof ik al 4 minuten lang naar een loop van 15 seconden van een vuilniswagen die wordt geleegd zit te luisteren.quote:
Nu moet eigenlijk Bring Me the Horizon nog voorbij komen.quote:
ik ben dol op jouw plastische omschrijvingenquote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Afgrijselijk. Alsof ik al 4 minuten lang naar een loop van 15 seconden van een vuilniswagen die wordt geleegd zit te luisteren.
script foutje is nu opgelost.quote:Op maandag 19 december 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
Het valt me trouwens net op dat de DJ in de OP niet klopt. Er staat nu Timur. How come?
Juist heel fijn.quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Afgrijselijk. Alsof ik al 4 minuten lang naar een loop van 15 seconden van een vuilniswagen die wordt geleegd zit te luisteren.
Precies na een refreshje. Nummer dat gedraaid wordt staat er nu ook netjes inquote:
deze: door mij aangevraagd ooit...quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Nu moet eigenlijk Bring Me the Horizon nog voorbij komen.
Heet je vriend toevallig Robert?quote:Op maandag 19 december 2011 00:36 schreef Cee het volgende:
[..]
I know. Doe mij maar Crucify Me thoughquote:Op maandag 19 december 2011 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deze: door mij aangevraagd ooit...
nja, ken ze niet heel goed, maar vind het wel vet om zo af en toe op mp3speler langs te laten komen. zo tussen Kelly Clarkson, The Prodigy en Hatebreed doorquote:Op maandag 19 december 2011 00:37 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
I know. Doe mij maar Crucify Me though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |