Maakt het des te moeilijker. Respetc voor 3drockquote:
Nee joh, geen reclame, dus 1 of 2 minuten nieuws.quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik, maar meestal toch wel zo'n 5 minuten
Ik luister tenminste muziek en niet gejank van een gitaar met gegil er door.quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
mwa, jouw muzieksmaak is ook om te janken
Ik doelde op reclame + nieuws samen.quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, geen reclame, dus 1 of 2 minuten nieuws.
Dat is nog veel korter dan de update op tvquote:Op maandag 19 december 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doelde op reclame + nieuws samen.
quote:
smaakt ook prima op je 29equote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, je eerste 'bier' als je 14 bent ofzo
thnx honey!quote:Op maandag 19 december 2011 01:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maakt het des te moeilijker. Respetc voor 3drock
Ja, ook dat weet ikquote:Op maandag 19 december 2011 01:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is nog veel korter dan de update op tv
Fotoboek van Popje-popjequote:Op maandag 19 december 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat moet je zelf zoeken't is vrij algemeen bekend en heel makkelijk vindbaar.
Ik kom niet ver buiten VBL/Sportquote:Op maandag 19 december 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Misschien zegt shandy toch iets over je geaardheidquote:
Staat gewoon letterlijk in jouw Foboquote:Op maandag 19 december 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Been there, done that, enz...quote:
*insert trollface met badum tisss*quote:
wehehehe. kloptquote:Op maandag 19 december 2011 01:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je krijgt nog eerder acute diabetes van shandy dan dat je er dronken van word.
Nou, die overtreft annemiek niet hoor.. of iig niet meer veelquote:
Zei toch dat het makkelijk was.quote:Op maandag 19 december 2011 01:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Staat gewoon letterlijk in jouw Fobo
quote:Op maandag 19 december 2011 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, die overtreft annemiek niet hoor.. of iig niet meer veel
Ik dacht dat we een lekker wijf zouden zien..
yup, je wordt er hetero vanquote:Op maandag 19 december 2011 01:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien zegt shandy toch iets over je geaardheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |